اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پیرزن به خاطر یك مشت طلا



پسری جوان كه هنگام سرقت طلا از زنی مسن با مقاومت او روبه‌رو شده بود پس از خفه كردنش، طلاها را برداشت و از محل گریخت.

٢٤ اسفندماه سال گذشته ماموران پلیس مازندران به دنبال تماس‌های مردمی از وقوع یك فقره مرگ مشكوك زنی مسن در یكی از روستاهای حومه شهرستان ساری با خبر شده و به سرعت تیمی از كارآگاهان را به محل مورد نظر اعزام كردند.


با حضور ماموران در صحنه مشخص شد زنی مسن به علت خفگی ناشی از فشار آمدن به گلو جان خود را از دست داده است. بررسی صحنه جرم نیز از سرقت طلا و جواهرات مقتول پرده برداشت. به این ترتیب پرونده‌ای با موضوع قتل عمد تشكیل و تیمی از كارآگاهان رسیدگی به آن را آغاز كردند.


با آغاز تحقیقات ماموران از اهالی روستا، جوانی ٣٣ ساله كه به مواد مخدر اعتیاد دارد به عنوان متهم اصلی پرونده شناسایی و عملیات دستگیری او آغاز شد.


سرهنگ بابایی، رییس مركز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی مازندران در تشریح روند دستگیری متهم گفت: سرانجام با انجام اقدامات پلیسی و زیرنظر گرفتن مسیرهای رفت و آمد متهم، ماموران موفق شدند، فروردین امسال او را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر كنند.


به گفته سرهنگ بابایی متهم در جریان بازجویی‌ها به قتل زن مسن اعتراف كرد و به ماموران گفت: بعد از اینكه به خانه مقتول رفتم، طلا و جواهراتش را دزدیدم اما با مقاومت او روبه‌رو شدم و به همین دلیل او را خفه كرده و از محل فرار كردم.


پس از آن در حالی كه داشتم در یكی از میدان‌های ساری راه می‌رفتم با گشت پلیس روبه‌رو شدم و از ترس به یكی از دستشویی‌های عمومی فرار كرده و كاپشن خود كه طلاها را در آن جاسازی كرده بودم در رختكنی كه در آنجا بود گذاشتم. اما پس از آن و در حالی كه در مخفیگاه خود پنهان شده بودم از سوی پلیس غافلگیر و دستگیر شدم.


با اعتراف متهم به قتل، پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 اخبار حوادث - اعتماد


ویدیو مرتبط :
به خاطر یك مشت دلار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل بی‌رحمانه زن جوان به خاطر یک مشت طلا/ کارگر 25 ساله دستگیر شد



فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل زن جمی که به انگیزه سرقت زیورآلات اقدام به قتل کرده بود ساعتی قبل دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس استان بوشهر، قاتل زن جوان جمی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در تشریح جزییات این حادثه افزود: روز 22 اردیبهشت‌ماه امسال، خانمی 38 ساله به نام "س" پس از خروج از منزل، دیگر به خانه مراجعه نمی‌کند و پس از تحقیقات صورت گرفته در نیروی انتظامی و اداره آگاهی و پیگیری‌های صورت گرفته، جسد این خانم در کوه‌های اطراف شهرستان جم شناسایی شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: بلافاصله پس از کشف جسد، تحقیقات برای مشخص شدن و شناسایی قاتل آغاز شد و اقدامات تخصصی و کارشناسی برای انگیزه قتل و نوع قتل، صورت گرفت که در نهایت منجر به شناسایی و دستگیری قاتل در مدت زمان 11 روز از وقوع قتل شد.

وی ابراز داشت: ساعتی قبل، قاتل که جوان کارگر 25 ساله و اهل یکی از استان‌های همجوار بوده در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اعترافات قاتل اظهار داشت: قاتل، انگیزه خود از قتل را سرقت زیورآلات اعلام کرده و با کشاندن خانم جوان به مکانی خلوت، وی را خفه و طلاجات وی را سرقت کرده است.

عباس‌زاده بیان کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر در راستای ایجاد نظم و امنیت و آرامش در نقاط مختلف استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.