اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل فجیع نوعروس به دست شوهر افغانی



اخبار حوادث - قتل فجیع نوعروس به دست شوهر افغانی

مردی که سر نوعروس ۱۹ساله را بریده و متواری شده است تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

به گزارش خراسان، روز دوشنبه گذشته تلفن قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران انتظامی وی را در جریان جنایتی هولناک قرار دادند.

به دنبال دریافت این خبر و با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله «قاضی موحدی راد» برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کرد.

 تحقیقات قضایی که در منزل محل وقوع جنایت آغاز شده بود نشان داد جسد، مربوط به نوعروسی ۱۹ساله است که به تازگی زندگی خود را با جوان افغانی آغاز کرده بود. آثار چند ضربه چاقو درحالی روی بدن مقتول دیده می شد که عامل جنایت سر اورا به طور کامل بریده و متواری شده بود.

در ادامه بررسی ها مشخص شد زوج جوان منزل مذکور را به تازگی اجاره کرده بودند این درحالی بود که کارد خون آلود آشپزخانه نیز در کنار جسد قرار داشت و تازه داماد هم از محل گریخته بود.

این گزارش حاکی است: به دستور مقام قضایی جسد زن جوان برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت اما اظهارنظرهای اولیه پزشکی حاکی از آن است که چند ساعت از مرگ زن جوان گذشته و او شب قبل از کشف جسد به قتل رسیده است. ت

حقیقات کارآگاهان پلیس جنایی آگاهی خراسان رضوی با دستورات صریح قاضی ویژه قتل عمد برای ردیابی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
دعوای فجیع زن و شوهر در خیابان..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل فجیع مرد خشن به دست همسرش/ ضربات آچار برای اطمینان از مرگ شوهر



اخبار حوادث - قتل فجیع مرد خشن به دست همسرش/ ضربات آچار برای اطمینان از مرگ شوهر

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری خانمی که با ضربات آچار لوله گیر همسر۵۰ ساله‌اش را در یزد به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگ خالقی رئیس پلیس آگاهی استان یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اطلاع از وقوع یک فقره قتل عمد شخصی به هویت " م.الف" موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرائم جنایی پس از انجام اقدامات پلیسی و پیگیری‌های به عمل آمده و کشف دلایل و مدارک موجود  پی بردند که مقتول با همسرش درگیری و اختلافات شدیدی داشته و مرتب مقتول همسرش را مورد ضرب وشتم قرار می‌داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی مجوز بازرسی از منزل وی اخذ شد که در حین بازرسی از منزل مشاهده گردید دراتاق خواب مقتول کنار تخت خواب پنکه دستی روشن و پنجره نیز باز و قسمتی از فرش نمناک می‌ باشد.

سرهنگ خالقی در ادامه بیان داشت: در تحقیقان مأمورین از همسر مقتول بنام "ح. ز" با توجه به قرائن بدست آمده و  نیز با توجه به مشاوره انجام شده، سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت؛به دلیل اختلافات شدید خانوادگی و درگیری‌هایی که با همسرم از شب قبل داشتیم، او با من درگیر، و به دلیل اینکه همسرم مواد مصرف و تعدادی قرص آرامبخش خورده بود و حالش مساعد نبود با کارد میوه خوری بدنم را از ناحیه دست و بدن دچار جراحت کرد که من هم عصبانی شده و او را هل دادم که سرش به تخت خورده و دچار خونریزی شد.

وی افزود: متهم در ادامه اعترافاتش گفت، چون ترسیده بودمم و او نیز سر و صدا می‌کرد تعدادی قرص آرامبخش در داخل شربت حل کردم و به او دادم و حدود پنج ساعت بعد فرزند ۱۰ ساله‌ام را به منزل اقوام برده و به اتفاق مادرم  جسد را داخل پتو قرار داده و کشان کشان به داخل پارکینگ منزل برده و داخل صندوق عقب خودرو قرار داده و سپس جسد را در انتهای یکی از خیابانهای بیرون شهر انداخته و برای اینکه مطمئن شوم که فوت نموده چند ضربه با آچار لوله گیر که از منزل برداشته بودم به پشت سر وی وارد نمودم و پتو و وسایل دیگر را در محل دیگری‌‌ رها و به منزل بازگشته و به اتفاق مادرم اقدام به از بین بردن لکه‌ای خون موجود در داخل اتاق با استفاده از مایع پاک کننده نمودم.

سرهنگ خالقی خاطر نشان کرد: متهمین دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار قانونی و تحقیقات قضایی راهی زندان شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران