اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قهوه تلخ تقلبی از کار درآمد، جان مادرتان نخرید!


سازندگان سریال «قهوه تلخ» در اطلاعیه‌ای اعلام كردند كه نسخه‌ی تقلبی سری بیست ‌و ششم «قهوه تلخ»‌ به صورت غیرمجاز توزیع شده است.

نسخه‌ی تقلبی سری جدید از سریال «قهوه تلخ» به طور غیرمجاز پخش شده است.

سازندگان سریال «قهوه تلخ» در اطلاعیه‌ای اعلام كردند كه نسخه‌ی تقلبی سری بیست ‌و ششم «قهوه تلخ»‌ به صورت غیرمجاز توزیع شده است.

در این اطلاعیه با اعلام شماره‌ی تلفنی، از مردم خواسته شده است از خرید قسمت‌های تقلبی «قهوه تلخ» خودداری كنند و یا در صورت مشاهده‌ی نسخه‌های تقلبی، به مراجع ذی‌ربط اطلاع دهند.

سری بیست‌وششم «قهوه تلخ» برای كسب مجوز وزارت ارشاد، هنوز در انتظار است.

خشایار الوند، نویسنده‌ی «قهوه تلخ»‌ با اعلام این خبر گفته بود:‌ تصویربرداری این سریال به منظور كسب مجوز تبلیغات و تكثیر و توزیع این سریال متوقف است.

در سری جدید «قهوه تلخ»، كه وقایع آن در زمان حال می‌گذرد، 18 بازیگر این مجموعه از زمان گذشته به زمان حال می‌آیند و در آپارتمانی زندگی می‌كنند. شش بازیگر جدید نیز نقش ساكنان این پارتمان را بازی می‌كنند. چالش‌های این دو گروه، ماجراهای اصلی سریال را تشكیل می‌دهد.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
قهوه تلخ - تولدت مبارک سارا جان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نسخه های تقلبی «قهوه تلخ» در بازار



 

نسخه های تقلبی «قهوه تلخ» در بازار

 

 در روزهای اخیر نسخه های تقلبی از مجموعه هفتم سریال «قهوه تلخ» ساخته مهران مدیری در مراکز خرید از جمله سوپرمارکت ها و برخی فروشگاه ها به فروش می رسد.

در نسخه های تقلبی، روی هلوگرام چسبانده شده نام شرکت پخش کننده دیده نمی شود و بر روی کارت ویژه قرعه کشی آن نیز پس از پاک کردن پوشش روی شماره سری که به سختی هم انجام می شود، هیچ شماره ای دیده نمی شود.

این در حالی است که پیش از این نیز قسمت های مختلف سریال «قهوه تلخ» به صورت غیرمجاز توسط دست فروشان تکثیر شده است، با این تفاوت که ماهیت نسخه های غیرمجاز برای خریداران در زمان خرید قابل تشخیص بود.

مجموعه هفتم از سریال «قهوه تلخ» با حضور مهران مدیری در نقش بلوتوس همراه است، ضمن اینکه در مجموعه جدید نام اولین خواننده تصنیف تیتراژ، در عنوان بندی هر قسمت درج شده است.

تکثیر غیرمجاز فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی و فروش آن ها توسط دلالان در معابر و خیابان ها پیش از این گریبان دیگر سریال شبکه نمایش خانگی را گرفته بود تا جایی که دست فروشان داخل قطار مترو هم، تمام قسمت های ارائه شده از سریال «قلب یخی» را در قالب یک دی وی دی و به شکل غیرقانونی به فروش می رساندند.

این در حالی است که در این زمینه مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری و رئیس ستاد مبارزه با محصولات سمعی و بصری غیرمجاز در نشستی خبری که طی روزهای گذشته برگزار شد، اعلام آمادگی کرد فیلم هایی که کنار خیابان عرضه می شوند جمع و با آن ها مبارزه کنند.

محمدرضا عباسیان گفت: «ما برای این کار نیاز به حمایت های شهرداری داریم و شهرداری هم تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نداده است.»... / خبرگزارى ایسنا