اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فحش داد، طلاق گرفت



اخبار حوادث - فحش داد، طلاق گرفت

مرد جوان وقتی دید که همسرش به او ناسزا می گوید راهی دادگاه خانواده شد و از همسرش جدا شد.

زوج جوان پس از مراجعه به دادگاه خانواده از قاضی خواستند تا حکم طلاقشان را صادر کند. مرد جوان در خصوص علت این درخواست، گفت: آقای قاضی همسرم خیلی بد دهن است و مرتب به من فحش و ناسزا می گوید.

وی افزود: هربار که دعوایمان می شود مرا به باد ناسزا می گیرد و هرچه از دهنش در می آید به من می گوید. دیگر تحمل این رفتارهای او را ندارم و می خواهم برای همیشه از او جدا شود.

پس از آن همسر این مرد نیز به قاضی گفت: شوهرم کارهایی می کند که اعصاب من خورد شود. من بددهن نیستم و دوست ندارم حرف بدی به او بزنم ولی خودش باعث می شود. راستش من هم دیگر نمی خواهم با او زندگی کنم و طلاق می خواهم.

پس از صحبت های این زوج قاضی حکم طلاق توافقی را صادر می کند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
فحش ندادن به صحابه به دستور حضرت علی- تفاوت فحش و لعن - فحش دادن صحابه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد ی پس از ۱۱ بار طلاق، دنبال زن می‌گردد!



 

یك مرد ۵۰ ساله پس از ۱۱ بار طلاق و جدایی از همسران خود برای بار دوازدهم به دنبال یك همسر مناسب می‌گردد!



این مرد ۵۰ ساله كه یك مرد یهودی اهل «بیت المقدس» است، روز گذشته با طلاق دادن همسر یازدهم خود اعلام كرد كه به دنبال یك زن دیگری می‌گردد، حتی برای این كار نیز بیانیه‌ای صادر كرد.



به گزارش شبكه خبری بی بی سی، این مرد در حضور دادگاه خانواده یادآور شد: من هر دو سال همسرانم را طلاق داده و به دنبال یك زن جدید می‌گردم.



این در حالیست كه ركورد پیشین متعلق به یك مرد با هفت زن بود، اما این بار این مرد ۵۰ ساله ركورد پیشین را شكست.



بر اساس قانون خانواده‌ یهودیان، اگر مردی قصد جدایی از همسر خود را داشته باشد، باید به او اجازه نامه رسمی دهد كه پس از طلاق بتواند با مرد دیگری ازدواج كند.