اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل کودک 50روزه توسط مادر معتاد



اخبار حوادث -  قتل کودک 50روزه توسط مادر معتاد

زن معتاد به شیشه به قتل فرزند 50 روزه خود اعتراف کرد و گفت که زمان حادثه تحت‌تاثیر ماده مخدر شیشه قرار داشت.  مسوولان بیمارستانی در جنوب تهران حدود دوماه قبل در تماس با پلیس از مرگ مشکوک پسر تازه متولدشده‌ای خبر دادند.

ماموران بعد از حضور در بیمارستان وقتی فهمیدند روی سر و صورت نوزاد آثار جراحت وجود دارد موضوع را به بازپرس ویژه قتل اطلاع دادند و جسد به دستور او برای تعیین علت مرگ به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

 متخصصان بعد از آزمایش‌های لازم اعلام کردند علت مرگ نوزاد برخورد سرش به جسمی سخت است. به این ترتیب احتمال وقوع قتل قوت گرفت و بازپرس پرونده دستور تحقیق از والدین متوفی را صادر کرد اما وقتی ماموران به خانه این زوج رفتند، فهمیدند آنها محل سکونتشان را ترک کرده‌اند. پدربزرگ نوزاد به ماموران گفت: «دختر و دامادم در خانه من زندگی می‌کردند. آنها به موادمخدر اعتیاد داشتند و اصلا نمی‌توانستم این شرایط را تحمل کنم. چندبار به آنها تذکر دادم اما وقتی دیدم فایده‌ای ندارد به آنها گفتم باید خانه‌ام را ترک کنند و آنها نیز از اینجا رفتند و در حال حاضر خبری از آنها ندارم.»

کارآگاهان بعد از تحقیقات گسترده بالاخره زن و شوهر معتاد را یافتند و آنها را تحت بازجویی قرار دادند. پدر کودک با ابراز بی‌اطلاعی از نحوه مرگ پسرش قبول کرد که به تریاک اعتیاد دارد. او گفت: «اعتیاد من ربطی به مرگ پسرم ندارد. من در شرکتی نگهبان هستم و چند وقت قبل مجبور شدم به سفری بروم، وقتی به تهران برگشتم و به خانه رسیدم دیدم همسر و بچه‌ام خواب هستند. زنم وقتی بیدار شد به من گفت حال بچه اصلا خوب نیست. من چون کار داشتم از خانه بیرون رفتم و زنم او را به بیمارستان برد، بعد هم تلفن زد و گفت بچه مرده است اما من دلیل مرگ را نمی‌دانم.»

این مرد ادامه داد: «چند روز بعد از مرگ پسرم، پدرزنم ما را از خانه بیرون کرد، در واقع ما قصد فرار نداشتیم.»کارآگاهان در ادامه به بازجویی از مادر کودک پرداختند. او سرانجام نحوه مرگ نوزاد را فاش کرد و گفت: «بعد از ازدواج فهمیدم شوهرم به تریاک اعتیاد دارد، خودم هم در همان ایام با زنی آشنا و توسط او به ماده‌مخدر شیشه معتاد شدم. پدرم از این وضع خیلی ناراحت بود و مرتب به ما اعتراض می‌کرد. روز حادثه بعد از اینکه مقداری شیشه کشیدم پدرم سراغم آمد و گفت باید از آن خانه برویم.

 

کمی با او جروبحث کردم. به شدت عصبانی بودم. وقتی پدرم رفت بچه شروع به گریه کرد من هم برای اینکه او را آرام کنم چند سیلی زدم اما گریه‌های پسرم شدیدتر شد. در آن لحظات اصلا کنترلی بر رفتارم نداشتم به همین دلیل او را به دیوار کوبیدم. بعد هم خوابیدم تا اینکه شوهرم از سفر برگشت. وقتی او درباره حال بچه سوال کرد، نگفتم چه اتفاقی افتاده است و مدعی شدم نمی‌دانم چرا او بدحال است.»

بنابر این گزارش، این زن اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - روزنامه شرق

 


ویدیو مرتبط :
کودک سیگاری(معتاد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سناریوی زوج معتاد برای قتل پدر و مادر خود



اخبار,اخبار حوادث , قتل

 

اخبار حوادث - قاتل قبل از سومین جنایت دستگیر شد
سناریوی زوج معتاد برای قتل پدر و مادر خود

پسر معتاد که برای تصاحب اموال پدرش نقشه قتل پدر و مادرش را با همدستی همسر خود اجرا کرده بود قبل از اجرای سناریوی قتل مادر زنش، شناسایی و دستگیر شد.

ساعت هشت صبح روز جمعه 23 اسفند مرد جوانی در تماس با پلیس از قتل هولناک پدر و مادرش خبر داد.

در ادامه تیمی از کارآگاهان در محل جنایت حاضر شده و در جریان بررسی ها متوجه شدند قربانیان مرد 65 ساله و همسر 61 ساله او هستند که با ضربه های چاقو به قتل رسیده اند.

پسر قربانیان که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در جریان تحقیقات گفت: امروز صبح همراه همسرم برای عیادت از پدر و مادر به خانه شان واقع در خیابان 18 دی ساری آمدم. وقتی وارد خانه شدم با اجساد غرق در خون پدر و مادرم در حالی که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بودند روبرو شدم.

در ادامه کارآگاهان به بررسی محل جنایت پرداخته و متوجه شدند عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به این جنایت زده اند از سوی دیگر به هم ریختگی وسایل خانه نشان می داد قاتلان در جستجوی وسیله ای تمامی اساسی خانه را به هم ریخته اند.

تیم پلیسی با بررسی راه های ورود به خانه دریافت، قاتلان با قربانیان خود آشنا بوده و بدون هیچ مقاومتی وارد خانه شده اند.

سرهنگ محمد عظیمی رییس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: ماموران در بررسی های خود متوجه شدند پسر قربانیان به نام امیر و همسرش به مواد مخدر اعتیاد داشته و آنها قبل از آشنایی با هم ازدواج کرده و از همسران سابق خود جدا شده بودند.

 

از سوی دیگر بررسی سابقه تماس با پلیس 110 نشان داد مرد 65 ساله چندی قبل با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و درخواست کمک کرده بود، ماموران نیز پس از حضور در محل متوجه شدند پسر معتاد با تهدید چاقو بر اثر توهم مواد مخدر قصد داشته مادرش را به قتل برساند که با حضور پلیس از محل متواری شده بود.

وی افزود: با کشف این سرنخ ها تحقیقات بر روی پسر جوان ادامه یافت و تجسس ها نشان داد وی تحت درمان یک دکتر روانشناس بوده که یک بار نزد دکتر خود اعلام کرده بود قصد کشتن پدرش را دارد.

با کشف این سرنخ ها و دلایل پلیسی خانه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت که در آنجا بعضی از آثار صحنه جرم از جمله دوربین های مداربسته سرقت شده از خانه قربانیان، لباس خون آلود مرد معتاد و نوار چسب خونین کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران خاطرنشان کرد: با کشف این سرنخ ها تحقیقات از مرد جوان آغاز و او سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: پدرم چندین مغازه را به نام من کرده بود و عواید اجاره این مغازه ه به حساب من واریز می شد. او در سند محضری تاکید کرده بود این مغازه ها پس از مرگ او و مادرم به من برسد به همین خاطر با همسرم تصمیم گرفتیم پدر و مادرم را بکشیم تا زودتر به ارثیه خود برسم. روز حادثه به بهانه عیادت به خانه پدر و مادرم رفته و دست و پای آنها را با چسب بستیم بعد هم با همدستی همسرم آنها را با ضربات چاقو به قتل رساندیم.

این مقام انتظامی افزود: با این اعترافات، همسر متهم نیز به همدستی در جنایت اعتراف کرد و گفت: قرار بود چند روز پس از این جنایت مادر مرا بکشیم و تمام املاکی که به ما به ارث می رسد را فروخته و از کشور خارج شویم.

سرهنگ عظیمی گفت: با انجام عملیات تجسسی پلیسی و تحقیقات علمی راز این جنایت در کمتر از 24 ساعت کشف و متهمان دیروز صحنه جنایت را بازسازی کرده و روانه زندان شدند.
اخبار حوادث - مهر