اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل میوه فروش دوره گرد به خاطر میوه مجانی!/ قاتل کمتر از 30 دقیقه بالای پشت بام همسایه ها دستگیر شد



مردی که به خاطر میوه مجانی، مرد میوه فروش دوره گرد را به قتل رسانده بود، توسط پلیس در کمتر از 30 دقیقه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 21 و 20 دقیقه بیست و نهم دی ماه، ماموران کلانتری 111 هفت چنار تهران از طریق تماس شهروندان با سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع درگیری و چاقوکشی منجر به جرح در خیابان 16 متری امیری مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
ماموران پس از حضور در محل در خلال تحقیقات پلیسی دریافتند شخصی به هویت "معرفت " 45 ساله که میوه فروش دوره گرد بوده است در این درگیری از ناحیه گردن مجروح و به شدت دچار خونریزی شده است.
 
به دنبال این موضوع ماموران اطلاعات کلانتری با هماهنگی مرکز پیام، اورژانس به محل فراخوانده می شود و "معرفت" سریعا به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) منتقل می شود که علی رغم تلاش کادر پزشکی بیمارستان نامبرده بر اثر جراحات و خونریزی شدید فوت می کند.
 
لذا با توجه به اهمیت موضوع، ماموران اطلاعات کلانتری با همکاری نیروهای کمکی  فعالیت خود را جهت دستگیری متهم و یا متهمان آغاز کردند.
 
تحقیقات پلیس مشخص کرد که قاتل جوانی 37 ساله به نام نادر است که از میوه فروشان محله می باشد که پس از درگیری با معرفت(مقتول) متواری شده است.
 
در ادامه ماموران کلانتری هفت چنار توانستند قاتل متواری را که در پشت بام های همسایه ها پنهان شده بود، ردیابی کنند. سپس عوامل نیروی انتظامی با حکم قضایی وارد پشت بام ها شدند و قاتل متواری را کمتر از 30 دقیقه از وقوع جنایت زیر یکی از کولر ها دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
 
متهم در تحقیقات اولیه بیان داشت: به دلیل اختلاف حسابی که با معرفت داشتم با او درگیر شدم و با چاقو داخل مغازه "معرفت" را مجروح کردم.
 
قاتل ادامه داد: مقتول همیشه از من میوه می گرفت ولی هیچ وقت پولش را برایم نمیآورد و می گفت که میوه ها را مجانی از من گرفته است و امروز نیز به دلیل همین حرف بسیار عصابی شدم و با او درگیر شدم.
 
رئیس کلانتری 111 هفت چنار سرهنگ اکبر مرادی با اعلام و تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم به همراه پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
خوردن از میوه درخت همسایه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل به خاطر داشتن رابطه نامشروع با خواهر مقتول/ قاتل دستگیر شد



قتل به خاطر داشتن رابطه نامشروع با خواهر مقتول/ قاتل دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل 39 ساله که بعد از جنایت متواری شده بود، خبر داد.

حوادث - صابر عباس‌زاده اظهار کرد: مرد 39 ساله‌ای به هویت معلوم که پارسال زنی را در تبریز به قتل رسانده بود و از محل جنایت متواری شده بود، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

وی افزود: کاراگاهان این اداره بعد از هماهنگی با مراجع قضایی تحقیقات جامعی به صورت محسوس و نامحسوس پیرامون موضوع انجام دادند که منجر به شناسایی متهم شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل توسط ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و فنی ویژه پلیسی، در یکی از خیابان‌های تبریز دستگیر شد.

عباس‌زاده افزود: متهم بعد از دستگیری مورد بازجویی فنی قرار گرفته که نهایتاً به جنایتش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی انگیزه قتل را داشتن رابطه نامتعارف خود با خواهر مقتول دانست و به «فارس» گفت: تقویت باورهای دینی و بینش اسلامی و توجه به بنیان خانواده و پرهیز از هرگونه روابط اجتماعی و فردی که دین مبین اسلام آنها را منع کرده، موجب کاهش این گونه جرایم می‌شود./فارس