اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل به خاطر داشتن رابطه نامشروع با خواهر مقتول/ قاتل دستگیر شد



قتل به خاطر داشتن رابطه نامشروع با خواهر مقتول/ قاتل دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل 39 ساله که بعد از جنایت متواری شده بود، خبر داد.

حوادث - صابر عباس‌زاده اظهار کرد: مرد 39 ساله‌ای به هویت معلوم که پارسال زنی را در تبریز به قتل رسانده بود و از محل جنایت متواری شده بود، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

وی افزود: کاراگاهان این اداره بعد از هماهنگی با مراجع قضایی تحقیقات جامعی به صورت محسوس و نامحسوس پیرامون موضوع انجام دادند که منجر به شناسایی متهم شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل توسط ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و فنی ویژه پلیسی، در یکی از خیابان‌های تبریز دستگیر شد.

عباس‌زاده افزود: متهم بعد از دستگیری مورد بازجویی فنی قرار گرفته که نهایتاً به جنایتش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی انگیزه قتل را داشتن رابطه نامتعارف خود با خواهر مقتول دانست و به «فارس» گفت: تقویت باورهای دینی و بینش اسلامی و توجه به بنیان خانواده و پرهیز از هرگونه روابط اجتماعی و فردی که دین مبین اسلام آنها را منع کرده، موجب کاهش این گونه جرایم می‌شود./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
قاتل و مقتول هر دو سیدنا؟!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دختر جوان به خاطر رابطه نامشروع با شوهر خواهر


در تحقیقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابی معترف و عنوان داشت خودش دخترش را با روسری خفه کرده و به قتل رسانده و علت و انگیزه از اقدام خود را داشتن ارتباط نامشروع دخترش با داماداش (شوهر دختر بزرگش) اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: پدری، دختر 30 ساله و دانشجوی خود را به دلیل داشتن رابطه نامشروع با همسر دختر دیگرش به قتل رساند.

عیسی هاتفی اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک مورد قتل عمد توسط کلانتری 11 به هویت خانم «ف – ع» 30 ساله (مجرد ـ دانشجو) توسط پدرش به هویت «ب .ع » در یکی از محلات این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل جمعی این پلیس به اتفاق بازپرس ویژه قتل و پزشک قانونی در محل حاضر و پس از انجام تشریفات قانونی متهم به قتل با هویت «ب . ع» در اجرای دستور بازپرسی به آگاهی تحویل شد.

هاتفی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابی معترف و عنوان داشت خودش دخترش را با روسری خفه کرده و به قتل رسانده و علت و انگیزه از اقدام خود را داشتن ارتباط نامشروع دخترش با داماداش (شوهر دختر بزرگش) اعلام کرد.

وی افزود: در این راستا تحقیقات مقتضی معمول انجام شده که در پی آن متهم «پ ـ ن» (داماد) منکر قضیه شده ولی با تحقیقات فنی محلی صورت گرفته وی فردی دارای اشتهار به فساد اخلاقی و قلدر و زورگو و غیرمتعارف اعلام شده و از طرفی ماموران اعزامی به تبریز از منزل مقتوله عکس متهم «پ ـ ن » را به همراه یک بطری مشروب و آلات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: بر مبنای تحقیقات به عمل آمده احراز شد که بدون اطلاع خانواده مقتول، متهم «پ-ن» برای وی منزل اجاره کرده و خرج و مخارج و هزینه تحصیل وی را نیز پرداخت می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: متهمان دستگیر شده با تکمیل پرونده قضایی برای انجام اقدامات بعدی به مقامات قضایی معرفی شدند.