اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل مزاحم خواهر در دوئل مسلحانه



قتل مزاحم خواهر در دوئل مسلحانه

دو مرد جنایتكار كه در جنایت‌های جداگانه مرتكب قتل زن و مرد جوانی شده بودند به زودی در دادگاه كیفری محاكمه می‌شوند.

حوادث - به گزارش قانون، نخستین پرونده مربوط به مردی است كه همسر صیغه ای خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود.

مهر ماه سال گذشته كشف جسد زنی در بیابان‌های اطراف كازرون به پلیس گزارش شد. در ادامه تیمی‌از ماموران خود را به محل حادثه رسانده و در بررسی‌ها دریافتند، زن جوان با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است.

تحقیقات پلیسی نشان داد، این زن در محل دیگری به قتل رسیده و قاتل جسد را پس از جنایت به آنجا منتقل كرده بود.

در ادامه با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. تجسس‌ها نشان داد، مقتول به نام زهرا چندی قبل به خاطر اختلافاتی كه با همسرش داشت از او جدا شده و با دوست همسرش عقد موقت كرده بود.

با گذشت مدتی زهرا صیغه را فسخ كرده و قصد داشت دوباره با همسر سابقش ازدواج كند. همزمان با افشای این موضوع ماموران همسر سابق و صیغه ای مقتول را بازداشت كردند كه آنها در بازجویی‌های مقدماتی منكر هر گونه اطلاعی از قتل شدند.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینكه همسر صیغه ای زهرا لب به اعتراف گشود و گفت: وقتی زهرا از همسرش جدا شد من او را به عقد موقت خود درآوردم.

در این مدت نیز هر كاری از دستم بر می‌آمد برای او انجام می‌دادم تا زندگی راحتی داشته باشد.زمانی كه مدت صیغه نامه تمام شد از او خواستم كه دوباره آن را تمدید كنیم كه قبول نكرد.

وی افزود: ابتدا تصور می‌كردم كه به خاطر رفتارهایم این تصمیم را گرفته است اما بعد از مدتی متوجه شدم قصد دارد دوباره با همسر سابقش ازدواج كند.

شنیدن این موضوع خیلی آزارم داد به همین خاطر تصمیم به انتقام گرفتم. روز حادثه سراغش رفتم و موضوع ازدواج را پرسیدم كه خودش هم به این موضوع اعتراف كرد.

در یك لحظه كنترلم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به بدن زهرا زدم. او غرق در خون روی زمین افتاد. وقتی از مرگش مطمئن شدم جسد را به حاشیه شهر منتقل كردم. 

دوئل مرگبار با جوان مزاحم

دومین پرونده مربوط به پسر جوانی است كه در جریان درگیری مسلحانه با مزاحم خواهرش مرتكب قتل شده بود. اواخر فروردین امسال كارآگاهان پلیس آگاهی كازرون در جریان تیراندازی مرگبار در این شهر قرار گرفتند. ماموران زمانی كه در محل حاضر شدند ،پی بردند مقتول به نام حسن 26 ساله بر اثر شلیك گلوله به قتل رسیده است.

تحقیقات محلی نشان داد، حسن در جریان تیراندازی در خانه زن تنهایی به نام نیلوفر به قتل رسیده است.

در ادامه نیلوفر دستگیر شد كه در همان بازجویی‌های ابتدایی اعتراف كرد، قتل از سوی برادرش رخ داده است. با این اعترافات عامل جنایت به نام میثم نیز دستگیر شد.

میثم در جریان تحقیقات گفت: روز حادثه وقتی به خانه خواهرم آمدم متوجه به‌هم ریختگی خانه و آشفتگی خواهرم شدم.

به موضوع مشكوك شده و به جست‌وجوی خانه پرداخته و با مقتول رو به رو شدم. خواهرم مدعی شد حسن به زور وارد خانه شده و قصد آزار و اذیت او را داشته است. حسن اسلحه ای كه به همراه داشت را سمت من گرفت و شروع به شلیك كرد. من هم در دفاع از خود تیراندازی كردم كه باعث مرگ جوان مزاحم شد.

من در دفاع از خواهرم مرتكب این قتل شدم. پرونده در دادگاه كیفریپس از تحقیقات از عاملان این دو جنایت و بازسازی صحنه قتل ، برای دو مرد متهم به قتل كیفرخواست صادر شد و پرونده آنها با صدور كیفرخواست به دادگاه كیفری استان فارس فرستاده شد./قانون

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دعوای دو خواهر با پسر مزاحم در اتوبوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل مزاحم خواهر با شلیک گلوله



پسر جوان که مزاحم خواهرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، برای صحنه‌سازی خودروی مقتول را سرقت کرد، اما خیلی زود نقشه‌اش فاش شد.

به گزارش جام جم، چهارشنبه هفته گذشته یکی از ساکنان روستایی در شهرستان سراوان در تماس با پلیس از شنیده شدن صدای شلیک از خانه همسایه شان خبر داد. دقایقی بعد تیمی از ماموران خود را به خانه مورد نظر رسانده که مرد همسایه به آنها گفت: صدای درگیری و داد و فریاد از خانه همسایه مان شنیده می شد که پس از آن گلوله ای شلیک شد و سکوت فضای خانه را فرا گرفت.

به همین خاطر به موضوع مشکوک شده و با پلیس تماس گرفتم.ماموران با دستور قضایی وارد خانه مورد نظر شده و در بازرسی آنجا با جسد مرد صاحبخانه روبه رو شدندکه با شلیک گلوله به قتل رسیده بود.بررسی های پلیسی نشان داد، پس از این جنایت خودروی تویوتای مقتول سرقت شده است. از سوی دیگر تحقیقات از خانواده مقتول نشان داد، او با پسر جوانی درگیری داشته و احتمال دارد توسط او به قتل رسیده باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در این خصوص گفت: کارآگاهان تحقیقات خود را بر روی پسر جوان متمرکز کرده و متوجه شدند، او روز حادثه در خانه مقتول حضور داشته است. سرهنگ محسن داوودی ادامه داد: در این مرحله از تحقیقات شک کارآگاهان درمورد قاتل بودن پسر جوان به یقین تبدیل شد و برای دستگیری او وارد عمل شدند.

متهم به قتل در خانه اش دستگیر شد که در بازرسی آنجا خودروی مقتول کشف شد. متهم که هیچ راهی برای فرار از بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی بود مقتول برای خواهرم مزاحمت ایجاد می کرد و من از این موضوع خیلی عصبانی بودم. چند بار به او تذکر دادم که این کار را نکند و از خواهرم فاصله بگیرد، ولی او همچنان به مزاحمت هایش ادامه داد.

قاتل ادامه داد: چهارشنبه گذشته وقتی دیدم با توجه به اخطارهایی که به او دادم باز هم مزاحم خواهرم می شود، عصبانی به خانه اش رفتم. از او خواستم دست از مزاحمت بردارد، اما همچنان منکر موضوع بود. به همین خاطر با سلاحی که همراه داشتم، او را کشتم. بعد از قتل برای صحنه سازی خودروی مقتول را سرقت کردم تا پلیس تصور کند او قربانی سرقت شده است. اسلحه را هم دفن کردم.

 

 اخبار حوادث - جام جم