اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش استثنائی فیلم «ورود آقایان ممنوع»


اکران عید فطر در هفته ابتدایی شهریورماه به اکران تابستانی رونق داد و امید تداوم نمایش خوب فیلم‌ها را جان بخشید.

سینماهای تهران از چهارشنبه نهم شهریورماه شاهد اکران «زندگی با چشمان بسته» ساخته  رسول صدرعاملی شدند؛ فیلمی که از سه سال قبل آماده نمایش بود، اما به دلایلی که روشن نشد امکان حضور در جشنواره فجر را به دست نیاورد.

این فیلم 17 سالن سینما در اختیار دارد و در مدت سه روز نمایش 51.2 میلیون تومان فروخته است.

ترانه علیدوستی، حامد بهداد و پولاد کیمیایی از بازیگران این کار هستند. «زندگی با چشمان بسته» ماجرای زندگی خواهر و برادری است که در ارتباط با اطرافیان با مشکلاتی روبرو می‌شوند. فیلم صدرعاملی در گروه سینمایی استقلال به نمایش عمومی درآمده است.

همزمان با اکران «زندگی با چشمان بسته» فیلم دیگری هم به گروه آثار روی پرده پیوست و «ندارها» به کارگردانی محمدرضا عرب به نمایش عمومی درآمد. این فیلم در 18 سالن اکران شده و در سه روز نمایش 26 میلیون تومان فروخته است.

پژمان بازغی، هانیه توسلی و محسن تنابنده بازیگران این فیلم سینمایی هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «اون می‌گفت خدا به هر کسی این فرصت و لیاقت رو نمی‌ده که بتونه در حق دیگران خوبی کنه چه به داراش چه به ندارش، اشتباه ما از همین جا شروع شد از اینکه وسوسه شدیم این فرصت رو به زور از خدا بگیریم.»

«زنان ونوسی، مردان مریخی» ساخته کاظم راست‌گفتار ماجرای  مهندس جوانی به نام سعید است، مقدار زیادی پول قرض می‌گیرد تا همسرش را برای اسکی به فرانسه بفرستد. زمان اسکی همسر، مرد یخ می‌زند و ...

امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد،‌ امیرحسین رستمی، سحر زکریا‌ و شراره رخام بازیگران فیلم راست‌گفتار هستند. این فیلم در 25 سالن سینما در حال اکران است و در مدت 10 روز نمایش 220.5 میلیون تومان فروخته است.

سومین فیلم سینمایی نیکی کریمی با عنوان «سوت پایان» تعطیلات دو روزه عید فطر را با فروش 20 میلیونی پشت سر گذاشت. این فیلم بعد از 27 روز اکران در هشت سالن سینما 173.2 میلیون تومان فروخته است.

نیکی کریمی،‌ شهاب حسینی و هستی مهدوی‌فر بازیگران این کار هستند. فیلم کریمی ماجرای زوج مستندسازی است که بروز مشکلی برای یکی از بازیگران اثرشان وارد قصه تازه‌ای می‌شوند.

«ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان چراغ سینما در فصل تابستان روشن کرد و مجموع فروش آن بعد از 77 روز نمایش در 20 سالن از مرز سه میلیارد تومان گذشت.

ویشکا آسایش، رضا عطاران، مانی حقیقی، پگاه آهنگرانی و ستاره پسیانی بازیگران این فیلم هستند. تازه‌ترین ساخته جوان ماجرای مدیر مدرسه‌ای است که ورود آقایان را به مدرسه‌اش ممنوع کرده، اما او در شرایطی خاص مجبور به پذیرش معلم مردی می‌شود.

تازه‌ترین ساخته بهرام توکلی با عنوان «اینجا بدون من» در اکران موفق عمل کرد و بعد از 48 روز اکران در هفت سالن 566.1 میلیون تومان فروخت؛ رقمی که برای این فیلم قابل توجه به نظر می‌رسد و نشان از علاقه مخاطب به کارهای متفاوت و جدی دارد.

«اینجا بدون من»  داستان زندگی یک خانواده سه نفره است که با ورود تازه‌واردی دچار تغییر و تحولاتی می‌شوند. فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، صابر ابر و پارسا پیروزفر بازیگران آن هستند.

«آلزایمر» به کارگردانی احمدرضا معتمدی 16 سالن در اختیار دارد و در مدت 10 روز نمایش 68.2 میلیون تومان فروخته است. این فیلم در بخش بین‌الملل و مسابقه سینمای ایران بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش عمومی درآمد و مهتاب کرامتی برای بازی در این اثر موفق به دریافت دیپلم افتخار در بخش بین‌الملل شد.

معتمدی برای فیلمنامه دیپلم افتخار دریافت کرد و مهدی هاشمی نیز در بخش سینمای ایران جشنواره به صورت مشترک برای بازی در این فیلم و «آقا یوسف» علی رفیعی سیمرغ بلورین دریافت کرد. سعید ملکان نیز برای چهره‌پردازی این فیلم موفق به کسب جایزه اصلی شد.

فرامرز قریبیان و مهران احمدی دیگر بازیگران این فیلم هستند و خلاصه داستان آن عبارتست از «زنی که همسر خود را در تصادفی از دست داده تصور می‌کند او را یافته و این آغاز ماجرای درگیری‌های او و برادر همسرش است.»

نام فیلم و کارگردان

تعداد سالن

روزهای نمایش

مجموع فروش (میلیون تومان)

«زندگی با چشمان بسته» رسول صدرعاملی

17

3

51.2

«زنان ونوسی،‌ مردان مریخی» کاظم راست‌گفتار

25

10

220.5

«ندارها» محمدرضا عرب

18

3

26

«آلزایمر» احمدرضا معتمدی

16

10

68.2

«ورود آقایان ممنوع» رامبد جوان

20

77

3.009 (میلیارد تومان)

«اینجا بدون من» بهرام توکلی

7

48

566.1

«سوت پایان» نیکی کریمی

8

27

173.2


منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
سکانسی از فیلم ورود آقایان ممنوع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین آمار فروش «ورود آقایان ممنوع» و «جدایی نادر از سیمین»



 تکلیف فراخوان جشنواره تئاتر فجر امروز مشخص می شود

 

 فروش «ورود آقایان ممنوع» به كارگردانی رامبد جوان در سینماهای كل كشور به پنج میلیارد تومان نزدیك می شود.

علی سرتیپی ـ مدیر عامل شركت فیلمیران درباره آخرین آمار فروش «ورود آقایان ممنوع» گفت: آخرین فیلم رامبد جوان در سینماهای تهران به فروش دو میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومانی رسیده است. در شهرستان ها نیز این فیلم حدود یك میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بلیت فروخته شده است.

وی درباره فروش «جدایی نادر از سیمین» كه مجددا در قالب سانس های ویژه سینماها در ماه مبارك رمضان اكران شده است نیز اظهار كرد: «جدایی نادر از سیمین» در سانس های ویژه سینماهای نمایش دهنده در ماه مبارك رمضان توانسته ۲۰ میلیون تومان بلیت فروشی داشته باشد..... / خبرگزارى ایسنا