اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قیمت سامسونگ گلکسی S7 مشخص شد


یمت گلکسی اس 7 حدود 700 یورو خواهد بودسامسونگ در هفته آینده، دو پرچم‌دار سال 2016 خود یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را رسما به بازار معرفی می‌کند.

وب سایت آی تی رسان: قیمت گلکسی اس 7 حدود 700 یورو خواهد بودسامسونگ در هفته آینده، دو پرچم‌دار سال 2016 خود یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge  را رسما به بازار معرفی می‌کند.

گمانه‌زنی‌ها روزبه‌روز در مورد مشخصات و قیمت احتمالی پرچمداران این غول کره‌ای بیشتر می‌شود. به تازگی خبری توسط وبسایت Tweakers به نقل از SamMobile منتشر شده است که قیمت احتمالی این دو گوشی را تخمین می‌زند. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

طبق اخبار منتشر شده، قیمت گلکسی S7 در حدود 700 یورو خواهد بود و قیمت گلکسی S7 Edge نیز به دلیل داشتن لبه‌های خمیده، 800 یورو تخمین زده شده است. البته این قیمت‌ها برای مدل‌هایی است که با حافظه داخلی 32 گیگابایتی ارایه شده‌اند. امکان استفاده از کارت حافظه، یکی از قابلیت‌هایی است که به احتمال زیاد در پرچم‌داران سال 2016 سامسونگ تعبیه شده است و معلوم نیست که آیا سامسونگ نمونه‌هایی با طرفیت‌های بیشتر از 32 گیگابایت ارایه خواهد کرد یا خیر. نکته روشن این است که در صورت ارایه نسخه‌هایی با حافظه داخلی بیشتر از 32 گیگابایت، قیمت آن‌ها 70 تا 80 یورو بیش از نمونه‌های 32 گیگابایتی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
بررسی مقاومت گوشی های سامسونگ گلکسی S7 اکتیو و گلکسی S7 در مقابل زمین خوردگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر تازه از سامسونگ گلکسی S7


دیگر هیچ شکی وجود ندارد که گلکسی S7 در حال طی مراحل تولید بوده و به احتمال بسیار زیاد اوایل سال 2016 میلادی از آن رونمایی می‌شود.

وب‌سایت آی تی رسان: دیگر هیچ شکی وجود ندارد که گلکسی S7 در حال طی مراحل تولید بوده و به احتمال بسیار زیاد اوایل سال 2016 میلادی از آن رونمایی می‌شود. حال وب‌سایت Weibo چین در جدیدترین پست خود، تصاویری تازه از این پرچم‌دار سامسونگ را منتشر کرده است.

تصاویر و اطلاعاتی تازه در رابطه با سامسونگ گلکسی S7

البته باید توجه داشت که این روزها با انتشار و لو رفتن هر عکسی نباید گفت که آن گلکسی S جدید سامسونگ است، چون این روزها اکثر اسمارت فون‌ها ظاهری شبیه به هم دارند و به هیچ وجه نمی‌توان با دیدن شاسی اولیه یک گوشی نوع و مدل آن را تشخیص داد. این تصاویر نشان می‌دهد که سامسونگ استفاده از بدنه و شاسی فلزی را در تولیداتش حفظ می‌کند.

تصاویر و اطلاعاتی تازه در رابطه با سامسونگ گلکسی S7

همان‌طور که پیش از این عنوان شد، گلکسی S7 در ماه فوریه رونمایی شده و عرضه رسمی آن در بازار اواخر فوریه و یا ماه مارس خواهد بود. S7 همراه با یک نمایشگر 5.1 اینچی از نوع SUPER AMOLED و وضوح فوق العاده 1440p عرضه می‌شود. اندروید مارشمالو، گوریلا گلس 5 و پردازنده اگزینوس 8890 یا اسنپدراگون 820 از مشخصات دیگر این پرچم‌دار کره‌ای است.

تصاویر و اطلاعاتی تازه در رابطه با سامسونگ گلکسی S7