اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرمان آماده‌باش اون برای‌استفاده ازسلاح هسته‌ای



 اخباربین الملل  ,خبرهای   بین الملل, کیم جونگ اون

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی روز جمعه به ارتش این کشور فرمان داد، در مواجهه با تهدیدهای روزافزون دشمنان، برای استفاده از تسلیحات هسته ای در هر زمانی آماده باشد.

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی روز جمعه به ارتش این کشور فرمان داد، در مواجهه با تهدیدهای روزافزون دشمنان، برای استفاده از تسلیحات هسته ای در هر زمانی آماده باشد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم گفت، با توجه به اینکه دشمنان در حال تهدید بقای کشور هستند، کشور باید راهبرد نظامی اش را به یک «مبنای پیشگیرانه» تغییر دهد.


شورای امنیت سازمان ملل سه شنبه قطعنامه تحریم های جدیدی را علیه کره شمالی تصویب کرد که گفته می شود، حاوی شدیدترین تحریم های دو دهه اخیر علیه کره شمالی است.

بر اساس این قطعنامه، فروش هرگونه سلاح به کره شمالی ممنوع شده است. از طرفی کلیه محموله هایی که وارد کره شمالی می شوند یا از این کشور به مقصد کشورهای دیگر فرستاده می شوند باید بازرسی شوند. 16 فرد حقیقی و 12 سازمان این کشور نیز به فهرست تحریم های سازمان ملل اضافه شدند.

پیش نویس تحریم های جدید علیه کره شمالی را هفته گذشته نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد به شورای امنیت ارائه و دولت چین نیز بلافاصله حمایت خود را از آن اعلام کرد.

کره شمالی حدود یک ماه قبل یک ماهواره به فضا پرتاب کرد که منتقدان پیونگ یانگ می گویند، این کشور از برنامه های پرتاب ماهواره به عنوان پوششی برای آزمایش موشک های بالستیک خود استفاده می کند.

حدود 2 ماه قبل، کره شمالی از آزمایش موفقیت آمیز بمب هیدروژنی خبر داد.


این تحریم های جدید در واکنش به آزمایش این بمب و پرتاب ماهواره بر از سوی کره شمالی اعمال شد.


اخبار بین الملل  - ایرنا 


ویدیو مرتبط :
ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش با صدای آهنگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر کره شمالی امروز فرمان آماده‌‌باش برای حمله به آمریکا را صادر کرد



حمله کره شمالی به آمریکا,حمله به آمریکا,کیم جونگ اون

کره شمالی برای حمله به آمریکا به حالت آماده‌باش درآمد

رهبر کره شمالی امروز فرمان آماده‌‌باش برای حمله به آمریکا را صادر کرد.

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری «سی‌بی اس نیوز»، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی امروز در دیدار با شماری از نظامیان بلند‌پایه این کشور اعلام کرد که موشک‌های کره شمالی برای مقابله به مثل با آمریکا در حالت آماده‌باش هستند.

این فرمان در واکنش به اقدام آمریکا در اعطام 2 فروند جنگنده «بی 2» به کره جنوبی صادر شد. این جنگنده‌ها همچنین قابلیت بمب‌باران هسته‌ای را نیز دارند.

کره شمالی پیش از این تهدید کرده بود که پایگاه‌های نظامی آمریکا در «گوام» و «هاوایی» را هدف قرار خواهد داد. این کشور همچنین آتش‌بس برقرار پس از جنگ کره را نیز یک‌جانبه لغو کرده است./فارس