اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قالیباف: اقتصاد کشور در کمتر از 2 سال قابل ساماندهی است/ وعده‌ای ندادم که عمل نکرده باشم



محمد باقر قالیباف,کاندیداتوری محمدباقر قالیباف

قالیباف:

اقتصاد کشور در کمتر از 2 سال قابل ساماندهی است/ وعده‌ای ندادم که عمل نکرده باشم

شهردار تهران گفت: با اطمینان می گویم در همین شرایط تحریم و سختی های کشور، نا به سامانی های اقتصادی در کمتر از دو سال قابل ساماندهی است. باید تلاش کنیم تا بتوانیم کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم و این امر یک وظیفه بر دوش ما به پاسداشت خون شهدا و پیروی از امام و مقام معظم رهبری است.

شفاف: پیش از ظهر امروز علی اکبر ولایتی و محمد باقر قالیباف در مجتمع فرهنگی میلاد کرج در مجمع طلاب و روحانیون استان البرز حضور یافتند. 

محمد باقر قالیباف در این جلسه با بیان اینکه بی شک انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است و مردم به طور قطع برای نان و اقتصاد خود انقلاب نکرده اند، اظهار داشت: ما مدیران اجرایی باید بدانیم اگر اقتصاد مردم را حل نکنیم، مدیریت صحیح نداشته باشیم و فرصت سوزی کنیم دشمن از این ضعف ما استفاده خواهد کرد و بر علیه اسلام می تازد.

 وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا بتوانیم کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم و این امر یک وظیفه  بر دوش ما به پاسداشت خون شهدا و پیروی از امام و مقام معظم رهبری است.

 شهردار تهران با اشاره به موقعیت حساس کشور در آینده در زمینه انتخابات گفت: مردم می خواهند برای تعیین مهترین رکن اجرایی کشور به پای صندوق های رای بیانند، به طور قطع انتخاب بر پایه عقلانیت و معنویت در سیاست حماسه سیاسی را رقم خواهد زد. 

قالیباف بابیان اینکه همه مدیران باید متعهد باشند و با عمل به تعهد خود از دلسردی مردم جلوگیری کنند، تاکید کرد: هرگز به مردم تهران وعده ای نداده ام که عملیاتی نشود. 

مباحث اقتصادی کشور به سرعت قابل جبران است 

شهردار تهران گفت: به عنوان خدمت گزار مردم با اطمینان می گویم که در همین شرایط سخت و تحریم، نا به سامانی های اقتصادی کشور در کمتر از دو سال قابل ساماندهی است. 

وی با بیان اینکه امریکا کوچک تر از آن است که بتواند اراده ای را به ملت ایران تحمیل کند، اظهار داشت: باید مدیرانی محکم، منسجم ، با اخلاص و با همان نگاه و رویکرد دفاع مقدس جامعه را به سمت پیشرفت هدایت کنند. 

قالیباف ادامه داد: مباحث اقتصادی به سرعت قابل جبران است اما آسیب های فرهنگی را نمی توان به سرعت جبران کرد، اگر مردم باورشان را نسبت به مسئولین و نظام از دست بدهند شاید نتوان تا دو دهه آینده نیز این امر را جبران کرد. 

شهردار تهران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب صرف سیاسی نیست، تصریح کرد: مدیران جامعه با داشتن اختیار و قدرت باید تلاش کنند اسلامیت را در ابعاد مختلف جامعه تحقق بخشند. 

وی ادامه داد: بدون شک مهمترین قشری که در اسلامیت نظام نقش بسزایی دارد روحانیت است و این حضورردر تمامی عرصه ها باید تاثیرگزار باشد نه تشریفاتی. 

قالیباف اظهار داشت: روحانیت بیشترین و مهم ترین نقش در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و تداوم انقلاب در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را داشته است./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
اقتصاد اسلامی در گفتار مرد عمل(دكتر محمد باقر قالیباف)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قالیباف:هیچگاه قولی نداده‌ام که نتوانسته‌ باشم به آن عمل کنم/ستاد عارف: میزبان عارف در ارومیه همچنان بازداشت است



محمد غرضی,غرضی در جمع تجار و بازرگانان

غرضی در جمع تجار و بازرگانان: دولت ضد تورم را به وجود می آورم در غیر اینصورت به چه درد می خورم؟

محمد غرضی در اتاق بازرگانی ایران حضور پیدا کرد و به سوالات فعالان اقتصادی پاسخ داد.

سومین نشست فعالان اقتصادی با نامزد های یازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور محمد غرضی برگزار شد. 

طبق دو نشست برگزار شده پیشین کاندیداهای ریاست جمهوری با فعالان اقتصادی ابتدا محمد نهاوندیان، رییس اتاق بازرگانی  با سخنانی به اصطلاح خودش فضا را برای سخنرانی وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن « گرم » کرد. 

نهاوندیان  با بیان این‌که سیدمحمد غرضی با سابقه‌ مدیریت‌های اجرایی متفاوت حضور فعالی در بخش‌های مختلف اجرایی داشته است، گفت: وی در برخی از تشکل‌های اقتصادی حضور موثر داشته لذا این موضوع به ایجاد زبان مشترک و تفاهم با فعالان و تشکل‌های اقتصادی کمک می‌کند.

در ادامه این نشست رییس اتاق ایران شش سوال اصلی را از این کاندیدای ریاست جمهوری پرسیده که این سوالات عبارت بودند از:

1- التهابات بازار ارز که این گونه ارزش پول ملی را تحت تاثیر قرار داده است در دولت شما برای آن چگونه تصمیم گیری می‌شود؟ آیا سیاست ارزی در دولت شما به سمت صادرات است یا به بهانه مقابله با تورم به نفع واردات است؟

2- در سیاست پولی که مشکل تامین نقدینگی داریم آیا شما در دولت خود به تامین نقدینگی واحدهای تولیدی اولویت ارجحیت می دهید یا به بهانه کنترل تورم سیاست انقباضی را در پیش می گیرید؟

3- بسیاری از کارخانه‌های ما در حال حاضر پایین‌تر از ظرفیت خود فعالیت می‌کنند. شما چه برنامه‌ای دارید که ظرفیت‌های خالی را پر کنید؟

4- در بحث کلان دستگاه‌های مختلف تصمیمات مختلفی می گیرند که گاهی به اتلاف منابع می انجامد. تدبیر شما برای هماهنگ کردن دستگاه‌های اقتصادی چیست؟

5- برنامه شما برای استفاده از اقتصاددانان کشور به چه نحو خواهد بود و رابطه دولت شما با اهل نظر چه رابطه‌ای است؟ آیا در حد تعارف است یا سازوکار واقعی اجرایی در ارتباط بین شما و اقتصاددانان تعریف می شود؟

6- نحوه تعامل دولت شما با فعالان اقتصادی و تشکل‌های اقتصادی چگونه خواهد بود؟

در ادامه این نشست محمد غرضی با تاکید بر این‌که تغییرات پی در پی نرخ ارز بر تولید آثار منفی داشته است، تصریح کرد: متاسفانه چاپ اسکناس بدون پشتوانه تولید را از بین می‌برد اگر من به همت همه مردم ، فقرا و مستضعفین به جایی برسم بیش از درآمد هزینه نمی‌کنم.

بخش هایی از توضیحات غرضی در پاسخ به سوال های فعالان اقتصادی در ادامه آمده است:  

* به نظر من تورم کنترل می شود و من دولت ضد تورم به وجود می آورم. در غیر این صورت مگر من چقدر عمر دارم و به چه دردی می خورم؟!

* کشور باید به سمتی حرکت کند که در آن تولید به یک سنت حسنه تبدیل شود.  در کشور ما هر روز یک بشکه نفت برای هر نفر ایرانی استفاده می‌شود و این بدین معنی است که ما 1.5 برابر کشور آمریکا انرژی مصرف می‌کنیم.

* پست طبق قانون انحصاری در اختیار دولت بود. همواره از زمانی که پست به وجود آمد به خاطر مسائل و مشکلاتی که داشت دولتی می شد و دولت‌ها مجبور بودند که این صنعت را بیمه کنند که اگر محصولی گم می‌شد از آن محل خسارت آن را پرداخت می‌کردند. وقتی وزیر پست و تلگراف و تلفن شدم این قضیه به قوت خود پا برجا بود. مسائل جانبی را می شد به بخش خصوصی واگذار کرد اما اصل کار را خیر.

* بخش خصوصی در مقام دفاع از حقوق سرمایه است و دولت هم در مقام دفاع از عامه مردم حرکت می کند. در ایران هیچ وقت بخش خصوصی و دولت با هم هماهنگ نبودند.

*دهه 30 دهه فرهنگ آمریکایی بود. دولت‌ها قبول می کردند به ازای سامان دادن تولید اصلاحات ارزی انجام دهند. در دهه 40 اصلاحات ارزی باعث شد که جمعیت شهرها به خصوص شهر تهران به سرعت افزایش یابد و دولت‌ها مجبور شدند که در کنار سامان دادن تولید واردات نیز انجام دهند.

* هیچ کس نمی تواند در اموال مردم دخالت کند جز ولی مومنین. این که دولت بدهکار باشد بد نیست به شرط این به بدهی خود را بتواند پرداخت کند.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

عارف: اصلاحات عهدی که با مردم بسته، همیشه وفادار است

محمدرضا عارف با تاکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های قانون اساسی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود قانون اساسی برای حل مشکلات کشور و برآورده کردن مصالح مردم تلاش خواهم کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع هواداران خود در سالن رفاه کارگران مشهد، با بیان اینکه "مشکل اشتغال و بیکاری را با کمک مردم حل خواهم کرد"، افزود: توسعه همه‌جانبه را مدنظر دارم. توسعه سیاسی، توسعه فرهنگی، توسعه اقتصادی و توسعه اجتماعی را دنبال می‌کنم و هدف من حکم‌فرما کردن اخلاق و عقلانیت در کشور است و در این مسیر قصد دارم از حضور نخبگان و کارشناسان و تمام ظرفیت‌ها استفاده کنم.

وی با اشاره به طرح هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: با اجرای دقیق هدفمندکردن یارانه‌ها نان را به سر سفره مردم خواهم آورد. آمده‌ام تا کمر گرانی را بشکنم و سالانه یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کنم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر منش اصلاح‌طلبانه گفت: من اصلاح‌طلبم و اصلاحات به معنای حفظ آرمان‌های انقلاب، پاسخگویی در برابر مردم سعه صدر و حضور و مشارکت مردم است. اصلاحات یعنی حضور همیشگی مردم و اصلاحات یعنی مردم‌سالاری دینی. اصلاحات نشان داده که به عهدی که با مردم بسته، همیشه وفادار است.

اصلاحات قهر نمی‌کند و همیشه در صحنه حضور دارد و حضور در صحنه را همیشه وظیفه خود می‌داند.

وی با بیان اینکه "رای ندادن اعتراض نیست، بلکه عقب‌نشینی است"، تاکید کرد: اصلاح‌طلب هیچ‌گاه عقب‌نشینی نمی‌کند. باید در 24 خردادماه حماسه دوم خرداد دیگری را خلق کنیم و در راه خود استوار باشیم. ما اصلاح‌طلبیم و اصلاح‌طلب باقی خواهیم ماند و اصلاح‌طلبی را راه اصلی و پیام انقلاب می‌دانیم.

عارف در پایان با اشاره به وضعیت استان خراسان اظهار کرد: آماده‌ام تا خراسان را خراسان کنم و مشکلات حاشیه‌نشینی این منطقه را برای همیشه حل کنم.

 

سخنگوی ستاد عارف: میزبان عارف در ارومیه همچنان بازداشت است

سیدحسن رسولی با اشاره به سخنان روز گذشته عارف درباره بازداشت برخی از حامیان وی در ارومیه، برخی ادعاها درباره دروغ بودن این اظهارات را رد کرد و گفت: ‌میزبان دکتر عارف در ارومیه همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در گفت‌وگو باایسنا، اظهار کرد: دبیر انجمن اسلامی دانشگاه ارومیه گفته است که برخلاف اظهارات آقای عارف، بازداشت نشده است. این در صورتی است که آقای عارف از بازداشت میزبانشان در آن سفر یعنی آقای میرزایی سخن گفته‌ بودند نه شخصی که این مطلب را تکذیب کرده است.

وی افزود: آقای میرزایی میزبان آقای عارف بود و همچنان در بازداشت به سر می‌برد. آقای عارف نیز در مناظره روز گذشته صحبتی درباره بازداشت اعضای هیچکدام از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ارومیه نگفتند.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قالیباف:هیچگاه قولی نداده‌ام که نتوانسته‌ باشم به آن عمل کنم

محمدباقر قالیباف تصریح کرد که هیچگاه قولی نداده‌ام که نتوانسته‌ باشم به آن عمل کنم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر ورامین با اشاره به سالگرد 15خرداد گفت: جا دارد از شهدای این شهر که حماسه 15خرداد را رقم زدند یاد کنم.

همه ما مدیون مردم ورامین، پیشوا و بزرگان این شهر هستیم که افتخاری به این بزرگی آفریدند؛ باید بدانیم که وظیفه داریم نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و خداوند را شاکریم که عمر ما را در مقطعی قرار داد تا در سایه اسلام و ولایت باشیم.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با همه وجودم سختی‌های حوزه اقتصادی را حس می‌کنم. می‌دانم بحث گرانی، بیکاری و مشکلات جانبی وجود دارد. ما نیز در تهران به نوعی همسایه شما محسوب می‌شویم و از مسایل و مشکلات اطراف تهران مطلع هستم.

آنهایی که با من آشنا هستند می‌دانند که بنده خیلی اهل حرف زدن نیستم و معتقدم مدیران باید به جای حرف زدن عمل کنند؛ ما مسئول وعظ و خطابه نیستیم و صلاحیت نصیحت کردن را نیز نداریم، پست و مسئولیتی در اختیار ماست که نظام و انقلاب اسلامی این پست را به ما داده‌اند و اگر حرفی می‌زنیم باید در چارچوب کار خود سخن بگوییم. اینگونه راحت‌تر می‌توانیم با مردم ارتباط برقرار کنیم.

قالیباف ادامه داد: مردم خواسته‌هایی دارند که به حق است و نمی‌توانیم هیچ پاسخی برای آن داشته باشیم. آیا می‌توانیم بگوییم گرانی، بیکاری و مشکلات اقتصادی وجود ندارد؟ حتی در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز گله‌مندی‌هایی از سوی مردم است و من از این موضوعات خبر دارم. اینکه شما مردم نگرانی و دغدغه دارید حرف درستی است، اما از من بپذیرید که ظرفیت‌های بسیاری در کشور وجود دارد که می‌توان این دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را به سرعت برطرف کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم ورامین گفت: صدها نفر از زنان سرپرست خانوار را می‌شناسم که با کارگری در خانه‌های مردم فرزند خود را به دانشگاه فرستاده و فارغ التحصیل شده‌اند. این فرزند می‌خواهد سرکار برود و محبت‌های مادر خود را جبران کند، اما او با شرایط فعلی نمی‌تواند سرکار برود و شرمنده مادر خود می‌شود. چقدر پدرانی هستند که امروز در مقابل حداقل خواسته‌های خانواده خود شرمنده هستند.

اگر امروز کسی مسکن نداشته باشد و حتی بخواهد همه حقوق خود را نیز پرداخت کند باز نمی‌تواند کرایه مسکن خود را در تهران بپردازد. حالا بماند تأمین هزینه‌های خوراک، پوشاک، درمان و... که جای خود را دارند. وضعیت به گونه‌ای است که اگر دست به دست هم دهیم و با برنامه حرکت کنیم می‌توانیم به این مشکلات فائق آییم.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هیچگاه قولی نداده‌ام که نتوانسته‌ باشم به آن عمل کنم. با استعانت از خداوند و کمک گرفتن از ارواح شهدا و همچنین با غیرت جوانان دست به دست هم می‌دهیم تا این نابسامانی اقتصادی ظرف دو سال سامان پیدا کرده و مردم این تغییر را در زندگی خود احساس کنند.

 

امروز در هر خانه، کوی و برزنی که می‌رویم بیکاری را می‌بینیم، اما امیدواریم بعد از دو سال شاهد باشیم که همه این بچه‌ها به سر کار می‌روند و روحیه کار و تلاش وجود دارد؛ نه تنها برای شهر ورامین، بلکه این روحیه در کل کشور مشاهده خواهد شد.
قالیباف تاکید کرد: اگر مشکلات وجود دارد این مشکلات به خاطر بعضی ندانم کاری‌ها، بی‌توجهی‌ها و سوءمدیریت‌ها ایجاد شده است، اما اگر توفیق خدمت در دولت آینده را داشته باشیم مناطق محروم و مردم مستضعف را در اولویت قرار می‌دهیم. این موضوع همواره سیاست کاری من بوده است. امروز نیز شما در تهران رفت و آمد دارید و حتما شاهد هستید که جنوب شهر در اولویت رسیدگی قرار گرفت. در دولت نیز حتما دغدغه مردم مناطق محروم دغدغه ما خواهد بود.
وی ادامه داد: در برنامه تلویزیون نیز به مردم گفتم که هرکس امروز ما را می‌بیند فکر می‌کند ما هم شهردار هستیم و نامزد شده‌ایم و از پشتوانه قدرت و ثروت برخوردار بوده‌ایم، اما من در خانواده‌ای بزرگ شده‌ام که اگر در دوران سوم ابتدایی و در زنگ تفریح، شیرینی‌های محلی نمی‌فروختم امکان ادامه تحصیل نداشتم.

بنده هم با کارگری به اینجا رسیده‌ام. این درک را دارم و این سختی‌ها را با پوست، گوشت و استخوانم حس می‌کنم. براین اساس قول می‌دهم که اولویت را به مناطق محروم اختصاص دهیم، چراکه آنها هم حق دارند و باید به این مناطق توجه بیشتر شود.

همچنین برنامه خود را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که بتوان این کار را به درستی انجام داد. ضمانت این حرف من نیز کارنامه‌ام محسوب می‌شود. زمانی که در نیروی انتظامی توفیق خدمت داشتم مردم احساس تغییر و تحول کردند. در شهرداری تهران نیز کارهای ما برای مردم مشخص بود. براین اساس در آینده حتما این رویکرد را با اولویت مناطق محروم خواهیم داشت.
قالیباف با اشاره به ویژگی‌های شهرستان ورامین گفت: ورامین از نیروی کار، صنعت، کشاورزی و بستری مناسب برخوردار است، اما در مقابل مسایل و مشکلاتی دارد که حتما باید به این مسایل سامان دهیم. یکی از موضوعات بحث مترو است.

البته نمی‌خواهم در اینجا گله‌مندی کنم، اما در زمانی که کار خود را در شهرداری تهران آغاز کردیم موضوع مربوط به مترو تهران و حومه در دستور کار شهرداری تهران قرار داشت. به یاد دارم که در سال 85 موضوع مترو حومه تهران را در دستور کارمان قرار دادیم، اما پس از آن تصمیم‌گیری شد که متروی حومه تهران از شهر تهران جدا شود.
وی اضافه کرد: بنده در آن زمان خیلی مخالفت و پیگیری کردم، اما پس از آنکه این موضوع به مصوبه دولت تبدیل شد ما نیز قبول کردیم، چراکه بنده در برابر قانون تسلیم هستم و براین باورم که وقتی قانون تصویب شد دیگر نباید سخن بگوییم، چراکه اگر حرف بزنیم سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

در آن زمان خیلی استدلال کردم و گفتم که به همان دلیل که متروی کرج به سرانجام رسیده است باید متروی ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شود، اما مورد قبول واقع نشد. در سال آخر دولت قبول کرد که این کار باید به شهرداری واگذار شود.
وی خاطرنشان کرد: براین اساس امیدواریم بحث مترو در حومه تهران و برای ورامین و اسلامشهر به سرانجام برسد. این منطقه بیشترین مسیر تردد کارگران به حساب می‌آید که هزینه سنگین تردد را می‌پردازند و درضمن تصادفات جاده‌ای هم در این مسیر زیاد است و ساخت مترو باید در اولویت قرار گیرد. وعده من به مردم ورامین و پیشوا این است که برنامه‌های ساخت مترو این بخش از حومه تهران آماده است و مشکلی در این زمینه نخواهد بود.
قالیباف در ادامه خود به نحوه اداره شدن شهرستان‌های اطراف تهران اشاره کرد و گفت: پیش از حضور در جمع شما و در دیدار با امام جمعه ورامین خواسته ایشان نیز این بود که توجه بیشتری به شرق تهران و ورامین صورت گیرد. ایشان فرمودند که این منطقه به عنوان یک مرکزیت مورد قبول واقع شود. این موضوع را پیگیری و دنبال خواهیم کرد. البته این حرف را به عنوان یک قول قطعی از من نگیرید که بعدا بگویید خلف وعده صورت گرفت، اما این مساله در دستور کار ماست و در برنامه ما وجود دارد.
وی افزود: یکی از مشکلات این است که همه اختیارات را متمرکز در تهران کرده‌اند و هر موضوع کلی و جزیی باید در تهران تصمیم‌گیری شود. باید اجازه دهیم هر جغرافیایی که خودش ظرفیت اداره خودش را دارد بتواند از ظرفیت خود استفاده کند.

باید این اختیارات توزیع شود و هر منطقه بتواند مسایل مربوط به خود را حل و فصل کند. یکی از علت‌هایی که در تهران شرایط نسبت به قبل بهتر شده و کارها با سرعت بیشتری پیش می‌رود این است که به عنوان شهردار تهران به خودم اجازه ندادم که برای همه چیز تصمیم بگیرم.

هم اکنون 74شورای محله در شهر تهران تشکیل داده‌ایم و کارهای هر محله در خود محله انجام می‌شود. باید این مساله را قطعی بدانیم و ظرفیت‌های محلی را در نظر بگیریم، اما در چگونگی اجرا حتما با کارشناسی و مشورت با بزرگان این منطقه پیش خواهیم رفت تا این کار صورت گیرد.
وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: مقام معظم رهبری از ملت ایران خواسته‌اند که در سال 92 دو کار انجام شود؛ یکی حماسه سیاسی و دیگری حماسه اقتصادی.

امروز آمده‌ام بگویم که انشاالله مردم عزیز ما حماسه سیاسی را در 24خرداد رقم بزنند و این بخش از فرمان رهبر عزیز انقلاب را محقق کنند، در مقابل اگر خیر بنده و تقدیر الهی در این بود که توفیق خدمت در دولت آینده را داشته باشیم حماسه اقتصادی را ما به حول و قوه الهی و با کمک جوانان رقم می‌زنیم تا حرف و خاصه رهبری تحقق پیدا کند.

ایسنا/خبرآنلاین