اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلم: درگیری فیزیکی شدید در پارلمان نپال


صبح سه شنبه ۲۰ ژانویه، که بعنوان آخرین مهلت برای تکمیل قانون اساسی جدید نپال معین شده بود، به درگیری میان نمایندگان مجلس موسسان انجامید. مجله اینترنتی صبح بخیر





صبح بخیر: صبح سه شنبه ۲۰ ژانویه، که بعنوان آخرین مهلت برای تکمیل قانون اساسی جدید نپال معین شده بود، به درگیری میان نمایندگان مجلس موسسان انجامید.

به گزارش یورو نیوز، قانونگذاران مخالف در اطراف محل نشستن هیات رئیسه تجمع کردند در حالی که سوباش نیمبانگ رئیس مجلسه موسسان بر صندلی خود تکیه داده بود. با هجوم مخالفان به سمت جایگاه رئیس مجلس، نیروهای امنیتی با مسدود کردن دسترسی به محل نشست هیات رئیسه، مانع آنها شدند.

 

برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
درگیری فیزیکی در پارلمان گرجستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: درگیری فیزیکی در پارلمان اوکراین


هنگامی که «آرسنی یاتسنیوک»، نخست وزیر اوکراین برای ارائه گزارش سالیانه به پارلمان رفته بود، رئیس جمهور اوکراین به زور او را از پشت تریبون کنار کشید. این اقدام باعث ایجاد درگیری فیزیکی بین نمایندگان شد.

55 آنلاین: هنگامی که «آرسنی یاتسنیوک»، نخست وزیر اوکراین برای ارائه گزارش سالیانه به پارلمان رفته بود و در بخشی از سخنرانی خود یک عضو فراکسیون وابسته به رئیس جمهور را مقصر بحران انرژی در این کشور خواند، ناگهان «اوله بارنا»، نایب رئیس فراکسیون وابسته به «پترو پوروشنکو»، رئیس جمهور اوکراین به زور او را از پشت تریبون کنار کشید. این اقدام باعث ایجاد درگیری فیزیکی بین نمایندگان شد.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.