اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

قاتل مادر و دو خواهر دستگیر شد



جرم و جنایت,جنایت,قتل,قاتل

 

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : جوانی 28 ساله که در اقدامی جنون آمیز سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ قدرت الله بیعت اصل گفت: مرد جوانی در اقدامی جنون آمیز، مادر و دو خواهر خود را به درون اتاقی حبس و با ریختن بنزین به طرز فجیعی آنها را به قتل رساند.

 

وی افزود: 11 تیرماه خبری مبنی بر آتش سوزی منزلی در یکی از مناطق شهر گچساران، به پلیس 110 گزارش، که بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: در بررسی های پلیس مشخص شد جوان 28 ساله این خانواده در پی اختلافات خانوادگی، در اقدامی هولناک مادر 55 ساله بهمراه دو خواهر 18 و 19 ساله خود را به دورن اتاقی حبس، و با ریختن بنزین، آنها را در آتش خشم خود سوزاند.

 

وی اضافه كرد: پس از چند ساعت، قاتل 28 ساله متاهل که دارای تحصیلات دیپلم است، دستگیر و به صراحت به قتل مادر و دو خواهر خود اعتراف کرد.

 

سرهنگ بیعت اصل با اظهار تاسف از وقوع این جنایت خانوادگی گفت : این قاتل 28 ساله طی اعتراف صریح خود، با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
هدیه - کادو مناسب برای تولد مادر شوهر - مادر زن - خواهر شوهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل به خاطر داشتن رابطه نامشروع با خواهر مقتول/ قاتل دستگیر شد



قتل به خاطر داشتن رابطه نامشروع با خواهر مقتول/ قاتل دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل 39 ساله که بعد از جنایت متواری شده بود، خبر داد.

حوادث - صابر عباس‌زاده اظهار کرد: مرد 39 ساله‌ای به هویت معلوم که پارسال زنی را در تبریز به قتل رسانده بود و از محل جنایت متواری شده بود، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

وی افزود: کاراگاهان این اداره بعد از هماهنگی با مراجع قضایی تحقیقات جامعی به صورت محسوس و نامحسوس پیرامون موضوع انجام دادند که منجر به شناسایی متهم شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل توسط ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و فنی ویژه پلیسی، در یکی از خیابان‌های تبریز دستگیر شد.

عباس‌زاده افزود: متهم بعد از دستگیری مورد بازجویی فنی قرار گرفته که نهایتاً به جنایتش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی انگیزه قتل را داشتن رابطه نامتعارف خود با خواهر مقتول دانست و به «فارس» گفت: تقویت باورهای دینی و بینش اسلامی و توجه به بنیان خانواده و پرهیز از هرگونه روابط اجتماعی و فردی که دین مبین اسلام آنها را منع کرده، موجب کاهش این گونه جرایم می‌شود./فارس