اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار پیمان عارفی از کشور پس از مرخصی از زندان!



اخبار ,اخبار سیاسی , فرار پیمان عارفی از کشور

 

اخبار سیاسی - فرار پیمان عارفی از کشور پس از مرخصی از زندان

پیمان عارفی، زندانی امنیتی که همسر و مادر او در مسیر ملاقات در تصادف جاده ای کشته شدند، پس از مرخصی زندان مسجد سلیمان برای شرکت در مراسم خاکسپاری، در میانه ی راه فرار کرد.

 یکی از زندانیان پس از انتخابات 88 در این باره خبر داد: پیمان عارفی شب گذشته در راه فرودگاه اهواز ناپدید و احتمالا متواری شده. همراه پیمان توضیح داد: پیمان گفت که حالم بد شده. من اتومبیل رو متوقف کردم. پیاده شد. سریع به سمت دیگر جاده رفت. جلوی ماشینی را گرفت. سوار شد و رفت ... تاکنون نیز هیچ خبر جدیدی از پیمان در دست نیست.

مراسم تشییع جنازه، صبح امروز (یکشنبه 1 دی ماه) در بهشت زهرای تهران بر گزار می شد اما بدون حضور پیمان (امیررضا) عارفی که با وثیقه ی یک میلیارد تومانی برای یک هفته به مرخصی آمده بود.

یکی دیگر از زندانیان سیاسی پس از انتخابات 88 نیز ادعا کرد: پیمان قبل از مرخصی برای فرار از ایران هماهنگ کرده بوده و الان در راه فرار است.

امیررضا عارفی (پیمان عارفی) از زندانیان سیاسی - امنیتی بود که چند روز پیش همسر و مادرش را در حادثه تصادف از دست داد و برای شرکت در مراسم تشییع آنان به مرخصی آمده بود. این زندانی که با حکم ۱۵ سال حبس در تبعید در زندان مسجدسلیمان (خوزستان) به سر می‌برد، با تودیع وثیقه، از زندان مرخص و به سمت تهران عازم بود.

زیبا صادق‌زاده، همسر و ناهید رحمانی مادر عارفی که پس از بازگشت از ملاقات وی در زندان مسجدسلیمان بودند عازم تهران بودند، در جاده اندیمشک تصادف کرده و جان خود را از دست دادند. این زندانی، سال ۸۸ بازداشت شد و در دادگاه به اتهام هواداری از گروهی موسوم به “انجمن پادشاهی” محاکمه و ابتدا به اعدام و سپس در دادگاه تجدید نظر به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم شد.

کشته شدن مادر و همسر وی، بازتابی عجیب و گسترده در فیسبوک پیدا کرد و تلویزیون بی.بی.سی فارسی نیز به صورت ویژه به این اتفاق پرداخته بود.
اخبار سیاسی - انصاف نیوز

 


ویدیو مرتبط :
مرخصی محمدرضا رحیمی از زندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار پیمان عارفی تکذیب شد + عكس




اخبار سیاسی - فرار پیمان عارفی تکذیب شد + عكس

خبر فرار پیمان (امیررضا) عارفی، زندانی امنیتی - سیاسی که گفته می‌شد ناپدید شده است تكذیب شد و او در تهران است.

اخبار,اخبار سیاسی,فرار پیمان عارفی از زندان


روز گذشته سایت انصاف نیوز خبر فرار این زندانی سیاسی را انتشار و حتی از احتمال خروج وی از کشوز خبر داده بود.

بهارنیوز امروز نوشت:دوستان پیمان عارف گفته‌اند این زندانی تبعیدی در مسجدسلیمان که چند روز پیش مادر و همسرش در راه بازگشت از ملاقات با وی تصادف کرده و کشته شدند، روز گذشته به دلیل اندوه شدید ناشی از این اتفاق، به محل بروز تصادف مراجعه کرده و امروز به تهران آمد.

 

پیمان عارفی با سپردن وثیقه یک میلیارد تومانی از زندان مسجدسلیمان به مرخصی آمده بود تا در مراسم ختم مادر و همسرش در تهران شرکت کند اما شب گذشته در مسیر فرودگاه ناپدید شد و به همین دلیل برخی از سایت‌های اینترنتی روز گذشته از "فرار” او به خارج از كشور نوشته بودند.

ناهید رحمانی و زیبا صادق‌زاده، مادر و همسر پیمان عارفی چند روز پیش در راه بازگشت از ملاقات وی در یک سانحه رانندگی در جاده اهواز کشته شدند. پیمان عارفی دو ماه پیش از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ به همراه همسر خود به اتهام هواداری از انجمن موسوم به پادشاهی بازداشت و در دادگاه به اعدام محکوم شد. حکم وی سپس در دادگاه تجدید نظر به ۱۵ سال در تبعید کاهش یافت.

سایت صدرا نیوز ضمن عرض تسلیت به این زندانی به دلیل تالماتی که سایت انصاف نیوز به ایشان وارد کرده است ؛ از ایشان عذر خواهی نموده و امیدوار است کلیه سایتهای خبری در انتشار یک خبر بی انصاف نباشند.
اخبار سیاسی - بهار نیوز