اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قرآن ناطق هم در کرج ظهور کرد!


به تازگى فردى در شهرستان كرج خود را قرآن ناطق معرفى نموده و ادعا مى‏نماید كه علم فهم قرآن فقط در اختیار حضرت رسول(ص) و بستگان وى بوده و بعد از آن‏ها فقط در اختیار نامبرده می باشد.

وى فعالیت تبلیغى خود را در خصوص ایجاد فرقه جدید مدتی است آغاز نموده و دست‏نوشته‏هاى تبلیغى وى تحت عنوان «حوزه علمیه رابطه مستقیم با خدا» در برخى از نقاط این شهرستان توزیع گردیده است.
 
وى در بخشى از ادعاهاى خود عنوان داشته است: «اى مردم! من از خودخواهى به خدا و رسول(ص) و امام زمانش رسیده‏ ام كه شما مردم خود را فراموش نموده و از زاویه بدخواهى در پى امور دیگران بر اساس قرآن هستید، پس خودخواه باشید و خودبین و خودشناس تا كه به خداشناسى توسط من راه یابید.
 
اى مردمان! در برابر 21 سال اشك به درگاه خدا از در خودخواهى رفتم تا به خداشناسى رسیدم، یعنى 3-7 سال تمام، بیایید 40 شبه این راه را طى كنید- منم قرآن ناطق و تنها داناى قرآن.»
 
وى به همه اعلام مى‏نماید كه در صورت قبول راه وى، به مدت 40 شب راه طولانى را پیموده و مى‏توانید به عالم غیب و اسرار الهى شناخت پیدا نمایید. وى ادعا داشت كه قرآن درشب قدر به صورت یك جا بر وى قابل فهم ودرك شده است

منبع: رجانیوز


ویدیو مرتبط :
قرآن ناطق در قرآن صامت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستين آزمايشگاه ملي دانه هاي روغني در کرج



 

 

 

کرج - نخستين آزمايشگاه ملي دانه هاي روغني بخش نشانگرهاي مولکولي و فيزيولوژي عصر چهارشنبه طي آييني در موسسه تحقيقات اصلاح، تهيه نهال و بذر وزارت جهاد کشاورزي مستقر در کرج گشايش يافت .

 

رييس بخش تحقيقات دانه هاي روغني کشور در حاشيه اين آيين به خبرنگار ايرنا گفت:‌ اين آزمايشگاه براي تحقيق و توليد ارقام پر محصول و پر روغن برخوردار از کيفيت مطلوب و استاندارد غذايي تجهيز و راه اندازي شده است .

 

"سعداله منصوري" ‌افزود:‌ بکارگيري روش هاي ژنتيکي آزمايشگاهي سبب خواهد شد تا در مدت کوتاه و با دقت بيشتر به توليد ارقام جديد دست يابيم .

 

وي خاطرنشان کرد:‌ پيش از راه اندازي اين آزمايشگاه، از روشهاي کلاسيک استفاده مي شد که از دقت لازم برخوردار نبود و هزينه و وقت زيادي صرف مي شد.

 

 

در آيين گشايش آزمايشگاه ملي بخش تحقيقات دانه هاي روغني موسسه تحقيقات اصلاح، تهيه نهال و بذر کشور مستقر در کرج ، معاون تحقيقاتي وزارت جهاد کشاورزي به همراه تعدادي محققان بخش کشاورزي حضور داشتند.