اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیلمبرداری دختر شیاد از اعمال وقیحانه 5 آتش نشان/ کارگر رستوران قربانی نیت پلید آتش‌نشان‌ها شد + عکس



پلیس تگزاس اعلام کرد: در وکساهاچی شش ما مور آتشنشانی به اتهام تجاوز به عنف به یکی از کارکنان یک رستوران شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، پنج آتشنشان یکی از کارکنان رستورانی در شهر وکساهاچی در جنوب تگزاس را در حالی مورد تعرض جنسی قرار دادند که همکار دیگر آنچه رخ میداد را فیلمبرداری میکرد.

بنا بر گزارش پلیس از میان افراد دستگیر شده پنج تن از آنان مرد بوده که در رده سنی 19 تا 30 سال قرار دارند و ششمین فرد دستگیر شده 

 

اخبار,اخبارحوادث, تجاوز به دختران

 

یک زن 23 ساله است که آنچه در مقابل چشمانش انجام میشد را توسط  دوربین یک گوشی تلفن همراه ضبط میکرد.

به گزارش پلیس پس ازدستگیری این افراد و احراز هویت دستگیر شدگان سرپرست و رییس این تیم آتشنشانی  ستوان الک چیس میلر، 28 ، کیسی جو استافورد،30 ،پرستون  پایروت، 19 ، کیت ادوارد ویساوکووسکی، 26، بلیک جرالد تاکر، 19 و  بریتنی  لنه پارنر، 23 اعلام شد.

به گفته قربانی این حادثه پس از شکایت از این افراد در حضور پلیس گفت همه چیز ناگهانی و دور از ذهن اتفاق افتاد. این افراد پس از وارد شدن به رستوران که در ساعت شلوغی نبود به سمت من حمله ور شدند وپس از ضرب و شتم وحشیانه بی شرمانه اهداف شیطانی خود را اجرا کردند.

پس از بازبینی این فیلم توسط پلیس هویت این افراد پس از شنیدن صدای آنان که گاها قربانی خود را با الفاظ زشت صدا میزند مورد تایید پلیس واقع شد.

طی بیانیه ای  مقامات سازمان آتشنشانی هویت این افراد را در این سازمان تعریف نشده است اعلام کرد و این افراد با پوشیدن لباس های مامورین آتشنشانی و ایجاد هوییتی جعلی مرتکب این عمل وقیحانه شده اند.

میلر در حال حاضر با پرداخت 75 هزار دلار تا برگزاری اولین جلسه دادگاه آزاد شد. 

 

 اخبار  حوادث -  باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
سخنان زیبای مرحوم حق شناس درباره ارزش نیت در اعمال و نیت مومن-حتما گوش کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعمال شیطانی مامور آتش نشانی پس از نجات دختر 9 ساله/ سال ها سکوت دست های بسته شکسته شد + عکس



یک مأمور آتش نشانی پس از نجات یک دختر 9 ساله از آتش به او تجاوز کرد .

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مأمور آتش نشانی پس از نجات یک دختر 9 ساله از آتش به او تجاوز کرد .
 
این مرد 56 ساله پس از تجاوز به قربانی او را تهدید به کشتن مادرش کرد و تأکید کرد که اگر کسی از این موضوع چیزی بداند مادرت را خواهم کشت .
 
براساس گزارش پلیس آقای " جان ام سی گین " که به عنوان یک مأمور آتش نشانی در شمال " لاناک شیر " بریتانیا به مدت 30 ساله کارکرد در ژانویه 1994 خانه ی قربانی واقع در " بلشیل " را از حریق نجات داد .
 
مرد پلیس پس از انتقال مادر قربانی که از استنشاق دود رنج می برد به بیمارستان ، دخترک را به خانه مادر خود برد و پس از بستن دهان دختر خردسال  به طور وحشیانه به او تجاوز کرد .

 

اخبار,اخبارحوادث, تجاوز جنسی


این قربانی بی گناه که حالا 30 ساله است و در گزارش خود به پلیس گفت : که من از ترس تهدیدات او به پلیس گزارش ندادم .
 
آقای " ام سی " در دفاع از خود ادعا کرد که این تهمت ها دروغ محض است و من ترجیح می دهم خود را حلق آویز کنم تا اینکه یک متجاوز به حساب بیایم .
 
در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که همسر کنونی آقای " ام سی " از نوجوانی مورد تجاوز او بود و به ناچار با او ازدواج کرد.
 
همچنین وجود یک قربانی کودک دیگر که مشخص شد" ام سی " پس از تجاوز به او برای ساکت کردن او شرینی و آب میوه براش خرید  .این مرد که 6 مورد اتهام که شامل اذیت و آزار جنسی سوء استفاده از کودکان و تجاوز می باشد او را تهدید میکند ودر حال حاضر در بازداشت به سر می برد.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران