اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قطع نخاع، عاقبت هوس شیطانی



اخبار حوادث - قطع نخاع، عاقبت هوس شیطانی

سرکلانتر ششم پایتخت جزئیات قطع نخاع شدن مردی که قصد برقراری رابطه نامشروع با زنی را داشت، تشریح کرد.

سرهنگ محمد حسن خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 17 بیست و سوم اسفند ماه خبری تحت عنوان سقوط یک سارق جوان به کلانتری 156 افسریه مخابره شد.

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در صحنه حادثه دریافتند که این فرد از بالکن طبقه ششم یکی از برج‌های مسکونی محدوده افسریه سقوط کرده است، گفت: ماموران پس از حضور در محل، ضمن بررسی موضوع، دریافتند موضوع سرقت صحت ندارد و بررسی‌های پلیسی نشان داد در پی ارتباط تلفنی فرد سقوط کرده با زنی 30 ساله به نام «نازنین»، این حادثه رخ داده است.

سرکلانتر ششم پایتخت با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که حدود نیم ساعت قبل از وقوع حادثه «نازنین» با «مهرداد» (فردی که سقوط کرده است)، تماس می‌گیرد تا ملاقاتی با این مرد جوان داشته باشد، گفت: مرد جوان برای ملاقات با این زن، با یک دستگاه خودروی نیسان وارد مجتمع شده و به نگهبان مجتمع اعلام می‌کند

 

که برای جابجایی بار و حمل اثاثیه واحد این زن مراجعه کرده است که بعد از گذشت پنج دقیقه، نگهبان شهرک در حالی که به موضوع مشکوک شده و با این گمان که حمل اثاثیه منزل، کار یک نفر نیست، به در واحد «نازنین» مراجعه می‌کند تا علت حضور راننده نیسان را استعلام کند.

خلیلی با بیان اینکه متهم سعی داشت تا از طریق بالکن طبقه ششم متواری شود که تعادل خود را از دست داده و از ارتفاع حدود 20 متری به پایین سقوط می‌کند، گفت: بلافاصله متهم به بیمارستان اعزام می‌شود که متاسفانه پزشک معالج اعلام می‌کند که این فرد قطع نخاع شده و قادر به بازجویی نیست،

 

اما در همین اوصاف مالک ساختمان که مردی 33 ساله به نام «شایان» بود به همراه همسرش «نازنین» به کلانتری مراجعه و با بیان این مطلب که متهم از یکی از قالیشویی‌های منطقه برای بردن فرش‌های منزل، به آنها مراجعه می‌کند، قصد گمراه کردن ماموران را داشت که در ادامه مشخص شد با هوشیاری نگهبان شهرک و حضور به موقع وی، متهم که برای رسیدن به امیال شیطانی خود به منزل این زن مراجعه کرده، برای فرار از بالکن طبقه ششم به پایین سقوط می‌کند.

سرکلانتر ششم پایتخت گفت: با شکایت همسر متهمه، پرونده‌ای تحت عنوان رابطه نامشروع تشکیل و به دادسرا ارجاع داده شد.
 اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
قطع شدن نخاع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوهران هرمزگان ۲۹ بار لرزید/۸ نفر قطع نخاع شده اند



گوهران هرمزگان,زمین لرزه گوهران هرمزگان,اخبار حوادث

گوهران هرمزگان ۲۹ بار لرزید/۸ نفر قطع نخاع شده اند

حوادث - از ساعات اولیه بامداد یکشنبه تاکنون 29 زمین لرزه گوهران در استان هرمزگان را لرزاند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان: 17 کلاس درس آسیب 5 تا 35 درصدی دیده‌اند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد:

زمین لزه هایی به برزگی 3.3، 2.9، 3.7، 3.2، 3.1، 3.5، 3.2، 3.1، 3.2 ، 5.0، 2.9، 5.1، 4.6، 4.8، 3.3، 3.4 و 3.7، 5.7، 4.3، 3.1، 4.5، 3.3، 3.4، 2.9، 4.1، 3.6، 3.6، 4.4 و 4.6 ریشتر گوهران از ساعات اولیه بامداد یکشنبه تا ساعت 8:53:03 صبح گوهران در استان هر مزگان را لرزانده است.

براین اساس زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۰ ریشتر ساعت 02:21:34 بامداد روز یکشنبه 22 اریبهشت 1392 گوهران در استان هرمزگان را تکان داد که در موقعیت و مرکز ۲۶.۷۸ شمالی و ۵۷.۷۸ شرقی و عمق ۲۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست. این زلزله در فاصله‌ 23 کیلومتری گوهران هرمزگان، 75 کیلومتری منوجان کرمان، 81 کیلومتری میناب هرمزگان و 1161 کیلومتری تهران رخ داده است

زمین لرزه ۵.۱ ریشتری نیز ساعت 02:53:05 بامداد یکشنبه 22 اریبهشت 1392 همین منطقه را لرزاند که در موقعیت و مرکز۲۶.۷۰ شمالی و ۵۷.۶۶ شرقی و عمق ۱۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است. این زلزله در فاصله 26 کیلومتری گوهران هرمزگان، 76 کیلومتری میناب هرمزگان، 80 کیلومتری منوجان کرمان و 1163 کیلومتری تهران رخ داده است.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر ساعت 04:37:00 بامداد یکشنبه 22 اریبهشت 1392 گوهران در استان هرمزگان را تکان داد که در موقعیت و مرکز ۲۶.۴۷ شمالی و ۵۷.۷۴ شرقی و عمق ۱۷ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است. این زلزله در فاصله 21 کیلومتری گوهران هرمزگان، 93 کیلومتری بندر جاسک هرمزگان، 100 کیلومتری میناب هرمزگان و 1189 کیلومتری تهران رخ داده است.  

24 مجروح ،8 قطع نخاعی

پویا حاجیان، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر ایران از افزایش شمار مجروحان زمین‌لرزه بشاگرد هرمزگان به 24 تن خبر داد و با بیان اینکه 21 تن از حادثه‌دیدگان به شکل سرپایی خدمات درمانی دریافت کرده‌اند، به ایسنا گفت: سه تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران وزارت کشور با‌ اشاره به آخرین وضعیت مصدومان زلزله بوشهر، گفت: حدود 46 نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و متاسفانه حدود 8 نفر قطع نخاع شده اند که همه تحت درمان هستند.

مرتضی اکبرپور در گفت‌وگو با ایلنا گفت:‌ وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد واحد مسکونی تخریب شده است، افزود: به دلیل پس لرزه های زیادی که رخ داده است منازلی که در اولین زلزله زیاد خسارت ندیده بودند و امید به بازسازی آنها وجود داشت متاسفانه مجددا دچار آسیب شده اند ازهمین رو آمار دقیقی در این زمینه هنوز اعلام نشده است./خبرانلاین