اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش فوق‌العاده آلبوم جدید ادل در روز اول


دومین آلبوم موسیقی ادل با عنوان «25» از 20 نوامبر به بازار موسیقی عرضه و بلافاصله تبدیل به یکی از پرفروش‌ها شد.

خبرآنلاین: دومین آلبوم موسیقی ادل با عنوان «25» از 20 نوامبر به بازار موسیقی عرضه و بلافاصله تبدیل به یکی از پرفروش‌ها شد.

آلبوم تازه خواننده بریتانیایی ادل به نام «25» در روز نخست عرضه به بازار موسیقی آمریکا با استقبال خوب هواداران روبه‌رو شد، به گونه‌ای که 900 هزار نسخه از آن در فروشگاه آی‌تیونز به فروش رسید. خبرگان صنعت موسیقی پیش‌بینی می‌کنند که این آلبوم در مدت یک هفته 2.5 میلیون نسخه فروش داشته باشد و رکورد فروش گروه انسینک را بشکند.  گروه موسیقی انسینک برای مدت زمانی طولانی رکورددار فروش بیش‌ترین آلبوم موسیقی در یک هفته بوده است.

فروش فوق‌العاده آلبوم جدید ادل در روز نخست

انسینک سال 2000 اولین آلبوم خود به نام «No Strings Attached» را به بازار عرضه کرد، و دو میلیون و 416 هزار نسخه از این آلبوم در مدت زمان یک هفته به فروش رساند.

قبل از عرضه آلبوم «25» به بازار موسیقی آمریکا، گزارش شده بود که 3.6 میلیون نسخه فیزیکی از این آلبوم در میان فروشندگان توزیع شده است. براساس پیش‌بینی‌ها در هفته نخست عرضه 1.5 میلیون نسخه فیزیکی و 1 میلیون نسخه دیجیتال آلبوم (یعنی در مجموع 2.5 میلیون نسخه) فروخته خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا «25» می‌تواند بیش از 2.5 میلیون نسخه در هفته اول فروش داشته باشد؟ و آیا این فروش بالا در هفته‌های دوم و سوم هم تکرار خواهد شد یا نه؟ شاید در نهایت «25» تبدیل به نخستین آلبومی شود که فروش میلیونی خود را پس از هفته اول همچنان ادامه می‌دهد.

«21» نام آلبوم قبلی ادل است که در مجموع 24 هفته غیرمتوالی در صدر جدول 200 آلبوم پرفروش بیلبورد ایستاده بود. این بیشترین هفته‌های صدرنشینی یک خواننده زن در بیلبورد است. آلبوم «21» بیش از 11 میلیون نسخه در آمریکا فروش داشت.


ویدیو مرتبط :
اجرای فوق العاده آهنگ ادل توسط دختربچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش ۴۱۰ میلیونی دموکراسی تو روز روشن



 

 

فروش ۴۱۰ میلیونی دموکراسی تو روز روشن

 

فروش فیلم "دموکراسی تو روز روشن" ساخته علی عطشانی در سینماهای تهران از ۴۱۰ میلیون تومان گذشت.


به گزارش مهر، این فیلم در سینماهای تهران به فروش ۴۱۰ میلیون تومانی دست پیدا کرده و همچنین در شهرستانها نیز تا کنون ۲۰۰ میلیون تومان فروش کرده است.



"دموکراسی تو روز روشن" درباره زندگی یک سردار دفاع مقدس است که می‌خواهد اشتباه‌های زندگی خود را در عالم برزخ جبران کند. حمید فرخ‌نژاد، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی، نیوشا ضیغمی، محمدرضا گلزار، نیما شاهرخشاهی، ارژنگ امیرفضلی، علی دهکردی، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، قاسم زارع، بابک برزویه و... بازیگران این فیلم هستند.



دیگر عوامل تولید عبارتند از نویسنده: مسعود احمدیان، علی عطشانی، دستیار کارگردان و انتخاب بازیگر: علیرضا شمس شریفی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیرتولید: محمدرضا منصوری، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح گریم: ایمان امیدواری، صدابردار: محمود خرسند، عکاس: محمد فوقانی، روابط عمومی: آیدا مصباحی، تدوین و تروکاژ: شاهین یارمحمدی و جلوه‌های ویژه: اصغر پورهاجریان..../ جام‌جم آنلاین