اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل با 9 ضربه تبر




اخبارحوادث - قتل با 9 ضربه تبر

 مردی که برای فرار از بدهی 110‌میلیون‌تومانی خود دست به  زده بود در بازجویی‌های پلیسی به جرمش اعتراف کرد.  مردی 34‌ساله به نام مجید روز چهارشنبه چهارم دی از خانه خارج شد تا طلبش را از مردی به نام حسن دریافت کند اما دیگر خبری از او نشد. خانواده مجید که به‌شدت نگران شده بودند، موضوع را به ماموران نیروی انتظامی اطلاع دادند و خواستار پیگیری موضوع شدند.

به این ترتیب تیمی از کارآگاهان پلیس استان گلستان وارد عمل شدند. آنها در تحقیقات خود دریافتند مجید مردی دامدار است که مبلغ 110‌میلیون‌تومان از حسن بابت فروش گوسفند طلب داشت و روز حادثه حسن برای پرداخت پول به خانه وی رفته اما به بهانه‌ای او را سوار بر خودرو نیسانش از منزل بیرون کشانده و با خود برده است.


خانواده مجید توضیح دادند حدود ساعت 21 از گوشی تلفن همراه مجید پیامکی برای آنها ارسال شد که در آن نوشته شده بود: «پول‌ها را گرفتم و برای خرید گوسفند به شهری دیگر می‌روم.» خانواده مجید توضیح دادند این پیام به‌نظرشان مشکوک است زیرا مجید قرار نبود برای خرید به شهری دیگر برود و گفته بود به محض اینکه طلبش را وصول کرد به خانه باز خواهد گشت.


کارآگاهان در ادامه، تجسس‌های خود را برای یافتن ردی از مجید یا خودرواش پی گرفتند اما به سرنخی دست نیافتند تا اینکه خانواده مرد مفقودشده در چند شهر و روستای اطراف اعلامیه‌هایی را پخش کردند و با اعلام خبر مفقودشدن مرد دامدار گفتند حاضر هستند به هر کسی که اطلاعاتی را از او ارایه بدهد 10‌میلیون‌تومان پاداش بپردازند. این کار نتیجه‌بخش بود و فردی در تماس با خانواده مجید اعلام کرد خودرو او را در منطقه‌ای روستایی دیده است.


به این ترتیب ماموران به محل اعلام‌شده رفتند و وقتی خودرو را بازرسی کردند در صندلی شاگرد آن کیسه‌ای پلاستیکی را دیدند و بعد از گشودن کیسه جنازه مجید را مشاهده کردند. جسد بلافاصله به پزشکی‌قانونی منتقل و مشخص شد او از پشت هدف 9 ضربه جسمی برنده قرار گرفته و کشته شده است.


کارآگاهان در همان ابتدای کار به حسن ظنین شدند زیرا او آخرین فردی بود که همراه مقتول مشاهده شده و از طرفی به دلیل بدهی 110‌میلیون‌تومانی برای ارتکاب جنایت انگیزه داشت. حسن پس از آنکه بازداشت شد در بازجویی‌ها ادعا کرد در قتل نقشی ندارد و روز حادثه بعد از پرداخت پول از مجید جدا شده و نمی‌داند چه اتفاقی برای وی رخ داده است.

 

کارآگاهان که اظهارات متهم را قانع‌کننده نمی‌دانستند به تحقیق بیشتر ادامه دادند و فیلم‌های دوربین مداربسته جایگاه سوخت را به دست آوردند که نشان می‌داد متهم و مقتول روز حادثه همراه یکدیگر به آنجا رفته و سپس به سمت خارج از شهر حرکت کرده‌اند. 

 

علاوه بر این، نوع ضربات وارده به مقتول به‌گونه‌ای بود که به احتمال زیاد فردی چپ‌دست او را به قتل رسانده بود و حسن نیز چپ‌دست بود.  کارآگاهان بعد از به‌دست‌آوردن مدارک بیشتر بار دیگر از متهم بازجویی کردند و حسن این‌ دفعه به قتل اقرار کرد. او گفت: «من چندبار به‌صورت نقدی از مجید گوسفند خریدم و دفعه آخر 240 راس دام را از وی تحویل گرفتم و در ازای آن پنج‌میلیون‌تومان پول نقد و 120‌میلیون‌تومان چک دادم اما وقتی موعد چک‌ها فرارسید نتوانستم بدهی‌ام را بپردازم. از طرفی مجید برای وصول طلبش اصرار داشت.

 

در نهایت روز حادثه به خانه‌اش رفتم و به این بهانه که پول در حساب همسرم است او را سوار بر خودرواش کردم و با هم به دامداری من رفتیم. سپس در فرصتی مناسب در حالی‌که کسی در آنجا حضور نداشت که شاهد جنایت باشد با تبری که از قبل آماده کرده بودم به وی حمله‌ور شدم و از پشت 9 ضربه به او زدم. بعد از آنکه از مرگ مجید مطمئن شدم جنازه‌اش را در کیسه‌ای نایلونی گذاشتم و در صندلی شاگرد راننده خودرو خودش مخفی و به‌سرعت محل را ترک کردم.

 

من هیچ ردپایی از خودم به‌جا نگذاشته بودم و فکر نمی‌کردم دستگیر شوم به‌ویژه آنکه از گوشی تلفن همراه مقتول پیامکی برای خانواده‌اش فرستادم و بعد از آن گوشی را خاموش کردم تا همه فکر کنند مجید بعد از جدایی از من به قتل رسیده است.» بنا بر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او برای افشای جزییات بیشتر ادامه دارد.
 اخبار حوادث - شرق


ویدیو مرتبط :
ضربه با تبر به گردن رقیب !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل وحشیانه همسر با 172 ضربه چکش و تبر + تصاویر



مردی اهل " استرالیا " همسر خود را به طور وحشیانه و با 172 ضربه چکش و تبر به قتل رساند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،مردی اهل " استرالیا " همسر خود را به طور وحشیانه به قتل رساند .

این مرد 30 ساله که به اتهام قتل همسرش بوسیله "چاقو و تبر و  وسایل تیز باغبانی " در 11 اکتبر سال 2013 توسط پلیس بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس، آقای " رود ری کوین کوربت " 30 ساله در صبح روز جنایت با اوژانس تماس گرفت و ادعا کرد که همسرش زخمی به خانه آمده است.

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


وقتی اورژانس به محل حادثه که خانه آنها در " پرت شرقی "واقع در " پکن هام " بود رسید با دیدن خانم " تایی فورد " که غرق در خون بود و به سختی نفس می کشید رو به رو شدند.

این قربانی که از 172 مورد جراحت در همه ی اعضای بدنش رنج می برد به بیمارستان انتقال یافت اما چندی بعد جان خود را از دست داد.

پزشکان اورژانس که ادعای آقای " کوربیت " را باور نکردند با پلیس تماس گرفتند و او در خانه اش بازداشت شد .

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این جنایتکار همسر 18 ساله خود را با وسایلی از جمله چاقو و چکش و تبر و وسایل باغبانی زخمی کرده و گلوی او را به منظور خفه کردن فشار داده به طوری که پزشکان 41 مورد جراحت در ناحیه سر و گردن 32 مورد در بازوی راست 30 مورد در بازوی چپ 11مورد در پای راست و 19 مورد در پای چپ و همچنین 29 مورد در ناحیه ستون فقرات گزارش دادند .

مادر قربانی خانم " هیدن " در گزارش خود گفت : دخترش 2 ماه قبل از این جنایت در 11 اکتبر براثر خشونت و ضرب و شتم " کوربیت " جنینش را سقط کرد و بعد از او تصمیم به جدایی گرفت .

در بازجویی های به عمل آمده از " کوربت " جنایت کار اعتراف کرد که همسرش او را تهدید می کرد و می گفت : که به پلیس گزارش می دهد که فرزندمان براثر رفتار وحشیانه من به قتل رسید و باعث سقط آن شدم و او می خواست از من جدا شود و من به این دلیل دست به این جنایت زدم .

گفتنی است،او که تاکنون در حبس منتظر روز دادگاه بود در دادگاهی که برگزار شد به 18 سال زندانی محکوم شد.


  اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران