اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار دختر ۱۳ساله برای ازدواج‌نکردن با مرد ۴۰ساله



اخبار,اخبار حوادث,اخبار حوادث

دختر نوجوانی که به خاطر مشکلات خانوادگی از خانه فرار کرده بود پس از سه شبانه‌روز دستگیر شد.


به گزارش روزنامه ایران، مریم 13 سال دارد و سه روز پیش با تماس پسری که با او دوست بوده است فرار کرد و افسران پلیس زن کلانتری 34 بانوان مشهد این دختر را دستگیر کردند.

مریم در تحقیقات ابتدایی اظهار داشت: از زندگی خسته شده‌ام. پدرم به مواد مخدر اعتیاد دارد و خودش هم توزیع‌کننده مواد است.

دختر نوجوان آهی کشید و افزود: مادرم هم وضعیت خوبی ندارد و من از این رفتارها عذاب می‌کشم. حدود 6 ماه پیش بود که با پسری به نام امیر دوست شدم. وقتی برایش توضیح دادم چه مشکلاتی دارم به من قول ازدواج داد. تنها دلخوشی‌ام در زندگی حرف‌های این پسر بود.

مریم اشک‌هایش را پاک کرد و افزود: از مدتی پیش متوجه نگاه‌های مرد 40 ساله‌ای شدم که به خانه ما رفت و آمد داشت. یک روز فهمیدم این مرد از من خواستگاری کرده و پدر و مادرم می‌خواهند در ازای گرفتن پول مرا به عقد او در بیاورند. هرچه در این باره با مادرم صحبت کردم فایده‌ای نداشت به‌خاطر همین از خانه فرار کردم اما پس از سه شبانه روز دربه‌دری فهمیدم امیر هم دروغگو بود.

رئیس پلیس مشهد با ابراز تأسف از وقوع چنین آسیب‌هایی گفت: دختر نوجوان به مراجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ حجت نیک‌مرام اظهار داشت: بی‌توجهی به اصول خود مراقبتی و گرفتاری در دام اعتیاد به مواد مخدر نه تنها سرنوشت افراد گرفتار در این بلای خانمانسوز را به تاراج می‌دهد بلکه زندگی فرزندان این خانواده‌های آشفته را نیز با خطرات و تهدیدهای زیادی روبه‌رو می‌کند.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران


ویدیو مرتبط :
فرار مرد ها از ازدواج!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکنجه دختر افغان به دلیل ازدواج نکردن با یک پیرمرد!



 

 

شکنجه دختر افغان به دلیل ازدواج نکردن با یک پیرمرد!

 

طالبان مسلح یک دختر جوان را در ولایت بادغیس در غرب افغانستان به دلیل آنکه نمی خواست با یک پیرمرد ازدواج کند در ملاء عام مجازات کردند.

بنا به گفته شاهدان عینی این رویداد در شهرستان بالامرغاب صورت گرفته که تصویر ویدیویی این حادثه در اختیار یک تلویزیون خصوصی دراین کشور قرار گرفته است.

گفته می شود این دختر جوان به دستور یک فرمانده محلی طالبان مجازات شده است.

"مولوی خداداد صالح" رئیس شورای علمای حوزه غرب افغانستان این عمل طالبان را دور از اخلاق انسانیت عنوان کرد و گفت: هدف فقط بدنام کردن اسلام در جهان کفر است.

این دختر جوان اهل روستای "منگان" زمانی که مخالفت خود را با ازدواج با یک پیر مرد اعلام کرد مجازات شده است.

در تصویر ویدیویی دیده می شود که طالبان این دخترجوان را در برابر چشمان مردم شلاق می زنند.

گفته می شود تا کنون عاملان این رویداد شناسایی نشده اند.

سخنگوی والی بادغیس ازاین رویداد ابراز بی خبری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، چنین رویدادهایی در افغانستان تازگی ندارد و هر از گاهی طالبان در مناطق خود دادگاه های محلی راه اندازی می کنند..... /خبرگزارى مهر