اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش داروهای تقلبی در اینترنت/ شهروندان مراقب باشند



اخبار ,اخبار اجتماعی ,فروش داروهای تقلبی در اینترنت

 

اخبار اجتماعی - فروش داروهای تقلبی در اینترنت/ شهروندان مراقب باشند

قیمت داروها در اینترنت بسیار ارزان تر است اما بیشتر اوقات داروهای فروخته شده تقلبی است و این به بهای به خطر انداختن سلامتی انسان تمام می شود.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در مورد فروش داروهای تقلبی هشدار داد.

به گزارش مهر، سرهنگ اصغر باقریان رئیس پلیس فتا غرب تهران در این باره گفت: افرادی که با داروهای تقلبی تجارت می‌کنند، کلاهبرداران کوچکی نیستند. در حال حاضر خرید و فروش داروهای تقلبی تبدیل به یک تجارت جهانی و برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: قیمت داروها در اینترنت بسیار ارزان تر است اما بیشتر اوقات داروهای فروخته شده تقلبی است و این به بهای به خطر انداختن سلامتی انسان تمام می شود به همین دلیل پلیس فتای غرب استان تهران عملیاتی گسترده را برای مبارزه با عرضه داروهای تقلبی در اینترنت آغاز کرده است.

باقریان افزود: شهروندان نباید به تبلیغات فروش دارو و تجهیزات پزشکی در سایت‌های اینترنتی توجه کنند زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر این وب سایت‌ها اقدام به فروش تجهیزات تقلبی پزشکی و داروئی غیر مجاز خطرناک کرده و بخشی از آنها نیز از این طریق کلاهبرداری کرده و بدون اینکه کالایی را به آنان تحویل دهند وجهی را دریافت کرده و مشتریان هم که هیچ نشانی از آنها ندارند مجبورند برای همیشه قید پول خود را بزنند.

رئیس پلیس فتا غرب تهران در پایان از کاربران خواست با حفظ هوشیاری و رعایت هشدار های ارائه شده از سوی مراجع انتظامی خود را از دام بزه کاران مصون نگه دارند.
اخبار اجتماعی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی- فروش داروهای چاقی و لاغری تقلبی در ایران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش داروهای فاسد در اینترنت



اخبار ,اخبار حوادث ,فروش داروهای فاسد

 

اخبار حوادث - فروش داروهای فاسد در اینترنت

دو مرد که با راه‌اندازی سایت‌های اینترنتی صد میلیون تومان داروهای فاسد فروخته بودند، از سوی پلیس فتای استان البرز دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، رییس پلیس فتای استان البرز به جام جم گفت: هفته گذشته ماموران فتا هنگام رصد فضای مجازی، متوجه تبلیغات گسترده یک سایت اینترنتی شدند که در زمینه فروش داروهای نیروزا و کمیاب فعالیت می کردند.

سرهنگ یزدان نیکنام افزود: با تشکیل پرونده، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افرادی که این سایت را راه اندازی کرده بودند، آغاز شد تا این که چند روز پیش ماموران متوجه شدند فروشندگان اینترنتی این سایت را فیلتر و برای ادامه فعالیت هایشان، سایت دیگری راه اندازی کرده اند.

در ادامه تحقیقات، هویت دو مردی که در این ارتباط فعالیت داشتند، شناسایی و مشخص شد این افراد به باغی در یکی از محله های کرج رفت و آمد می کنند که این محل زیرنظر گرفته شد و دو روز پیش متهمان دستگیر شدند. در بازرسی از محل نیز انواع داروهای کمیاب و نیروزا که فاسد و تاریخ مصرف گذشته بودند، همراه برچسب و هولوگرام های مربوط به چند شرکت خارجی کشف شد.

متهمان با انتقال به پلیس فتای استان اعتراف کردند، یک سال است با راه اندازی سایت های مختلف در اینترنت و تبلیغ داروهای کمیاب، مکمل های ورزشی و داروهای نیروزا، این داروها را از طریق پیک موتوری، در اختیار مشتریانش که اغلب افراد جوان و ورزشکار بوده اند، قرار داده و با این روش بیش از یکصد میلیون تومان کلاهبرداری کرده اند.

رییس پلیس فتای استان البرز باتوصیه به مردم بویژه جوانان و ورزشکاران، از آنها خواست از خرید هرنوع دارو از طریق سایت های اینترنتی خودداری کنند، زیرا افراد سودجو داروهای فاسد و تاریخ مصرف گذشته را با هولوگرام های شرکت های معتبر خارجی و گاه شرکت های داخلی به مردم می فروشند و برای جلب مشتریان بیشتر، آنها را با قیمت پایین تر عرضه می کنند.

بنابر این گزارش، با صدور قرار قانونی متهمان روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم