اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل یک شهروند آمریکا با شوکر الکتریکی


مرد آمریکایی در مرز مکزیک پس از درگیری با افسران پلیس توسط شوک الکتریکی بیهوش شده و سپس جان خود را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش رویترز، یک مرد آمریکایی پس از اینکه در مرز بین این کشور و مکزیک مورد اصابت اسلحه شوکر نیروهای مرزی قرار گرفت جان خود را از دست داد.

سازمان مرزبانی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد این مرد که هویتش فاش نشده است روز چهارشنبه در سن سیدرو، کالیفرنیا، پس از اینکه سعی در ورود به خاک آمریکا داشت متوقف گشت. این سازمان اعلام کرد که بررسی سوابق نشان می‌دهد که این مرد به دلیل قاچاق هروئین دستگیر شده بود.

در ادامه بیانیه اعلام شده که این مرد از روی میز امنیتی پریده و به دو افسر حمله کرده اما توسط شوکر الکتریکی بیهوش شد. این مرد سپس به هوش نیامد و به همین دلیل به بیمارستان منتقل شد.

در این حادثه چهار افسر نیز دچار صدمات جزئی شدند. سازمان مرزبانی، وزارت امنیت داخلی، و اداره پلیس سن‌دیگو در حال بررسی این حادثه هستند.


ویدیو مرتبط :
آموزش شوکر در ارتش آمریکا!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل روزانه 90 شهروند در آمریکا


نامزد احتمالی حزب دموکرات آمریکا گفت: سالانه ۳۳ هزار نفر در این کشور با اسلحه به قتل می رسند.

خبرگزاری دانشجو: نامزد احتمالی حزب دموکرات آمریکا گفت: سالانه ۳۳ هزار نفر در این کشور با اسلحه به قتل می رسند.

به گزارش خبرگزاری رویترز کاندیدای احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: سالانه 33 هزار نفر در این کشور با اسلحه به قتل می رسند و این به معنای کشته شدن 90 نفر در روز با شلیک اسلحه است.
 
هیلاری کلینتون که در شهر بافالو و در جمع طرفداران خود سخنرانی می کرد با بیان اینکه یکی از اولویت های وی در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور حل موضوع حمل سلاح خواهد بود گفت: من به تلاش خود برای مبارزه با لابی های اسلحه سازی برای تحقق اقدامات امنیت حمل اسلحه ادامه خواهم داد.
 
وی ادامه داد: من باور دارم ما کشور هوشمندی هستیم  و می توانیم برای حفظ جان افراد کاری بکنیم. هر چند من قول نمی دهم که بتوانیم از جان همه محافظت کنیم اما قطعا می توانیم اسحله را از دسترس کسانی که نباید به آن دسترسی داشته باشند دور کنیم.