اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار و یک هشدار



اخبار, فروش اقساطی طلا

اخبار اقتصادی - قیمت سکه و طلا در بازار و یک هشدار    

 
رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به کاهش قیمت هر اونس طلا تا 1254 دلار گفت : نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید امروز چهارشنبه 874 هزار و 500 تومان است.


محمد کشتی آرا در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت : هر قطعه نیم سکه 440 هزار تومان ، ربع سکه 260 هزار تومان و سکه های یک گرمی هم 171 هزار تومان فروخته می شود.


کشتی آرای افزود : امروز چهارشنبه قیمت هر گرم طلای 18عیار حدود 89 هزار و 600 تومان است.
این نرخ ها در مقایسه با روز سه شنبه افزایش نشان می دهد.


کشتی آرای اظهار داشت : این روزها برخی افراد پیامک هایی را مبنی بر quotation mark پرداخت وام در مقابل طلا quotation mark ارسال می کنند که مبنای قانونی ندارد و فقط برای فریب و کلاهبرداری است.


وی تصریح کرد : پیش از این هم فروش اقساطی طلا پیامک می شد که غیرقانونی بود و ما از همه شهروندان می خواهیم برای معاملات طلا حتما به طلا فروشی های دارای مجوز کسب و کار مراجعه کنند.
اخبار اقتصادی - واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
طلانگر، پیش بینی هوشمند قیمت سکه طلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار



قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار

قیمت صبح امروز سکه و طلا در بازار

رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به 47 دلاری قیمت جهانی هر اونس طلا در یک هفته اخیر (1244 دلار) گفت : نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید یکسان و 888 هزار تومان است.می دهد .

رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به 47 دلاری قیمت جهانی هر اونس طلا در یک هفته اخیر (1244 دلار) گفت : نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید یکسان و 888 هزار تومان است.


محمد کشتی آرای در گفتگو با رادیو اقتصاد گفت : این نرخ ها در 15 ماه اخیر کمترین قیمت در جهان و ایران محسوب می شود.

رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر تهران، افزود : نیم سکه امروز یکشنبه 455هزار تومان ، ربع سکه 268 هزار تومان و سکه های یک گرمی 175 هزار تومان معامله می شود.

کشتی آرای گفت : قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم 90هزار و 700 تومان است.

وی افزود : افزایش عرضه طلا در بازارهای جهانی افزایش یافته و رفتار مشابه در بازار داخلی هم دیده می شود.

کشتی آرای پیش بینی کرد قیمت ها تا پایان سال افزایش نیابد.

/واحد مرکزی خبر