اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرصتی بی نظیر برای خرید سیم کارت دائمی



 

خرید سیم کارت دائمی همراه اول


پرستیژ  و تشخص برای همه آدمها مهم است. احتمالا در ذات ماست: به ظاهرمان توجه می کنیم، مبادی آداب هستیم و در انتخاب کلمات ظرافت و دقت به خرج می دهیم.


کم سن و سال تر که بودیم لباسهای تین ایجری  می پوشیدیم و موبایلهایی با سیم کارت اعتباری به دست می گرفتیم و شارژ می خریدیم. مناسب حال آن روزهایمان بود.


اما روزی می رسد  که می خواهیم وارد بازار کار شویم ، گفتار و رفتارمان عوض می شود، نیازهایمان تغییر می کند؛ به یک سیم کارت دائمی معتبر هم نیاز داریم. چرا؟ چون می خواهیم جدی گرفته شویم.


چه سیم کارتی مناسب ماست؟ نیاز به دیتا داریم تا تصمیم بگیریم. آمار می گوید حاکم بلامنازع در بازار سیم کارتهای دائمی،  همراه اول است. حتی بازار خرید و فروش این سیم کارتها به چند برابر قیمت رسمی هم داغ داغ است. سیم کارتهایی که رنج شماره هایشان با 091 شروع می شود و معروفترین آنها 0912 است.


حال بر اساس طرح «فروش محدود سیم کارتهای دائمی همراه اول» خرید سیم کارت راحت شده است.  کافی است به مراکز معتبر شامل دفاتر خدمات ارتباطی و فروشگاههای زنجیره ای همراه اول برویم و با قیمت مصوب 165.600 یک سیم کارت دائمی بخریم. این مراکز هزینه های اضافه به ما تحمیل نمی کنند فقط 165.600 تومان.


البته در این طرح خرید سیم کارت هم تسهیل شده است. چطور؟ لازم نیست تمام مبلغ 165.600 را یکجا بپردازید. می توانید 20.000 تومان پرداخت کنید و صاحب سیم کارت شوید و تا پایان سال 93 نیز فرصت دارید تا سیم کارت  خریداری شده را فعال کنید. هنگام فعال سازی نیز  مابه التفاوت یعنی مبلغ 145.600 تومان را می پردازید.


و یک سوپرایز:  خریدارانی که سیم کارتشان را تا پایان پاییز 93 فعال کنند یک هدیه ویژه دریافت خواهند کرد. چه هدیه ای؟  اگر سیم کارت دائمی خریداری شده در پاییز امسال (تا پایان آذر ماه) فعال شود، مالک سیم کارت از 30% تخفیف در تمام مکالمات با خطوط تلفن ثابت و همراه اول برخوردار خواهد شد. لذا یک پیشنهاد اقتصادی این است که برای خرید شماره های جذاب تر و بهره مندی از هدیه پاییزی همراه اول هر چه سریعتر به دفاتر خدمات ارتباطی و فروشگاههای همراه اول مراجعه کنیم. فرصتها مانند ابر می گذرند.




ویدیو مرتبط :
سیم کارت دائمی آی سیم با پیش شماره ۰۹۰۲

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرم پور خبر داد: شرایط جدید سیم کارت های دائمی



 


 

همراه اول

 

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پرونده فروش سیمکارتهای 288 هزار تومانی همراه اول بسته شد، گفت: شرکت مخابرات ایران بزودی پیشنهاد خود را برای شرایط جدید فروش سیمکارت های دائمی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت ارتباطات سیار ایران سیمکارتهای دائمی خود را در دو نوع 123 هزار تومانی و 288 هزار تومانی به فروش می رساند که این سیمکارتها به ترتیب دارای کدهای 0910 و 0912 (در تهران ) بوده و از نظر میزان ودیعه تفاوتهایی با یکدیگر داشتند.

اما پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و دریافت پروانه فعالیت به عنوان اپراتور اول مخابرات کشور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که تمامی سیمکارتهایی که مخابرات از زمان دریافت پروانه تا به حال فروخته است یک نرخ دارد و فرقی میان سیمکارتهای 0910 و 0912 وجود ندارد به همین دلیل همراه اول باید تمامی سیمکارتهای خود را به قیمت 123 هزار تومان بفروشد و مابه التفاوت سیمکارتهایی که با قیمت 288 هزار تومان به مشترکان فروخته شده باید به آنها بازگردانده شود.

این موضوع به چالشی جدی میان مسئولان شرکت مخابرات ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تبدیل شد که حتی سازمان تنظیم مقررات بابت فروش غیرقانونی سیمکارتهای 288 هزارتومانی به مخابرات اخطار داد.

محمد کرم پور - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت فروش سیمکارت های 288 هزار تومانی همراه اول اظهار داشت: پرونده سیمکارتهای 288 هزار تومانی بسته شده و همراه اول دیگر سیمکارتی با این قیمت نمی فروشد.

وی با بیان اینکه همراه اول به دلیل دریافت ودیعه، سیمکارتهای خود را به قیمت 288 هزار تومان به فروش می رساند، گفت: هر اپراتوری مجاز است برای دریافت صورتحساب مکالمات مشترک در سیمکارتهای دائمی، از وی ضمانت دریافت کند که این در کل دنیا هم مرسوم است اما مبلغی بابت ودیعه نباید از مشترک اخذ شود و اپراتور باید راهکارهای دیگری برای تضمین پرداخت صورتحساب به کار گیرد.

کرم پور با تاکید براینکه شرکت مخابرات ایران دیگر با قیمت 288 هزار تومان سیمکارت نمی فروشد، اضافه کرد: با مذاکرات صورت گرفته مقرر شده که مخابرات فرم اشتراکی برای مشترکان خود تدوین کند و شرایط جدیدی برای فروش سیمکارت های دائمی پیشنهاد دهد.

وی با بیان اینکه در فرم اشتراک جدید مخابرات، نحوه فروش و چگونگی دریافت تضمین بابت پرداخت صورتحساب مشترک دیده می شود، گفت: بزودی این پیشنهاد برای تصویب به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد که دیگر تحت عنوان سیمکارت های 288 هزار تومانی سیمکارتی از سوی مخابرات فروخته نخواهد شد..../تحلیل:تابناک