اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قرارداد مترو آمل - تهران منعقد شد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قرارداد مترو آمل تهران

 

اخبار اقتصادی - قرارداد مترو آمل - تهران منعقد شد

وی با اشاره به جشنواره فرهنگی تی تی گفت: هر مجموعه ای که هنر را در کنار خود حفظ کرد موفق بوده است و در تمام دنیا هر کجا هنر را به استخدام گرفته اند موفق و سربلند بودند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: برای 20 کیلومتر پروِژه مترو آمل - تهران با پیمانکاران شرکت آباد پارس مبلغ 77 میلیارد تومان قرار داد بسته شده است.

به گزارش مهر، عزت اله یوسفیان شامگاه چهارشنبه در اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری تی تی آمل، بیان داشت: این پروژه در حال تجهیز کارگاه بوده و با راه اندازی این پروژه، روند توسعه شهرستان و منطقه شتاب بیشتری بخود خواهد گرفت.

وی با اشاره به جشنواره فرهنگی تی تی گفت: هر مجموعه ای که هنر را در کنار خود حفظ کرد موفق بوده است و در تمام دنیا هر کجا هنر را به استخدام گرفته اند موفق و سربلند بودند.

نماینده مردم آمل با بیان این مطلب که در هیچ کجا دنیا رودخانه ای نظیر رودخانه هراز وجود ندارد،اظهار داشت: هیچ رودخانه ای جز هراز نیست که در ابتدا بتوانند ماهی سرمابی و در انتها بتوانند ماهی گرمابی تولید کنند و آمل نباید با این همه ویژه گی ها با مشکل اشتغال روبرو باشد.

عضو کمیسیون مفاسد اقتصادی مجلس اظهار داشت: از هفت هزار قضات کشور سه هزار قاضی مازندرانی هستند که این افتخار این استان است.

یوسفیان با اشاره به توفیقات مردم آمل در حوزه های مختلف بیان داشت: طبق آمار رئیس مرکز آزمون کشور، آمل در رتبه یک کشور قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: آمل شهر فرهنگ است و استقبال بی نظیر مردم از جشنواره تی تی نشان دهنده این است که مردم خواستار اتفاقات فرهنگی در شهرستان هستند.

محمد محمدی ابراز داشت: با فعالیت این جشنواره شور و شادابی دوباره در شهر ایجاد شد و مردم خواستار رخداد های تازه در آمل هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: کمتر در استان اتفاق افتاده است که به یک جشنواره 645 عکس ارسال شود و در مجموع هزار و 25 نفر در جشنواره به رقابت بپردازند.

خسرو ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه آمل در تمامی عرصه ها پیشگام در کشور است، اظهار داشت: اداره ارشاد آمل طرحی را به شورای شهر ارسال کرد که بعد از بررسی های به عمل آمده توانستیم افتخار این را داشته باشیم که جزو برگزار کنندگان این جشنواره باشیم.

ابراهیم زاده بیان کرد:در سال های آینده و تا اتمام دوره چهار ساله این اعضای شورا برنامه های نشاط اجتماعی در سطح شهرستان بیشتر خواهد شد. 

اخبار اقتصادی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
سفر در مترو - معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمین در نزدیكی محل احداث تونل خط ۳ مترو تهران نشست كرد



 

زمین در نزدیكی محل احداث تونل خط ۳ مترو تهران نشست كرد

مدیرعامل مترو تهران درباره حادثه نشست زمین در نزدیكی محل احداث تونل خط۳ مترو تهران گفت: حادثه ای در این تونل رخ نداده است.

محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در توضیح اظهار كرد: شب گذشته (چهارشنبه) در پی تركیدگی لوله آب در عمق ۳ الی ۴ متری، زمین نشست كرد.

وی گفت: این نشست به خاطر عملیات احداث تونل خط ۳ مترو تهران نبود بلكه تركیدگی لوله آب باعث رخداد این حادثه شده است و كارگران مترو در محل احداث این تونل مشغول به كار هستند.

مدیرعامل مترو تهران با تاكید بر اینكه محل وقوع حادثه با محل عملیات احداث تونل خط ۳ مترو تهران فاصله دارد، گفت: این حادثه در خیابان جوانه منتهی به خیابان چراغی رخ داد كه موضوع را به ماموران آبفا گزارش كردیم و آنان در حال اقدام و بررسی علل تركیدگی این لوله هستند.... / خبرگزارى ایسنا