اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«فیس بوك» باعث جدایی یك زوج جوان شد!



 

«فیس بوك» باعث جدایی یك زوج جوان شد!

 

مرد جوان با حضور در دادگاه خانواده اظهار كرد: تصور می كردم فیس بوك شیوه بی ضرری برای برقراری ارتباط همسرم با دوستان و اقوام است، اما سخت در اشتباه بودم.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا، زوج جوانی با حضور در دادگاه خانواده یك، عامل طلاق خود را فیس بوك معرفی و دادخواست طلاق شان را به رییس دادگاه ارائه كردند.

مرد جوان در دادگاه گفت: همسرم كارمند است و نیمی از وقت روزانه خود را در اداره می گذارند و از زمانی كه به منزل باز می گردد تا آخر شب در فیس بوك است و كار منزل را به طور كامل كنار گذاشته است و زمانی كه من به این مساله اعتراض می كنم، می گوید چون وقت كافی برای دیدن دوستان و و اقوام ندارد از این طریق از احوال آنها باخبر می شود اما او شئونات اخلاقی زندگی مشترك مان را زیر پا گذاشته و با افراد مختلفی غیر از دوستان و اقوام ارتباط دارد.

زن جوان كه در دادگاه حضور داشت، گفت: من از انجام كارهای روزانه برای زندگی مان شانه خالی نكرده ام، نمی دانم چرا شوهرم بهانه گیری می كند. او مانند مردهای دوران قاجار است و نمی تواند فكر باز و آزادی داشته باشد و با كوچكترین مساله بهانه تراسی می كند.

مرد در ادامه گفت: من هرگز قصد ندارم با بهانه تراسی زندگی مشترك مان را خراب كنم اما همسر من به واسطه فیس بوك زندگی اش را خراب كرده و خودش متوجه این مساله نیست.

این زن جوان گفت: من با كسی رابطه ندارم و شوهرم این حرف را طبق افكار قدیمی كه دارد می زند.

براساس این گزارش، مرد جوان با ارائه مداركی برای قاضی دادگاه از جمله یك شاهد و عكس هایی از همسرش با مردان دیگر، حرف خود را ثابت كرد و قاضی بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان، حكم طلاق را صادر كرد.... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
آموزش فیس بوك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری های مادرزن و مادرشوهر باعث جدایی زوج جوان شد




 اخبار  حوادث - درگیری های مادرزن و مادرشوهر باعث جدایی زوج جوان شد

زندگی ما به خاطر دخالت های مادر من و مادرشوهرم به جهنم تبدیل شده است و تحمل آن دیگر برایمان آسان نیست.

درگیری های مادرشوهر و مادرزن باعث شد تا زوج جوان برای همیشه از هم جدا شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

 زن جوان در خصوص علت درخواست طلاق به قاضی گفت: آقای قاضی پدر و مادرهایمان نمی گذارند که ما با هم زندگی کنیم. آنها با هم اختلاف دارند و مرتب در زندگی ما دخالت می کنند.

وی ادامه داد: آنها با هم دعوا دارند و این اختلافات باعث شده که ما هم به دادگاه بیاییم و درخواست طلاق بدهیم. زندگی ما به خاطر دخالت های مادر من و مادرشوهرم به جهنم تبدیل شده است و تحمل آن دیگر برایمان آسان نیست.

بعد از حرف های این زن شوهر وی نیز به قاضی می گوید: سه سال است که با هم ازدواج کردیم و داریم این جنگ و دعوا بین مادرهایمان را تحمل می کنیم. ولی حالا دیگر صبرمان تمام شده است. پدر و مادر من حاضر نیستند کوتاه بیایند و از طرفی پدرزن و مادرزنم هم همینطور، آنها هم حاضر نیستن این جنگ را تمام کنند. برای همین تصمیم گرفتیم جدا شویم تا به زندگی عادیمان برگردیم.

بعد از حرف های این زن و شوهر در نهایت حکم طلاق توافقی از سوی قاضی صادر شد.


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران