اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل 5 عضو خانواده همسر بخاطر انتقام جدایی +تصاویر



قاتل پس از شنیدن قصد جدایی همسرش از او 5 نفر را به ضرب گلوله کشت و بعد خود کشی کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،آقای وین آنتونی 50 ساله اهل جرجیا پس از اطلاع از اینکه همسرش قصد جدا شدن از او را دارد عصبانی شده و  به منزل اقوام همسرش می‌رود و 4 نفر از آن‌ها را به قتل می‌رساند.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


به گزارش دیلی‌میل همسر قاتل جزء مقتولین نبوده‌است. پس از اینکه قاتل این افراد را به قتل رساند به منزلش باز می‌گردد و سپس خانه‌اش را به آتش می‌کشد و خودش هم در آتش که خود به پا کرده بود می‌سوزد و خودکشی می‌کند.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


در حال حاضر پلیس توانسته تمام اجساد را که متعلق به فامیل‌های همسر قاتل بوده را شناسایی کرده‌است.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
برخورد غلط با خانواده بخاطر همسر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام همسر دوم و فرزندانش با همکاری همسر اول/ 5 عضو خانواده زنده در آتش سوختند + تصاویر



یک مرد 2 زنه با همکاری زن اولش همسر دوم و فرزندان او را به قتل رساند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای" کریستوفرمتیو هندرسون " 40 ساله و خانم " روندارکارلسون " 42 ساله اهل " نیومارکت آلاباما " به اتهام قتل 4 نفر در روز سه شنبه بازداشت شدند.

براساس گزارش پلیس قربانیان که شامل همسر دوم آقای " هندرسون " یعنی خانم" کریستین هندرسون " 35 ساله و پسر 8 ساله اش " کلایتون چمیز " و مادر 67 ساله اش خانم " جین سالوود " و خواهر زده او که یک دختر یک ساله به نام " الی سوکولو سکی " می باشد در خانه ای که به آتش کشیده شد و متعلق به والدین " کریستین " بود جان خود را از دست دادند .

اخبار,اخبارحوادث , قتل


پلیس در ادامه افزود:خانم " کریستین " یک دختر 9 ماهه را باردار بود و به همراه پسرش با والدین خود زندگی می کرد ، آقای " کرستوفر " در جای دیگر همراه همسر اول " خانم کارلسون زندگی می کرد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد ،قربانی که در سال 2013 با اقای کریستوفر اشنا شد و در سال 2014 با او ازدواج کرد از حضور زن اول بی‌خبر بود،اما پس ازپی بردن به این موضوع در دادگاه از همسر خود که هنوز به زندگی با زن اول ادامه می دهد شکایت کرد و داد خواست طلاق داد و همین موضوع باعث شروع اختلافات بین این دو خانواده شد به طوری که انگیزه قتل را در همسر اول ایجاد کرد.

اخبار,اخبارحوادث , قتل


در فیلم های دوربین خانه دیده شد قبل از آتش سوزی که در ساعت 3:30 بعد از ظهر روز سه شنبه اتفاق افتاد که قبل از رسیدن آتش نشانی همه اعضای خانواده در محاصره اتش جان خود را از دست داند .

 

اخبار,اخبارحوادث , قتل


این زوج جنایت کار در حال حاضر در حبس به سر می برند و باید در دادگاه حاضر شوند .

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران