اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتل، پایان عشق ناکام



قتل، پایان عشق ناکام

20 آذرماه امسال مردی با مراجعه به ماموران از ناپدید شدن مرموز برادرش خبر داد.

وی در شكایت خود گفت: برادرم دیروز صبح مثل همیشه با موتورسیكلت راهی محل كارش شد اما شب به خانه باز نگذشت هر چه با تلفن همراهش تماس می گیریم گوشی او خاموش است به همین خاطر احتمال می دهیم بلایی سر او آمده باشد.

پس از بررسی های مقدماتی پرونده برای رسیدگی در اختیار كارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در نخستین گام به محل كار مرد ناپدید شده به نام «سعید» رفتند در حالی كه موتور سیكلت حمید در پاركینگ خانه بود صاحب شركت در جریان تحقیقات گفت سعید دیروز 110 میلیون تومان از حساب شركت سرقت كرده و پس از آن ناپدید شد در این زمینه نیز شكایتی را در كلانتری مطرح كرده ام.

در حالی كه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، مدیر شركت به نام «میثم» این بار به كارآگاهان مراجعه كرد و مدعی شد حمید دیروز پیامكی به منشی شركت به نام نرگس فرستاد و از او خواست همراهش به خارج از كشور فرار كند با طرح این ادعا ماموران به تحقیق از منشی شركت پرداخته كه نرگس مدعی شد حمید مدتی بود به من ابراز علاقه می كرداما من تمایلی به این رابطه نداشتم تا اینكه دیروز پیامكی برای من فرستاد و گفت پولدار شده و از من خواست به خارج از كشور بروم.

تیم جنایی كه احتمال می دادند مرد ناپدید شدن قربانی توطئه ای شوم شده باشد به تجسس ها در این رابطه ادامه داده و متوجه شدند همزمان با ناپدید شدن حمید جسد مثله شده مردی در محمد شهر كرج پیدا شده كه مشخصات آن با مرد ناپدید شده شباهت دارد. خانواده حمید نیز با مشاهد جسد بی سر او را شناسایی كردند.

با افشار ماجرای قتل روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه ای شد و تیم جنایی تحقیقات خود را بر روی مدیرعامل و منشی شركت متمركز كردند.

پس از تحقیقات نامحسوس مشخص شد مدیرعامل و منشی شركت با هم ارتباطاتی دارند. با افشای این موضوع بلافاصله آنها از سوی كارآگاهان دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شدند.

متهمان در ابتدا منكر هرگونه اطلاعی از سرنوشت حمید شدند و همان ادعاهای قبلی خود را تكرار كردند اما وقتی متوجه ظن پلیس شدند لب به اعتراف گشوده و میثم در بازجویی ها به قتل حمید اقرار كرد.

او درباره انگیزه اش از این جنایت اظهارداشت: نرگس همسر صیغه ای من است. چندی قبل متوجه ارتباط پنهانی حمید با او شدم به همین خاطر نقشه قتلش را طراحی كردم. روز حادثه او را در طبقه بالای شركت خفه كرده و جسدش را مثله كردم. جسد را به محمدشهر كرج برده و در منطقه ای بیابانی انداختم. به نزدیكی خانه رسیده بودم كه متوجه شدم سر مقتول بر روی صندلی جلوی ماشین جا مانده به همین خاطر آن را در خیابانی به بیرون پرت كردم.

سرهنگ آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با اعلام خبر فوق، افزود: تحقیقات از متهمان در اداره آگاهی ادامه دارد. متهم به قتل نیز برای افشا نشدن راز جنایتش به دروغ ادعای سرقت را مطرح كرده بود./بهار

 


ویدیو مرتبط :
عشق های ناکام(جک و السا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عشق به بازیگری با قتل پایان یافت



پسر جوان زمانیكه به خاطر بازیگر شدن، به خانه پیرمرد رفته بود، وقتی متوجه نیت شوم او شد، دست به قتل زد. این پسر دیروز در دادگاه كیفری برای بار دوم محاكمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجم شهریور سال 90 ماموران پلیس ستارخان در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد پیرمردی در خانه دوستش زمانیكه صاحبخانه به مسافرت رفته بود، با ضربات چاقو كشته شده است که تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

در ادامه با توجه به اینكه كارت سوخت مقتول سرقت شده بود، متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد.

وی در بازجویی ها با اعتراف به قتل گفت: از آنجاییكه من عاشق بازیگری بودم، مقتول به من گفته بود می تواند مرا وارد اینكار كند، برای همین از من دعوت كرد به خانه اش بروم. اما وقتی رفتم متوجه شدم قصد دارد مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد، من هم مقاومت كردم اما با چاقو می خواست مرا مجبور كند كه من هم برای دفاع از خودم با چاقوی خودش او را كشتم.

با اعتراف این مرد، پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد و متهم در این شعبه با درخواست اولیای دم به قصاص محكوم شد. ولی این حكم در دیوان عالی كشور تایید نشد و قضات دیوان عالی كشور بحث دفاع مشروع را مطرح كردند.

بنابراین صبح دیروز پسر جوان بار دیگر در مقابل هیات قضایی ایستاد و گفت كه در دفاع از خودش دستبه قتل زده است.

با این اظهارات هیات قضایی وارد شور شدند تا رای خود را صادر كنند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران