اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل پدر میانسال زیر ضربات مشت و لگد پسرش



  پسر جوانی كه پدرش را با اصابت جسم سنگین و ضربات شدید مشت و لگد به قتل رسانده بود، اعتراف كرد. متهم كه بهرام نام دارد درباره انگیزه قتل پدرش به بازپرس پرونده گفت: من به خاطر پول با پدرم درگیر شدم و با ضربات شدید مشت و لگد او را به قتل رساندم.

 

در روز وقوع قتل با پدرم در منزل تنها بودم، به دلیل مصرف مشروبات الكلی و خوردن چند قرص آرامبخش حالت عادی نداشتم، به همین خاطر سر پول با پدرم درگیر شدم و با ضربات شدید مشت و لگد او را به قتل رساندم. بعد از انتقال پدرم به بیمارستان نیز به مادرم گفتم اگر جواب پزشكی قانونی اعلام شد، تعجب نكنید چون من پدرم را به قتل رسانده‌ام.

 

همچنین همسر مقتول درباره جزییات ماجرای قتل همسرش (ناصر) به ماموران گفت: بهرام پسر ٢٨ساله‌ام روز وقوع قتل با پدرش در منزل تنها بود. آن روز من برای خرید از خانه بیرون رفته بودم و برادر بهرام هم برای كاری از خانه خارج شده بود. هیچ كدام نمی‌دانستیم چه انفاقی افتاده است. آن روز كمی دیرتر از همیشه به خانه آمدم. اما قبل از اینكه به منزل برسم بهرام با من تماس تلفنی گرفت و گفت كه پدرش را به بیمارستان منتقل كرده است. او بعد از من با برادرش تماس گرفت و همان ماجرا را برای او تعریف كرد. او به من و برادرش گفت كه با پدرش به دلیل اختلافات مالی درگیر شده و پس از درگیری او را به بیمارستان منتقل كرده است. در همان تماس تلفنی بهرام از من و برادرش خواست كه اگر كسی دلیل انتقال ناصر به بیمارستان را از ما پرسید بگوییم پدرش (ناصر) در دستشویی حالش به‌هم خورده و با از دست‌دادن تعادلش نقش بر زمین شده است.

 

اما ماجرای كشف جسد پدر بهرام به دومین روز بهمن ماه امسال برمی‌گردد. روزی كه مسوولان بیمارستان سجاد تهران خبر انتقال یك جسد به این بیمارستان را به ماموران كلانتری ١٢٥ یوسف آباد اعلام كردند. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد مرد میانسال بر اثر ضرب و‌جرح به بیمارستان منتقل شده و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است. با توجه به مشكوك بودن مرگ مرد ٦٥ ساله، مراتب این اتفاق به بازپرس كشیك قتل اعلام شد و سجاد منافی‌‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد مرد میانسال به پزشكی قانونی و تحقیقات بیشتر در رابطه با مرگ مشكوك او را صادر كرد.

 

پس از بررسی‌ای كه توسط پزشكی قانونی صورت گرفت، مشخص شد كه مرد میانسال بر اثر ١٤ ضربه با جسم سخت به قتل رسیده است و با توجه به اثبات قتل مرد میانسال تحقیقات از خانواده وی آغاز شد. با توجه به اینكه برادر بهرام نیز اظهارات مادرش را تایید كرده بود، تلاش برای دستگیری متهم اصلی این پرونده آغاز شد تا اینكه بهرام ١٥ بهمن‌ امسال در منطقه یوسف‌آباد دستگیر شد، با انتقال بهرام به دادسرای جنایی تهران، وی قتل پدرش را انكار كرد. بازپرس پرونده دستور بازداشت موقت بهرام را صادر كرد تا اینكه سرانجام صبح امروز بهرام به قتل پدرش اعتراف كرد. با اعتراف بهرام به قتل پدرش، وی به دستور سجاد منافی‌‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.


 اخبار  حوادث  - اعتماد   


ویدیو مرتبط :
اقدام نیروهای پلیس با اسپری فلفل، باتوم و ضربات مشت و لگد !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر زیر ضربات مشت و لگد پسر!


پسر جوان با ضربات شدید مشت و لگد پدرش را به قتل رساند. دوم بهمن‌ماه بود که مسئولان بیمارستان سجاد، ماموران کلانتری ١٢٥ یوسف‌آباد را درجریان مرگ مشکوک پدر میانسالی قرار دادند. وقتی تیم بررسی به بیمارستان رفت، مشخص شد مرد مجروح بر اثر ضربات سنگین جان خود را از دست داده است.

روزنامه شهروند: پسر جوان با ضربات شدید مشت و لگد پدرش را به قتل رساند. دوم بهمن‌ماه بود که مسئولان بیمارستان سجاد، ماموران کلانتری ١٢٥ یوسف‌آباد را درجریان مرگ مشکوک پدر میانسالی قرار دادند. وقتی تیم بررسی به بیمارستان رفت، مشخص شد مرد مجروح بر اثر ضربات سنگین جان خود را از دست داده است.

درحالی که مرگ مرد ٦٥ساله در‌هاله‌ای از ابهام قرار داشت، سجاد منافی‌‌آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دستور داد تا زوایای پنهان این جنایت فاش شود. این درحالی بود که جسد مرد میانسال  به پزشکی قانونی منتقل شده بود. در پزشکی قانونی، تیم پزشکی تأیید کردند که مرد میانسال بر اثر ١٤ ضربه با جسم سخت به قتل رسیده است.

با این سرنخ تحقیقات میدانی  برای حل این معما آغاز شد. همسر مقتول درباره جزییات ماجرای قتل ناصر به ماموران گفت:  بهرام پسر ٢٨ساله‌ام روز وقوع قتل با پدرش در منزل تنها بود که بعد از انتقال ناصر به بیمارستان به من و برادرش گفت که با پدرش به دلیل اختلافات مالی درگیر شده و پس از درگیری نیز وی را به بیمارستان منتقل کرده است اما بهرام از من و برادرش خواست که اگر کسی دلیل انتقال ناصر به بیمارستان را از ما جویا شد، بگوییم ناصر در دستشویی حالش به هم خورده و با از دست دادن تعادلش نقش بر زمین شده است.

 با توجه به این‌که برادر بهرام نیز اظهارات مادرش را تأیید کرده بود، تلاش برای دستگیری متهم اصلی این پرونده آغاز شد تا این‌که بهرام ١٥ بهمن‌ امسال در منطقه یوسف‌آباد دستگیر شد، با انتقال بهرام به دادسرای جنایی تهران، وی منکر قتل پدرش شد و بازپرس پرونده دستور بازداشت موقت بهرام را صادر کرد تا این‌که سرانجام صبح پنجشنبه بهرام به قتل پدرش اعتراف کرد. بهرام درباره انگیزه قتل پدرش به بازپرس پرونده گفت: در روز وقوع قتل با پدرم در منزل تنها بودم، به‌ دلیل مصرف مشروبات الکلی و خوردن چند قرص آرام‌بخش حالت عادی نداشتم؛ به همین خاطر بر سر پول با پدرم درگیر شدم و با ضربات شدید مشت و لگد او را به قتل رساندم.

 بعد از انتقال پدرم به بیمارستان نیز به مادرم گفتم اگر جواب پزشکی قانونی اعلام شد، تعجب نکنید چون من پدرم را به قتل رسانده‌ام. با اعتراف بهرام به قتل پدرش، وی به دستور سجاد منافی‌‌آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران برای ادامه تحقیقات دراختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.