اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قدرتمندترین گوشی 2015 از نگاه AnTuTu


آیفون 6s با به‌دست آوردن امتیاز ۱۳۲۶۲۰ در بنچمارک AnTuTu به عنوان قوی‌ترین گوشی سال ۲۰۱۵ شناخته شد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: براساس اطلاعات منتشر شده از سوی برنامه‌ی بنچمارک AnTuTu گوشی آیفون 6s و آیفون 6s پلاس قوی‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند بازار در سال ۲۰۱۵ بوده‌اند و امتیازات آن‌ها بسیار بیشتر از گوشی‌های دیگر بوده است.

آیفون 6s قدرتمندترین گوشی سال ۲۰۱۵ از نگاه AnTuTu شد

با توجه به اطلاعاتی که از نسخه‌ی ششم برنامه‌ی بنچمارک AnTuTu منتشر شده، گوشی‌های آیفون 6s و آیفون 6s پلاس توانستند امتیاز ۱۳۲۶۲۰ را به دست بیاورند و به همین دلیل به عنوان قوی‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵ شناخته شده‌اند. تراشه‌ی A9 و پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندی که روی آیفون‌های جدید قرار گرفته، باعث شده‌اند که این محصولات امتیاز بیشتری در مقایسه با سایر گوشی‌های بازار به‌دست بیاورند.

بعد از پرچم‌دار اپل نام گوشی Mate 8 شرکت هوآوی دیده می‌شود که توانسته امتیاز ۹۲۷۴۶ را در AnTuTu به‌دست بیاورد. این گوشی از تراشه‌ی Kirin 950 و صفحه‌نمایشی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. تلفن همراه هوشمند Pro 5 شرکت «میزو» (Meizo) هم در مکان سوم و بالاتر از پرچم‌دارهای شرکت سامسونگ قرار گرفته است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که کیفیت صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ از تمام محصولات بالا بیشتر بوده به همین دلیل تراشه‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ در بنچمارک AnTuTu امتیاز کمتری به‌دست آورده است.

در این لیست نام گوشی‌های دیگری مانند آیفون 6، OnePlus 2 ،LeTV 1Pro و Note Pro شرکت شیائومی و نکسوس 6P هم دیده می‌شوند که بیشتر آن‌ها از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برند.

در ادامه می‌توانید لیست قوی‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵ از دیدگاه AnTuTu را مشاهده کنید:

آیفون 6s قدرتمندترین گوشی سال ۲۰۱۵ از نگاه AnTuTu شد
آیفون 6s قوی‌ترین گوشی سال ۲۰۱۵ از دیدگاه بنچمارک Antutu شد.


ویدیو مرتبط :
بنچمارک گوشی اسکای با Antutu

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قدرتمندترین مردان جهان در سال ۲۰۱۱ از نگاه فوربس



 

 

قدرتمندترین مردان جهان در سال ۲۰۱۱ از نگاه فوربس

 

 

مجله اقتصادی فوربس به ترتیب رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر روسیه را به عنوان قدرتمندترین مردان جهان در سال جاری میلادی معرفی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا امسال با پشت سر گذاشتن "هو جین تائو" همتای چینی خود عنوان قدرتمندترین سیاسمتدار جهان را از آن خود کرد.

مجله آمریکایی فوربس در جدیدترین فهرست سیاستمداران قدرتمند جهان پس از اوباما نام "ولادیمیر پوتین" نخست وزیر روسیه را آورده که اصلی ترین گزینه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور است.

این در حالی است که "هو جین تائو" رئیس جمهوری چین در این فهرست در جایگاه سوم قرار گرفته است. وی سال گذشته در صدر این فهرست قرار گرفته بود.

اما عنوان چهارم این فهرست متعلق به "آنجلا مرکل" صدراعظم آلمان است که همچنان به عنوان قدرتمندترین زن جهان شناخته می شود. در رتبه پنجم فهرست فوربس نیز "بیل گیتس" موسس مایکروسافت جای دارد، وی ثروت میلیاردی خود را در اختیار برنامه اصلاح سیستم بهداشتی آمریکا قرار داده است.

در این فهرست همچنین نام پادشاه عربستان به عنوان ششمین مرد قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۱ به چشم می خورد. "ملک عبدالله بن عبدالعزیز" در فهرست سال گذشته فوربس عنوان سوم را داشت.

جالب اینجا است که در فهرست امسال دیگر نامی از "دومینیک استراوس کان" رئیس مستعفی صندوق بین المللی پول بدلیل رسوایی اخلاقی وی برده نشده و جانشین وی "کریستیان لاگارد" رتبه ای بهتر از ۳۹ بدست نیاورده است.

گفتنی است جوانترین فرد فهرست قدرتمندان جهان در سال ۲۰۱۱ "مارک زوکربرگ" ۲۷ ساله بنیانگذار شبکه اجتماعی فیسبوک است. وی رتبه نهم را در این جدول از آن خود کرده است..../خبرگزارى مهر