اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل هولناک دختر جوان با 41 ضربه چاقو پس از رسیدن به نیت شیطانی + تصویر



اخبار,اخبار حوادث, تجاوز جنسی

یک مرد اهل استرالیا به اتهام قتل و تعرض به یک دختر نوجوان بازداشت شد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " سین کریستین پریس " 31 ساله اهل " ملبورن " به قتل دختر 16 ساله خانم " ماساوکورتیک " متهم شد .

براساس گزارش پلیس " ملبورن " هنگامی که خانم " کورتیک " در حال قدم زدن در پارک " ملبورن "بود و تنها به فاصله 5 دقیقه از خانه خود دور شده بود این جنایت کار که به همراه دوستانش در پارک در حال بازی بودند و با دیدن قربانی شروع به یاوه گویی نسبت به او می کند و پس از یک درگیری لفظی " پریس " بی رحم با حمله وحشیانه خود، قربانی را مورد ضرب و شتم توسط چاقو قرار داد و پس از دزدیدن اشیاء گران قیمت او گریخت .

پس از رسیدن پلیس به محل جنایت قربانی را که براثر جراحت های عمیق  در 41 مورد در ناحیه سر و گردن ،  بیهوش بر روی زمین افتاده بود  به بیمارستان انتقال دادند و چندی بعد جان خود را از دست داد .

آقای " پریس " که همچنین به اتهام دزدی متهم بود در دفاع از خود در دادگاه گفت : که نمی خواستم او را بکشم و این یک تصمیم آنی از سر خشونت بود .به گفته پلیس این جنایت کاراسلحه سرد خود را که یک چاقو آشپزخانه بود به همراه داشت و در کنار زمین بازی پنهان کرده بود.

همچنین این جنایت کار اتهام تعرض به قربانی را که به او وارد شد را رد کرد و گفت : که من هیچ ارتباطی به رابطه نامشروع با او ندارم.

این حادثه تلخ در عصر روز دوشنبه در ماه مارس رخ داد و یک قربانی نوجوانی را بدنبال داشت .

قاتل بی رحم در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و در دادگاه محاکمه خواهد شد .


 اخبارحوادث  - باشگاه خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر جوان با چاقو..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک دختر جوان با 46 ضربه چاقو


وابستگی شدید عاطفی» انگیزه‌ای بود كه بنا به ادعای پسری جوان سبب شد او به دختر مورد علاقه‌اش 46 ضربه چاقو وارد كند و او را به قتل برساند.

شرق: وابستگی شدید عاطفی» انگیزه‌ای بود كه بنا به ادعای پسری جوان سبب شد او به دختر مورد علاقه‌اش 46 ضربه چاقو وارد كند و او را به قتل برساند.

 مأموران كلانتری جوادیه تهرانپارس روز 23 اسفند سال گذشته از طریق مركز فوریت‌های پزشكی بیمارستان تهرانپارس در جریان انتقال دختر جوان 19 ساله‌ای به بیمارستان قرار گرفتند كه مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود.


دختر 19 ساله با وجود انجام اقدامات درمانی، به علت شدت جراحت‌های وارد شده به ناحیه گردن و سینه، جان باخت و پرونده به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه مشخص شد این دختر توسط پسر 23ساله‌ای به‌نام پیمان مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است. مقتول قبل از مرگ خود و زمانی كه توسط عوامل اورژانس در حال انتقال به بیمارستان بود، قاتل را معرفی كرده بود.

محل سكونت پیمان در منطقه خاك‌سفید مورد شناسایی قرار گرفت اما با حضور كارآگاهان در محل و انجام تحقیقات محلی مشخص شد، متهم پس از ارتكاب جنایت همراه تمامی اعضای خانواده خود از آن محل متواری شده است.

همزمان با انجام تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم، با انتقال جسد مقتول به پزشكی اعلام شد با وجود اصابت 46 ضربه چاقو به قسمت‌های مختلف بدن مقتول، فقط یك ضربه وارد شده به ناحیه گردن و همچنین دو ضربه كه به سینه او خورده باعث مرگ مقتول شده است.

كارآگاهان در ادامه تحقیقات خود اطلاع پیدا كردند پیمان از تهران متورای و در غرب كشور مخفی شده است. سرانجام با انجام تحقیقات دامنه‌دار پلیسی، آخرین مخفیگاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پیمان سه روز قبل دستگیر و به پلیس آگاهی تهران انتقال داده شد.

پسر جوان در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف صریح به قتل، درخصوص انگیزه خود از ارتكاب جنایت تنها به نوشتن سه كلمه اكتفا كرد و در برگه بازجویی نوشت: «وابستگی شدید عاطفی».

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «تحقیقات درخصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد و متهم برای انجام تحقیقات تكمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.»