اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فعالیت خاتمی برای مقابله با حمله به سوریه



خشونت,اوضاع نابسامان سوریه, هشدار عواقب هولناک جنگ,فعالیت خاتمی برای مقابله با حمله به سوریه

صادق خرازی از نامه نگاری خاتمی درباره مسائل سوریه و جدی تر شدن فعالیت مرکز بین اللمللی گفت وگو تمدنها در مورد وقایع منطقه خبر داد.

وی خواستار شده که «جناب خاتمی به پاپ و دوستان کثیری که در جهان دارند و همچنین خیل کثیری از متفکران عالم که به ایشان با دیده احترام مینگرند پیام ویژه ارسال دارند و نسبت به عواقب هولناک جنگ هشدار های لازم را ارائه دهند تنها راه مقابله با پدیده خشونت وحشت ، ترسیم وتبیین نعمت صلح پایدار برای انسان و جهان و تعمیم فرهنگ گفتگو است.»

متن کامل این مطلب فیس بوکی در پی می آید:
الهی غنچه امید بگشای
دوستان ارجمندم سلام عرض می کنم خدمت یکایک شما عزیزان

امروز با آقای خاتمی جلسه داشتم برخی از همکاران و مشاوران ایشان نیز حضور داشتند.

سید نیک سرشت سخت دلمشغول اوضاع و احوال منطقه و بیم ها و تهدید ها و اوضاع نابسامان منطقه است ایشان میگفتند نمیشود دست بر روی دست گذاشت و فاجعه را رصد کرد البته ایشان وضعیتش مصداق دست ها کوتاه وخرما بر نخیل ، میباشد.

اگر چه من معتقدم هر کسی به اندازه خودش بایست روشنگری کند گام های مسولیت افرین بسیار با اهمیت هستند خداوند وقتی به کسی اعتبار اجتماعی میدهد وظیفه و مسئولیت هم طلب میکند من در اندیشه ام که مرکز بین المللی گفت وگو تمدنها مناسب است در هماهنگی با رئیس محترم جمهور و وزارت فخیمه امورخارجه به ایفای نقش تاریخی بپردازند.

 نخست جناب خاتمی به پاپ و دوستان کثیری که در جهان دارند و همچنین خیل کثیری از متفکران عالم که به ایشان با دیده احترام مینگرند پیام ویژه ارسال دارند و نسبت به عواقب هولناک جنگ هشدار های لازم را ارائه دهند تنها راه مقابله با پدیده خشونت وحشت ، ترسیم وتبیین نعمت صلح پایدار برای انسان و جهان و تعمیم فرهنگ گفتگو است./فرارو

 


ویدیو مرتبط :
چهره واقعی محمد خاتمی-نگاه خاتمی به امریکا،مقابله با اسلام طالبانی و..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فعالیت جهانی خاتمی درباره سوریه


صادق خرازی از نامه‌نگاری خاتمی درباره مسائل سوریه و جدی‌تر شدن فعالیت مركز بین المللی گفت‌‌وگوی تمدن‌ها در مورد وقایع منطقه خبر داد.

روزنامه تهران امروز: صادق خرازی از نامه‌نگاری خاتمی درباره مسائل سوریه و جدی‌تر شدن فعالیت مركز بین المللی گفت‌‌وگوی تمدن‌ها در مورد وقایع منطقه خبر داد.

«انتخاب» نوشت؛ وی خواستار شده كه «جناب خاتمی به پاپ و دوستان كثیری كه در جهان دارند و همچنین خیل كثیری از متفكران عالم كه به ایشان با دیده احترام می‌نگرند پیام ویژه‌ای ارسال دارند و نسبت به عواقب هولناك جنگ هشدار‌های لازم را ارائه دهند تنها راه مقابله با پدیده خشونت وحشت، ترسیم وتبیین نعمت صلح پایدار برای انسان و جهان و تعمیم فرهنگ گفت‌وگو است.»