اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت طرح روزانه و هفتگی طرح ترافیک


مدیر واحد صدور آرم معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: طرح ترافیک روزانه و هفتگی قبل از ساعت 10 صبح با 31 هزار و 200 تومان و بعد از ساعت 10 صبح با 24 هزار و 300 تومان به فروش می رسد.

خبرگزاری مهر: مدیر واحد صدور آرم معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: طرح ترافیک روزانه و هفتگی قبل از ساعت 10 صبح با 31 هزار و 200 تومان و بعد از ساعت 10 صبح با 24 هزار و 300 تومان به فروش می رسد.

مصطفی قنبرنژاد ضمن بیان این مطلب گفت: خرید طرح روزانه و هفتگی با شماره گیری #۷۲۴* از طریق موبایل با رمز دوم کارت اعتباری امکانپذیراست. در این روش، پس از شماره گیری کد دستوری، مشترک می تواند به منوی حمل و نقل و خرید طرح ترافیک روزانه وارد شود و کد مربوط به ساعت ورود به محدوده طرح ترافیک را وارد کند؛ پس از این مرحله، متقاضی می تواند شماره پلاک مورد نظر را خود را بر اساس معادل سازی حروف پلاک وارد کرده و با اعلام شماره بانکی و رمز دوم خود، عملیات خرید طرح ترافیک روزانه را انجام دهد.

وی افزود: شهروندان می توانند درخواست طرح ترافیک روزانه از طریق موبایل هر روز از نخستین لحظات بامداد تا ساعت ۱۷ فرصت دارند واگر یکبار با یک سیم کارت از طریق این سامانه طرح خریداری شود، اطلاعات مالک پلاک ثبت شده است و دیگر نیاز به ورود مجدد آن ندارد.

مدیرواحد صدور آرم معاونت حمل و نقل و ترافیک درادامه به ثبت نام سالیانه طرح ترافیک اشاره و خاطرنشان کرد: هنوز زمان ثبت نام طرح ترافیک ۹۵ مشخص نشده است و متعاقبا اعلام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
چرا به طرح ترافیک آمدید؟/مگر قرار نبود طرح جمع شود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییرات در خرید آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی



اخبار,اخبار اجتماعی,آرم طرح ترافیک

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران تغییرات در خرید آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی را اعلام کرد.

 مصطفی قنبرنژاد در گفت‌وگو با فارس در خصوص درگاه خریدی آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی به صورت مستقیم از #137* متوقف شده است، گفت: از این به بعد شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت TCI.TEHRAN.IR مشخصات خود را وارد و با دادن یک شماره موبایل و باز کردن حساب شهروندی خرید طرح ترافیک روزانه و هفتگی کنند.

وی ادامه داد: همچنین می‌توانند با شارژ حساب شهروندی فقط با شماره موبایل و #137* آرم خود را خریداری کنند.

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: البته شهروندان می‌توانند از سایت شهرداری تهران TEHRAN.IR آرم خود را خریداری کنند و حتی برای روز جاری نیز می‌توانند آرم خریداری کنند.


 اخبار اجتماعی  -  فارس