اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرمانده تیپ امام صادق: هزینه مخالفت با نظام و رهبری را چند برابر می‌کنیم



 

 

 

فرمانده تیپ امام صادق: هزینه مخالفت با نظام و رهبری را چند برابر می‌کنیم

 

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع)، تاکید کرد: این مجموعه با اشراف اطلاعاتی و انسجام سازمانی که دارد، این آمادگی و توانایی را دارد که هزینه مخالفت با نظام و رهبری را برای هر شخص و یا گروهی چند برابر کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام معتمد فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی امام صادق(ع) روز دوشنبه در دیدار فرماندهان و شورای فرماندهی این تیپ با آیت الله عباس کعبی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های تیپ امام جعفر صادق(ع) ارائه کرد.

حجت الاسلام معتمد، با اشاره به ویژگی های تیپ امام صادق(ع) تصریح کرد: این تیپ از جنس حوزه و فرزند حوزه است و همکارانی که در این مجموعه مشغول انجام وظیفه هستند طلاب رزمنده، بسیجی و انقلابی اند که مراقب جهت اصلی انقلاب در حوزه علمیه هستند.

حجت الاسلام معتمد در ادامه با بیان اینکه تیپ امام صادق(ع) مورد تاکید و عنایت مقام معظم رهبری است، گفت: تیپ رزمی تبلیغی امام صادق(ع) به دلیل تحلیل درست و درکی که از جریانات و حضور آگاهانه و هوشمندانه در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دارد، به هیچ گرایش سیاسی جواب مثبت نمی دهد، مگر اینکه آن گرایش مبتنی بر اندیشه ها و افکار امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) تاکید کرد: این مجموعه با وجود اینکه به دنبال ارتقا سطح دانش و هویت دینی خود است، با توجه به ماموریت های خود، از عمل به تکلیف سیاسی کوتاه نمی آید و در این عرصه ایفای وظیفه می کند.

حجت الاسلام معتمد گفت: در جریان فتنه و در حرکتی که در مدرسه فیضیه در سال گذشته و همچنین 25 بهمن امسال شروع شد، تیپ امام صادق(ع) نقش داشت.

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) تصریح کرد: امروز این مجموعه با اشراف اطلاعاتی و انسجام سازمانی که دارد، این آمادگی و توانایی را دارد که هزینه مخالفت با نظام و رهبری را برای هر شخص و یا گروهی چند برابر کند.

وی در ادامه از مواضع روشنگرانه آیت الله کعبی در دوران فتنه و حمایت صریح وی از رهبر معظم انقلاب قدردانی کرد و گفت: آیت الله کعبی در دوران فتنه یکی از معیارهای جبهه حق و حامی نظام و رهبری بود و به خوبی از ارزش های دینی و انقلاب اسلامی دفاع کرد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
ماجرای مخالفت امام خامنه ای با انتخاب خبرگان رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزیده ای از سخنان امام صادق




امام صادق (ع)

1.ثلاثة تورث المحبة: الدین و التواضع و البذل.

سه چیز دوستی را به دنبال دارد: دین، فروتنی، بذل و بخشش.

2. لست أحب أن أری الشاب منکم إلا غادی في حالین إما عالماً أو متعلّماً.


نیست برای من دوست داشتنی تر از اینکه ببینم جوانی از شما را، مگر اینکه در دو حال باشد یا عالم یا شاگرد علم.

3. علیک بالنّصح لله في خلقه فلن تلقاه بعمل أفضل منه.


بر تو باد به نصیحت کردن مردم برای خدا پس تو هرگز عملی را با فضیلت تر از آن نمی یابی.

4. مثل العلم الذی ل یعمل به کالکنز الذي لا ینفق منه.

مَثَل علمی که انسان به آن عمل نمی کند همچون گنجی است که از آن انفاق نمی کند.

5. ثلاثة لا تعرف إلاّ في ثلاثة مواطن: لا یعرف الحلیم إلا عند الغضب، و لا الشجاع إلا عند الحرب، و لا أخ إلا عند الحاجة.

سه نفر هستند که شناخته نمی شوند مگر در سه جا. شناخته نمی شود انسان حلیم مگر در حال خشم و شجاع مگر در جنگ و برادر مگر در حاجت به او.

6. لاثة مکسبة للبغضاء: النفاق، والظلم، والعجب.

بغض و کینه سه چیز را به دنبال دارد دوروئی، ظلم، خودپسندی

7. ثلاثة أشیاء یحتاج الناس طراً إلیها: الأمن، والعدل، و الخصب.

سه چیز است که همه مردم به آن محتاج هستند: امنیت، عدالت، زندگی مرفّه (سرسبزی).

8. ثلاثة خصال من رزقها کان کاملاً: العقل و الجمال و الفصاحة.

سه چیز است که اگر کسی داشته باشد کامل است: عقل، زیبایی، فصاحت در کلام.

9. سأله رجل أن یعلّمه ما ینال به خیر الدنی و الآخرة و لا یطول علیه فقال لا تکذب.

مردی از حضرت سئوال کرد تا بیاموزد به او آنچه را که به دست آورد به سبب آن خیر دنیا و آخرت را به دست آورد و بر او طولانی نباشد (و زود به او برسد) حضرت فرمودند: دروغ نگو.

10. من ساء خلقه عذّب نفسه. و قال: أحب إخواني إليّ من أهدی إليّ عیوبي. و قال: ثلاث لم یجعل الله لأحد من الناس فیهن رخصة: بر الوالدین برّین کانا أو فاجرین. و وفاء بالعهد للبر و الفاجر، و اداء الامانة إلی البر و الفاجر.

کسی که اخلاق خوبی نداشته باشد خود را به سختی می اندازد و فرمودند: بهترین برادران من افرادی هستند که بدیهای مرا به من هدیه می کنند و فرمودند سه چیز است که خدا برای هیچ کس از مردم تخفیفی قرار نداده است. نیکی به پدر و مادر، دستکار باشند یا گنهکار، وفای به عهد، برای درستکار باشد یا گنهکار و برگرداندن امانت، به درستکار باشد یا گنهکار