اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قلب یخی به فصل سوم رسید


فصل دوم این مجموعه 18 قسمت است. طبق تعهداتی که من به عنوان نویسنده فیلمنامه با تهیه‌کننده کار داشتم، باید نگارش فصل سوم را هم انجام می‌دادم. به همین دلیل هم اکنون مشغول این کار هستم و فکر می‌کنم حدود یک ماه دیگر به اتمام برسد.

حامد عنقا در این باره گفت: قسمت‌های پنجم و ششم فصل دوم مجموعه این هفته به شبکه نمایش خانگی می‌آید. ما حدود 80 درصد از مراحل فنی فصل دوم را انجام دادیم، ولی متاسفانه مشکلات خارج از پروژه بر روی پخش مناسب "قلب یخی" تاثیر می گذارد.

وی افزود: فصل دوم این مجموعه 18 قسمت است. طبق تعهداتی که من به عنوان نویسنده فیلمنامه با تهیه‌کننده کار داشتم، باید نگارش فصل سوم را هم انجام می‌دادم. به همین دلیل هم اکنون مشغول این کار هستم و فکر می‌کنم حدود یک ماه دیگر به اتمام برسد.

عنقا در پایان عنوان کرد: فصل سوم "قلب یخی" وجه دیگری از این قصه است و قطعاً کاراکترهای جدیدی وارد قصه خواهند شد. در ادامه، داستان اصلی فضای متفاوتی را به تصویر می‌کشد. درباره زمان ساخت این فصل هنوز زمان خاصی مشخص نشده است.

در این مجموعه حمید فرخ‌نژاد، حمید گودرزی، الناز شاکردوست، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی‌نیا، آشا محرابی، سامیه لک، سیدمهرداد ضیائی، علیرضا کمالی، لیدا عباسی، حسین یاری و امین حیایی به ایفای نقش می پردازند.

خلاصه داستان این مجموعه آمده است: دختری که در یک مزون زنانه کار می‌کند ربوده می‌شود، پرنگ در یک درگیری به زندان می‌افتد، شیوا وکالت قاتلی که زن و فرزندش را به قتل رسانده برعهده می‌گیرد، در این میان جنازه دختر دیگری به نام چیستا یافت می‌شود و... تهیه‌کنندگی "قلب یخی" برعهده سید کمال طباطبایی است.

محمدحسین لطیفی فیلم‌های سینمایی "سرعت"، "خوابگاه دختران"، "روز سوم"، "توفیق اجباری" و... را کارگردانی کرده است.

منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
سریال قلب یخی - فصل دوم - قسمت شانزدهم(پایان فصل دوم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فصل سوم "قلب یخی" بعداز عید فطر وارد بازار می شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حضور کیانیان و عطاران/

فصل سوم "قلب یخی" بعداز عید فطر وارد بازار می شود

فصل سوم مجموعه خانگی "قلب یخی" به کارگردانی سامان مقدم بعداز عید فطر وارد بازار خواهد شد.

کار تصویربردار یا مجموعه با گروه و بازیگران جدید هم اکنون در دکور ساخته شده حوالی اتوبان همت ادامه دارد و این بخش از کار دو ماه دیگر به طول می انجامد.

هم چنین سیامک مهماندوست تدوینگر دو فصل قبلی این مجموعه کار تدوین را انجام می دهد. امیر توسلی نیز ساخت موسیقی را برعهده دارد. پس از عید فطر قسمت اول از فصل سوم این مجموعه که شنیده می شود نسبت به دو فصل قبلی تفاوت های بسیاری دارد وارد بازار خواهد شد.

دو فصل قبلی این مجموعه توسط محمد حسین لطیفی با فیلمنامه ای از حامد عنقا ساخته شده بود. البته در این فصل بازیگرانی چون هدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا عطاران، طناز طباطبایی، رضا کیانیان، هانیه توسلی و... اضافه شده اند. اما همچنان سید مهرداد ضیائی و حسین یاری از فصل قبلی با این گروه همکاری می کنند./مهر