اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل 3 عضو یک خانواده با ضربه های چاقو / اعتراف پسر خانواده به جنایت



قتل 3 عضو یک خانواده با ضربه های چاقو / اعتراف پسر خانواده به جنایت

پسر جنایتکار در اقدامی جنون آمیز در اصفهان پدر، مادر و برادرش را به قتل رساند.

محمدرضا حبیبی ، دادستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این حادثه گفت:  شامگاه دیروز مردی در تماس با پلیس از قتل اعضای خانواده اش در منطقه بزرگمهر خبر داد. تیم جنایی پس از حضور در محل درگیری دریافتند زن و مردی به همراه پسر خود به قتل رسیده اند.

وی افزود: یکی از پسران خانواده که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود نیز زخمی بود که بلافاصله اقدامات برای درمان او آغاز شد. در حالی که مرد مجروح مدعی بود قتل از سوی افرادی ناشناس رخ داده است اما بررسی صحنه قتل این موضوع را رد می کرد.

دادستان اصفهان خاطرنشان کرد، با کشف سرنخ هایی در محل قتل ، بازجویی از مرد مجروح پس از بهبود حالش آغاز شد و او در بازجویی به قتل اعتراف کرد. هنوز انگیزه این جنایت مشخص نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد./مهر


ویدیو مرتبط :
اعترافات یک عضو خانواده آدم خوار(خانواده کابالا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک دست نوشته راز جنایت تبریز را فاش کرد/ پسر جوان پس از قتل اعضای خانواده‌اش خودکشی کرد



یک دست نوشته راز جنایت هولناک در تبریز را فاش کرد ولی همچنان ماموران درصدد یافتن انگیزه این حادثه دلخراش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عصر روز شنبه 9 خردادماه جنازه‌های اعضای این خانواده چهار نفری در خانه شخصی‌شان در تبریز کشف شده است.

به دنبال این اتفاق دلخراش گروه ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی تشکیل شد که طی بررسی‌ها ماموران یک دست نوشته از پسر خانواده خانواده پیدا کردند که راز جنایت‌ هولناک را فاش می‌کرد.

سرهنگ صابر عباس‌زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی درباره این خبر گفت: بر اساس دست نوشته‌ای که در محل حادثه کشف شده است، پسر خانواده پس از به قتل رساندن خواهر، مادر و پدرش، خود را حلق‌آویز کرده است.

بر اساس گزارش خبرنگار ما،‌هنوز انگیزه این جنایت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ماموران پلیس درصدد کشف زوایای پنهان این پرونده هستند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران