اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قدردانی عراقچی از تحسین مقام معظم رهبری



اخبار,اخبارسیاسی ,سیدعباس عراقچی

معاون وزیر خارجه ایران از بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در تحسین تیم مذاکره کننده هسته‌ای قدردانی کرد.

 سید عباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره کننده‌ی هسته‌ای کشور در صفحه اینستاگرام خود در ذیل عکسی مربوط به مذاکرات هسته‌ای و جمله‌ای از بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در همایش سفیران و رییسان دفاتر و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، نوشت: سر ارادتِ ما و آستان حضرتِ دوست / که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

در تصویر منتشرشده در صفحه‌ی اینستاگرام این دیپلمات عالی رتبه‌ی کشورمان، این جمله رهبر معظم انقلاب نقش بسته است که "وزارت خارجه با توجه به اهداف و وظایف خود به خوبی فعال است و به خصوص در تجربه اخیر مذاکرات هسته‌ای آقای دکتر ظریف و همکاران‌شان آزمون خوبی از سر گذراندند."

حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح یک‌شنبه در دیدار وزیر امور خارجه و سفیران و کارداران جمهوری اسلامی سیاست خارجی کشور با تحسین تلاش و جدیت تیم مذاکره کننده گفتند: احساس قدرت و نشستن در مقابل 6 قدرت جهانی، دفاع از اهداف و تثبیت حضور و وجود خود به طرف‌های مقابل، از جمله نقاط قوت مذاکره کنندگان کشورمان در مذاکرات هسته‌ای بود.

ایشان، تدین را مهم‌ترین نقطه قوت آقای ظریف خواندند و افزودند: بنده مکرر برای شما عزیزان دعا می‌کنم.


 اخبارسیاسی  -  ایسنا 
 


ویدیو مرتبط :
تحسین جوان قمی به وسیله مقام معظم رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهروان: منع استفاده از دروازه بان خارجی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است!



بهروان: منع استفاده از دروازه بان خارجی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است!

سرپرست سازمان لیگ برتر با ناراحتی از انتقادهای مطرح شده به وی گفت: «منع جذب دروازه‌بان خارجی نظر من نبود.»

 

  ،  دروازه بان خارجی,فرمایشات مقام معظم رهبری ,اخبار,اخبار ورزشی

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، غلامرضا بهروان گفت: «در جلسه ای که آقایان کفاشیان، نبی و آیت اللهی حضور داشتند قرار شد که قوانین لیگ برتر و لیگ یک به صورت یکسان اعمال شود.»

 

وی افزود: «در این جلسه قرار شد قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی برای تمامی مسابقات داخلی از جمله لیگ یک برقرار باشد.»

 

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال دلیل این اقدام را شعار مقام معظم رهبری در سال جدید که تأکید بر تولید ملی و استفاده از نیروی کار ایرانی دارد، ذکر کرد و گفت: «در این راستا تصمیم گرفته شد که قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی همچنان پابرجا بماند.»

سرپرست سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که فقط حضور دروازه بان های خارجی، سرمایه ایرانی را به خطر می اندازد، گفت: «به خدا شما هم حرف دل من را می زنید. من اجازه قانونگذاری ندارم. من هم گفتم بازیکن خارجی در هر پستی چه فرقی دارد؟ صادقانه با شما صحبت می کنم و بیشتر از این نمی توانم حقایق را بگویم. من هم می دانم که این مصوبه پارادوکس هایی دارد. از تلاش برای تغییر این مصوبه خسته نمی شوم و تمام تلاشم را می کنم. من هم می دانم که باید در این زمینه به نظر مردم و رسانه ها و اهالی فوتبال احترام گذاشت.»

بهروان تاکید کرد: «شب گذشته از تلویزیون تصویرم پخش شد و من را به عنوان تصمیم گیرنده این قانون معرفی کردند در صورتی که این طور نیست. این تصمیم نظر من نیست و فقط نظر جمع را گفتم.»/جام نیوز