اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قطع دست جوان 19 ساله در چرخ‌گوشت



کارگر ۱۹ ساله دست خود را در حادثه چرخ‌گوشت از دست داد.

به گزارش فرهیختگان، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره وقوع این حادثه گفت: «این حادثه ساعت ۱۱ دقیقه بامداد دیروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی دو ایستگاه آتش‌نشانی را به محل وقوع حادثه در خیابان اسکندری جنوبی اعزام کرد.»

او افزود: «با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه که یک مغازه چلوکبابی بود مشخص شد دست چپ یک کارگر ۱۹ ساله ایرانی تا مچ داخل چرخ گوشت صنعتی مغازه گیر کرده و کارگر جوان توانایی خروج دست خود را ندارد. آتش‌نشانان بلافاصله چرخ گوشت را باز کرده و با خارج کردن قطعات جداشدنی آن، قسمت گلوگاه چرخ‌گوشت را با نظارت تکنسین‌های اورژانس و مصدوم حادثه به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کردند.»

 ملکی با اعلام اینکه طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته، گروه نجات در بیمارستان مستقر بود و تحت نظارت کادر پزشکی بیمارستان اقدامات اولیه را برای برش گلوگاه فولادی چرخ گوشت انجام می‌داد، افزود: «عملیات نفس‌گیر امدادگران در اتاق عمل بیمارستان در حالی ادامه داشت که متاسفانه بعد از پایان جداسازی مشخص شد کارگر ۱۹ ساله دست خود را از ناحیه مچ از دست داده است.»

حال عمومی مصدوم رضایت‌بخش اعلام شده و گروه امداد و نجات بعد از انجام عملیات در اتاق عمل به ایستگاه بازگشتند.


  اخبارحوادث - فرهیختگان 


ویدیو مرتبط :
گیر کردن دست جوان در چرخ گوشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطع دست جوان 19 ساله در چرخ گوشت


سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک مورد حادثه چرخ گوشت خبر داد و افزود: طی این حادثه کارگر ۱۹ ساله دست خود را از دست داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک مورد حادثه چرخ گوشت خبر داد و افزود: طی این حادثه کارگر ۱۹ ساله دست خود را از دست داد.

سید جلال ملکی درباره وقوع این حادثه گفت: این حادثه ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی دو ایستگاه آتش نشانی را به محل وقوع حادثه در خیابان اسکندری جنوبی اعزام کرد.

وی گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه که یک مغازه چلوکبابی بود مشخص شد که دست چپ یک کارگر ۱۹ ساله ایرانی تا مچ داخل چرخ گوشت صنعتی مغازه گیره کرده و کارگر جوان توانایی خروج دست خود را ندارد. آتش نشانان بلافاصله چرخ گوشت را باز کرده و با خارج کردن قطعات جدا شدنی آن، قسمت گلوگاه چرخ گوشت را با نظارت تکنسین های اورژانس و مصدوم حادثه به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کردند.

ملکی با اعلام اینکه طبق هماهنگی های صورت گرفته، گروه نجات در بیمارستان مستقر بود و تحت نظارت کادر پزشکی بیمارستان اقدامات اولیه برای برش گلوگاه فولادی چرخ گوشت را انجام می داد، افزود:عملیات نفس گیر امدادگران در اتاق عمل بیمارستان در حالی ادامه داشت که متاسفانه بعد از پایان جداسازی مشخص شد کارگر ۱۹ ساله دست خود را از ناحیه مچ از دست داده است.

ملکی گفت: حال عمومی مصدوم رضایت بخش اعلام شده و گروه امداد و نجات بعد از انجام عملیات در اتاق عمل به ایستگاه بازگشتند.