اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرزندم را كتك زدم، شكنجه نكردم


تحقیقات قضایی ـ پلیسی مشخص شد، عامل كودك ‌آزاری پسر 4 ساله‌ تهرانی، مادرش بوده و پدرش در شكنجه او نقشی نداشته است.



شامگاه یكشنبه این هفته زن و مردی جوان، پسر كوچولویی را كه بی‌هوش بود، به بیمارستان كودكان مفید تهران منتقل كردند.

پزشكان در بررسی وضعیت پسر 4 ساله به نام نیما با مشاهده آثار كبودی زیرچشمانش و سوختگی در بدن نحیفش متوجه شدند او شكنجه شده است.

به این ترتیب نیما با تلاش پزشكان به هوش آمد و والدینش به كلانتری قلهك تهران منتقل و جداگانه بازجویی شدند.مادر كودك در تحقیقات، با اعتراف به كتك‌زدن پسر كوچولویش، از رفتار خود ابراز ندامت كرد و گفت، شوهرش در وقوع این حادثه نقشی نداشته است. این در حالی بود كه پدر نیما در بازجویی عنوان كرد من پسرم را شكنجه كرده‌ام و با اظهار بی‌گناهی همسرش، خواست تا او را آزاد كنند.در پی اظهارات متناقض این زن و شوهر، بازجویی‌ها از آنها ادامه یافت تا این كه مرد خانواده روز گذشته واقعیت را فاش كرد و گفت، همسرش ناخواسته فرزندشان را كتك زده است.با مشخص شدن این موضوع، زن جوان دوباره بازجویی شد و به پلیس گفت: من از كاری كه كرده‌ام، بشدت پشیمانم. نیما در نبود برادرش مدام بی‌قراری می‌كرد، از این وضع خسته شده بودم. عصر حادثه وقتی به خانه برگشتم، دیدم نیما و پسر همسایه‌مان خانه را به هم ریخته‌اند و شیطنت می‌كنند. پسر همسایه را از خانه بیرون كردم و در اوج عصبانیت نیما را بشدت كتك زدم.

متهم افزود: شوهرم در كودك آزاری نقشی نداشت. او به‌محض ورود به خانه و دیدن نیما، متوجه ماجرا شد و 2 نفری پسرمان را به بیمارستان رساندیم. مادر گفت: از پسر كوچولویم نیما می‌خواهم مرا ببخشد. آثار كبودی زیرچشمانش نیز به خاطر شیطنت‌های او بوده و چون خود را به در و دیوار می‌كوبید، این آثار ناشی از آن است.

با تشكیل پرونده قضایی این كودك آزاری در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای اطفال و نوجوانان تهران، بازپرس آذرتاش پس از شنیدن اظهارات این زوج، پدر نیما را كه در كودك آزاری نقشی نداشت، آزاد و برای مادر خانواده نیز قراركفالت صادر كرد.گزارش خبرنگار ما حاكی است، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.نیما، پسر آسیب دیده همچنان در بیمارستان كودكان مفید تهران بستری است.

منبع : خبرگزاری جام جم


ویدیو مرتبط :
كتك و كتك كاری در فیلم ابر قهرمانان یا(kick. Ass)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوشحالم با پیراهن پرسپولیس گل زدم



 

 

 

خوشحالم با پیراهن پرسپولیس گل زدم

 

در كار تیمی بهتر از تراكتورسازی بودیم

غلامرضا رضایی: خوشحالم با پیراهن پرسپولیس گل زدم

مهاجم پرسپولیس گفت: خوشحالم كه توانستم با پیراهن این تیم گلزنی كنم.

غلامرضا رضایی درباره برتری یك بر صفر برابر تراكتورسازی خاطرنشان كرد: همیشه دیدار اول در لیگ شرایط خاص خود را دارد و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. در كارهای تیمی بهتر از تراكتورسازی بودیم و توانستیم حریف را شكست دهیم.

وی ادامه داد: تراكتورسازی دوست نداشت بازنده این دیدار باشد و تلاش و دوندگی زیادی برای جبران نتیجه داشت. تماشاگران این تیم هم حمایت خوبی از تراكتورسازی كردند.

رضایی در مورد گلزنی خود در این دیدار گفت: خوشحالم كه با پیراهن پرسپولیس در اولین بازی گل زدم. این گل حاصل زحمات همه بازیكنان بود. برای من امیدوار كننده بود كه توانستم در اولین بازی گل بزنم. هدف پرسپولیس در لیگ امسال قهرمانی است و با همین هدف باید گام های بعدی را محكم تر برداریم.