اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قتــــل پسر خوش خواب



قتــــل پسر خوش خواب

پسر جوانی که در جریان درگیری با دوستش او را به قتل رسانده بود به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

  ۲۸ دی ماه سال ۹۱ کشف جسد جوانی ۲۰ ساله به اداره آگاهی مارلیک گزارش شد. مأموران پس از ورود به صحنه متوجه شدند جسد متعلق به فردی به نام مجید است که با چاقو به قتل رسیده و در مقابل در خانه‌ای‌‌ رها شده است.

 

مأموران در تحقیقات بیشتر متوجه شدند که جوانی به نام ولی در این خانه به تنهایی زندگی می‌کرده و همزمان با وقوع این قتل به طرز مرموزی ناپدید شده است. متهم پس از گذشت یک ماه از وقوع قتل، یعنی ۲۱ بهمن ماه‌‌ همان سال از سوی مأموران اداره آگاهی مارلیک در خانه یکی از دوستانش شناسایی و دستگیر شد.

 

وی در بازجویی‌های اولیه منکر این اتهام شد. اما در ادامه راهی جز اعتراف برایش باقی نماند و همه چیز را برای پلیس بازگو کرد. او در اعترافاتش گفت: خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردم خانه‌ای ورثه‌ای بود. من به تنهایی در آنجا زندگی می‌کردم. با توجه به اینکه اعتیاد دارم همه دوستانم برای مصرف مواد مخدر به خانه من می‌آمدند.

 

چند روز قبل از این حادثه بود که مجید همراه دختری به نام مهشید برای مصرف مواد به خانه من آمدند و چند روزی را در آنجا ماندند. شب قبل از قتل مادرم به من تلفن زد و گفت فردا برای بررسی خانه به اینجا می‌آید. من هم به مجید و مهشید گفتم از اینجا بروید زیرا مادرم نباید شما را در خانه ببیند.

 

فردا صبح مهشید صبحانه را آماده کرد و ما چند بار مجید را صدا کردیم اما او از خواب بیدار نشد. با داد و فریاد به او گفتم بلند شو اگر مادرم شما را اینجا ببیند خانه را از من می‌گیرد اما مجید بدون توجه به دلهره من می‌گفت خسته‌ام بگذار بخوابم. سر این موضوع با هم درگیر شدیم و او به طرفم حمله کرد. من هم چاقویی را که در سفره بود برداشتم و به طرفش پرتاب کردم. چاقو به گردنش اصابت کرد و بعد از چند دقیقه جانش را از دست داد. بعد از اطمینان از مردن مجید او را جلوی در خانه‌‌ رها کردم.

 

خودم هم از محل فرار کردم و در خانه یکی از دوستانم مخفی شدم. پس از اعتراف متهم به جرم خود و بازسازی صحنه قتل، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری فرستاده شد./قانون
 


ویدیو مرتبط :
صدای فوق العاده زیبا پسر خوش صدا و حالا someone like you با آهنگ - Ronan parke - پسر بچه خوش صدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: پدر و پسر خوش خنده


 
 
 

پدر و پسر خوش خنده


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.