اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قطع میکروفون امام جمعه توسط فرماندار



 

 

 

پس از اتمام جلسه شورای اداری ، فرماندار رودسر از امام جمعه شهربرای ختم جلسه تقاضای دعا می نماید که امام جمعه نیز اعلام می نماید اکنون که فرماندار ولایت مدار ما از تالش به شهرستان رودسر برگشته بسیار پسندیده بود که بعضی از افراد کابینه دولت نیز همانند ایشان ولایت مدار باشند.

پس از ایراد این سخن ازسوی امام جمعه ،فرماندار رودسر با اعلام این مطلب که اینجا جای این حرفها نیست وشما هرحرفی که دارید می توانید در نماز جمعه بیان کنید اینجا من مسئول هستم اقدام به برداشتن میکروفون ازجلوی امام جمعه وموجب قطع سخنان وی می نماید.../شفاف


ویدیو مرتبط :
حضور فرماندار و امام جمعه در مسجد امام حسن(ع)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد یک امام‌ جمعه از عدم قطع دست دزدها


امام جمعه بندرعباس گفت: اگر به جرم دزدی دست یکی دو نفر از دزدان جامعه قطع شود، برای سایران عبرت و امنیت برقرار می شود.

تابناک: امام جمعه بندرعباس گفت: اگر به جرم دزدی دست یکی دو نفر از دزدان جامعه قطع شود، برای سایران عبرت و امنیت برقرار می شود.

آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندر عباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخشی از سخنان خود در مشهد گفته: دین با عقل منافاتی ندارد و دو علت سبب می شود برخی این دو را باهم ناسازگار بپندارند؛ نداشتن شناخت کافی مسلمانان از دین اسلام و آگاهی کامل از احکام الهی دوم این احکام جز مقطع اول تاریخ اسلام به طور صحیح و کامل پیاده نشده است.

وی افزوده: اگر به جرم دزدی دست یکی دو نفر از دزدان جامعه قطع شود، برای سایران عبرت و امنیت برقرار می شود؛ وقتی امنیت در جامعه با قطع شدن چندین انگشت دست برقرار می شود، چرا به این حکم اسلامی عمل نمی شود.

نظام جمهوری اسلامی بر مبنای اجرای احکام اسلامی پایه گذاری شده است، اما شرایط جهانی از یک سو و اندیشه های مسلمانان از طرف دیگر مانع اجرای این احکام شده است و گرنه با اجرای صحیح و کامل آن شاهد حیات طیبه می شویم.