اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاچاقچیان موادمخدرهنگام فرار،سرباز نیروی انتظامی را به شهادت رساندند



موادمخدر , قاچاق موادمخدر

قاچاقچیان موادمخدرهنگام فرار،سرباز نیروی انتظامی را به شهادت رساندند

کرج - رییس پلیس کرج گفت : قاچاقچیان مواد مخدر بامداد امروز هنگام فرار از ایستگاه ایست و بازرسی یک سرباز نیروی انتظامی این شهرستان را به شهادت رساندند.

ˈسید حسین سید حقیقی ˈ افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در گرمدره این شهرستان ، دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ساعت 40/3 دقیقه بامداد امروز خودروی این قاچاقچیان در منطقه مشاهده شد که نیروهای انتظامی قصد متوقف کردن آن را داشتند که موفق نشدند.

وی گفت: لحظاتی بعد طرح مهار و کنترل معابر این شهر به اجرا درآمد که قاچاقچیان بدون توجه به ایست ماموران با زیر گرفتن یک سرباز کلانتری گرمدره به نام فخرالدین حسن زاده از محل گریختند که در ادامه با تعقیب و گریز انجام شده ،خودرو قاچاقچیان متوقف و دو تن از سرنشینان آن دستگیر شدند.

حقیقی گفت: پس از این حادثه سرباز مصدوم بلافاصله به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافت که متاسفانه به دلیل شدت مصدومیت به شهادت رسید.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد./ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترور دو مأمور نیروی انتظامی در سرباز



ترور دو مأمور نیروی انتظامی در سرباز

مهاجمان مسلح صبح روز جمعه دو مامور نیروی انتظامی ایران را در شهرستان سرباز ترور کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این مهاجمان موتورسوار و "مسلح به سلاح گرم" بودند. آنها این دو مامور را در ایست بازرسی پل سرباز به گلوله بسته و کشتند.

گفته می‌شود که این دو مامور نیروی انتظامی گروهبان یکم مسعود کاظم یوسف خانی و سرباز وظیفه علی گوهری‌فر بودند.

شهرستان سرباز در جنوب استان سیستان و بلوچستان در مرز پاکستان واقع شده و با این کشور ۱۲۰ کیلومتر مرز مشترک دارد./فارس