اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل داماد معتاد بخاطر آزار و اذیت خواهر/ برادر زن قاتل اعدام می‌شود



مرد جوان وقتی دید که دامادشان خواهرش را کتک می‌زند، نقشه قتل او را اجرا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ۳۱ شهریور سال ۹۱ ماموران پلیس شهرری در جریان کشف یک جسد در بیابان‌های اطراف شهرری قرار گرفتند که با حضور در محل کشف جسد به تحقیق در این رابطه پرداختند.

در  تحقیقات مشخص شد که جسد متعلق به مردی به نام میکاییل است که با ضربات چاقو کشته شده و به این محل منتقل شده بود.

در ادامه مشخص شد که قتل از سوی برادرزن مقتول صورت گرفته است، به همین دلیل قاتل خیلی زود دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

وی در بازجویی‌ها به ماموران گفت: مقتول شوهر خواهرم بود، او اعتیاد داشت و خواهرم را خیلی اذیت می‌کرد، مرتب هم به خاطر اعتیادش در زندان بود.

متهم در ادامه بازجویی ها اعتراف کرد: چند روز قبل از حادثه او با خواهرم درگیر شده بود و با آجر به سر خواهرم زده بود که خواهرم به خاطر این موضوع در بیمارستان بستری شد. برای همین خونم به جوش آمد و با چاقو به سراغش رفتم. بعد از اینکه با او درگیر شدم او را به قتل رساندم و جسدش را به بیابان‌های اطراف بردم.

با اعترافات متهم پرونده وی پس از صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد که متهم در این شعبه محاکمه و در پایان به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

حکم  قصاص در شعبه ۱۳ دیوان عالی کشور تایید شد و قرار است به زودی به مرحله اجرا برسد. ‎
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
صحنه جنجالی آزار و اذیت برادر لیونل مسی در فینال کوپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر با بیل بخاطر اعتیاد و آزار و اذیت/ قاتل از مادر و خواهرش رضایت گرفت



مرد جوانی كه در پی اختلافات خانوادگی دست به قتل پدرش زده بود، در دادگاه كیفری رضایت گرفت. 

 هشتم آبان ماه سال 92 ماموران پلیس در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل حادثه كه یك خانه بود، كارآگاهان متوجه شدند كه مرد 59 ساله ای با دسته بیل و توسط پسرش به قتل رسیده است. بنابراین بلافاصله پسر جوان دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: پدرم اعتیاد داشت و مرتب من و خواهر و مادرم را اذیت می كرد. او همیشه ما را كتك می زد. تا اینكه روز حادثه هم به خاطر اینكه تحت تاثیر مواد مخدر حال طبیعی نداشت با مادر و خواهرم درگیر شد و آنها را كتك زد. من كه به شدت عصبانی شده بودم، دسته بیلی كه در حیاط بود را برداشتم و ضربه ای به سر پدرم زدم.

با اعترافات این پسر پرونده وی پس از بازسازی صحنه جنایت، به شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. این پسر صبح دیروز در جلسه محاكمه اش توانست از مجازات قصاص رهایی یابد.

در این جلسه مادر و خواهر متهم به قضات گفتند: امیر نان آور خانه ما بود و همیشه از ما حمایت می كرد. او تنها مرد زندگی ما است و ما را از دست كتك ها و شكنجه های این مرد نجات داد. برای همین تصمیم گرفتیم رضایت بدهیم.

در ادامه متهم نیز از خود دفاع كرد و اظهارات قبلی خود را تكرار كرد.

در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در خصوص این پرونده را صادر كنند.‎


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران