اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قصد بعدی داعش، المپیک ریو



اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل,گروه تروریستی داعش

مقامات برزیلی حمله داعش به برزیل هنگام برگزاری المپیک ریو را تایید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، هفته گذشته یکی از افراد دستگیر شده داعش در بروکسل، اعتراف کرد که هنگام برگزاری یورو 2016 قصد حمله به فرانسه را داشتند. این بار داعش مقصد بعدی حملات تروریستی‌اش را بازی‌های المپیک ریو برزیل عنوان کرد.

لویس آلبرتو سالابری مدیر دپارتمان ضدتروریسم حمله این گروه تروریستی را که از طریق تویتر اعلام شده را تایید کرد.

ماکسیم هاوچارد فرانسوی که یکی از اعضای داعش است در تویئتر نوشت: برزیل! شما قصد بعدی ما هستید.

این نوشته پس از حملات تروریستی داعش به فرانسه که در نوامبر سال گذشته رخ داد، منتشر شد، اما پنجشنبه( دیروز) مقامات برزیلی آن را تایید کردند.

سالابری در این باره گفت: نمی‌خواهم بگویم که حملات تروریستی اتفاق خواهد افتاد، اما این نخستین بار است که احتمال وقوع این حادثه در کشور ما وجود دارد. برای جلوگیری از این حمله احتمالی از سازمان‌های اطلاعاتی دیگر کشورها بهره خواهیم برد و از نیروهای تخصصی برای تامین امنیت و دفاع استفاده خواهیم کرد.

 

اخبار بین الملل - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
آماده سازی دهکده المپیک ریو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خدابخشی: هدف بعدی‌ام المپیک ریو است


تکواندوکا طلایی کشورمان گفت: برای این طلا ماه‌ها در اردو تمرین کردم و فقط تمرکزم بر روی کسب مدال طلا بود و نمی‌خواستم مدال را از دست بدهم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی خدابخشی پس از کسب مدال طلای مسابقات تکواندوی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی عنوان کرد: خوشحالم که با مدال طلای خود دل ملت عزیزم را شاد کردم. برای این طلا ماه‌ها در اردو تمرین کردم و فقط تمرکزم روی کسب مدال طلا بود و نمی‌خواستم مدال را از دست بدهم.

وی با اشاره به رقابت‌های تکواندو این دوره از بازی‌ها افزود: سطح رقابت‌ها بسیار بالاست و از رقابت‌های جهانی کم ندارد. حریفان‌مان بسیار قدرتمنداته ظاهر شدند به طوری که من برای هر مبارزه تاکتیک و شگرد خودم را داشتم.

تکواندوکا طلایی کشورمان با بیان اینکه مربیان فیلم رقبا را دیده و در مسابقات آنها را آنالیز می‌کردند، خاطرنشان کرد: همین امر و آنالیزهای هنگام مسابقه به من کمک کرد بدانم با هر حریفی چگونه باید مبارزه کنم. هدف بعدی من حضور در بازی‌های المپیک ریو است و تمام تلاشم را در این زمینه خواهم کرد.