اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل در حوزه علمیه اراک



معاون آموزشی یكی از حوزه‌های علمیه اراک با ضربات چاقو به قتل رسید.به گزارش آتی‌نیوز، معاون آموزشی یكی از حوزه‌های علمیه اراک ساعت 8 صبح امروز به محض ورود به حوزه به دست فردی كه هویت وی مشخص شده است به قتل رسید.

 

این اتفاق بر اثر درگیری بین این دو نفر اتفاق افتاده است که بر اثر 8 ضربه چاقو از پشت سر به این مسئول حوزه، وی پیش از رسیدن اورژانس جان سپرد.

هنوز از علت این اقدام خبری در دست نیست و ماموران ضمن شناسایی فرد ضارب به دنبال یافتن انگیزه وی برای انجام قتل هستند.../آتی‌نیوز


ویدیو مرتبط :
حوزه علمیه گلپایگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارتباط جهاد دانشگاهی و حوزه های علمیه باید تقویت شود



 

 

جهاد

 

 

 

یزد-رئیس جهاد دانشگاهی گفت: ارتباط تنگاتنگ جهاد دانشگاهی با حوزه های علمیه در استان های كشور باید تقویت شود.

به گزارش ایرنا 'محمدحسین یادگاری' چهارشنبه شب در جریان بازدید از دانشكده هنر اردكان یزد افزود: وظیفه جهاد دانشگاهی علاوه بر بخش آموزشی ایجاد فرهنگ و انتقال آن هم است.

وی اضافه كرد: ورودی و خروجی جهاد دانشگاهی باید دانشجویانی باشند كه به مبانی دینی ، الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد هستند .

وی با بیان اینكه باید با كمك استانداری ها و ائمه جمعه به بازبینی كلی در 30 سال فعالیت جهاد دانشگاهی پرداخت تصریح كرد: امیدواریم با گسترش مراكز آموزش عالی و وجود پتانسیل ها و قابلیت ها به خصوص در استانها به نفع نظام جمهوری اسلامی پیش برویم.

وی اظهار داشت: این موسسه زمینه بسیار خوبی برای جذب دانشجویان علاقه مند و فعالیت آنها دارد..../تحلیل:ایرنا