اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح الله زاده نرفته به استقلال بازگشت


فتح‌الله‌زاده یكشنبه از استعفای خود از مدیرعاملی استقلال خبر داده بود. خبرگزاری ایسنا: علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال در این تیم ماندنی شد.

 امروز جلسه‌ سه نفره‌ای با حضور احمد رسولی نژاد، علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی برگزار شد و در پایان با استعفای فتح‌الله‌زاده مخالفت شد و او به عنوان مدیرعامل استقلال به كارش ادامه خواهد داد.

فتح‌الله‌زاده یكشنبه از استعفای خود از مدیرعاملی استقلال خبر داده بود.

 در همین ارتباط احمد رسول نژاد رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان جلسه‌ای كه با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی داشت، گفت: استعفای فتح‌الله‌زاده را قبول نكردیم و همه همراه و همدل با قدرت كار می‌كنیم تا استقلالی قوی‌‌تر داشته باشیم.

وی درباره جلسه امروز كه پیرامون استعفای علی فتح‌الله‌زاده برگزار شده بود، اظهار كرد: امروز جلسه‌ی سه نفره‌ای برگزار شد كه من، فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در آن حضور داشتیم. از آنجایی كه استعفای فتح‌الله‌زاده خطاب به من بود، آن را قبول نكردم و همه با هم همراه و همدل خواهیم بود تا استقلالی با قدرت و به مراتب قوی‌تر از فصل گذشته را تشكیل دهیم.

رسولی نژاد در ادامه بیان كرد: در این جلسه امیر قلعه‌نویی لیست بازیكنان را نیز در اختیار مدیرعامل تیم گذاشت تا به بهترین شكل ممكن قراردادها پیگیری شود. همچنین سرمربی تیم در مسائل فنی اختیار تام دارد و هر فردی كه مد نظرش باشد را به فتح‌الله‌زاده اعلام می‌كند تا او اقدام به عقد قرارداد كند.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه بیان كرد: مشكلی بین ما وجود ندارد و با رضایت همه دوستان جلسه تمام شد و هم‌پیمان و متعهد شدیم كه تیمی قدرتمند ببندیم تا هواداران را شاد كنیم. فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی به عنوان مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال با تمام وجود در خدمت باشگاه نامدار و پرافتخار استقلال و میلیون‌ها هوادار آن خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال كه دلیل استعفای فتح‌الله‌زاده چه بود؟ گفت: دلیل خاصی نداشت و هیات مدیره هم تصمیم گرفت كه با استعفای فتح‌الله‌زاده موافقت نكند و او با قدرت كارش را پیگیری می‌كند. پس از این هیچ مشكلی وجود نخواهد داشت و سرمربی و مدیرعامل تیم در فضایی برادرانه، كار خواهند كرد و اگر هم موردی پیش بیاید بلافاصله بین خودمان حل خواهیم كرد، از این پس شما هیچ موردی را نخواهید دید كه از مجموعه باشگاه به بیرون درز كند.

او همچنین درباره لیست بازیكنان قلعه‌نویی  گفت: این لیست به صورت محرمانه در اختیار مدیرعامل قرار گرفته است.



ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای فتح الله زاده درباره رستوران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوری: مجیدی برای بازگشت اوكی داد/ فتح‌الله‌زاده: نكونام هم می‌آید، این قوی‌ترین استقلال تاریخ است!



فوری: مجیدی برای بازگشت اوكی داد/ فتح‌الله‌زاده: نكونام هم می‌آید، این قوی‌ترین استقلال تاریخ است!

با بازگشت فرهاد و ثبت قرارداد نکونام دل هواداران بیش از پیش شاد خواهد شد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در حالی كه بعد از تمدید قرارداد مجتبی جباری با استقلال، بازگشت فرهاد مجیدی به بزرگ‌ترین دغدغه این تیم و هوادارانش تبدیل شده است؛ علی فتح‌الله‌زاده طی مصاحبه تلفنی با برنامه ورزشی شبکه تهران اعلام كرد: «فرهاد مجیدی به صورت تلفنی به توافق رسیده است.»

مدیرعامل استقلال گفت: فردا با حضور در فدراسیون مدارک را نشان می‌دهم تا ثابت شود فرهاد با ما قرارداد دارد و مانعی برای بازگشت فرهاد وجود نداشته باشد.

وی افزود: با بازگشت فرهاد و ثبت قرارداد نکونام دل هواداران بیش از پیش شاد خواهد شد و پس از آن تلاش می‌کنیم تا با قهرمانی در لیگ و جام‌حذفی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بزرگ‌ترین بمب فوتبالی را بترکانیم. این استقلال قوی‌ترین استقلال تاریخ فوتبال ایران و آسیا خواهد شد./سایت گل