اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فاش شدن ابعاد تازه ای از ماجرای هواپیمای مالزی



اخبار,اخبار بین الملل , ماجرای هواپیمای مالزی

 

اخبار بین الملل - فاش شدن ابعاد تازه ای از ماجرای هواپیمای مالزی

مقامات مالزی می گویند هواپیمای مسافری ناپدید شده احتمالاً به سمت قزاقستان یا اقیانوس هند تغییر مسیر داده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی دویچه وله، تحقیقات درباره هواپیمای ناپدید شده خطوط هوایی مالزی به یافته های جدیدی رسیده است. بنا به اعلام نجیب رزاق نخست وزیر مالزی، مقامات این کشور اکنون اطمینان دارند که انحراف هواپیما از مسیر خود و همچنین غیرفعال شدن دستگاه های ارتباطی آن، عمدی بوده است.

 اطلاعات ماهواره ای نیز حاکی از وجود دو مسیر احتمالی برای هواپیما است که یکی از آنها به سمت تایلند و قزاقستان و دیگری به سمت اندونزی و اقیانوس هند امتداد دارد. پلیس مالزی همچنین خانه خلبان و کمک خلبان هواپیمای ناپدید شده را جستجو کرده است. 

اخبار بین الملل -  واحد مرکزی خبر

 


ویدیو مرتبط :
فاش شدن سقوط هواپیمای مالزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای هواپیمای مالزی داستان شد



اخبار,اخبار بین الملل ,هواپیمای مالزی

 

اخبار بین الملل - ماجرای هواپیمای مالزی داستان شد

دیروز کتابی به صورت ای - بوک در فضای مجازی منتشر شد که داستانی بر اساس هواپیمای ناپدیدشده مالزی به قلم یک نویسنده مالزیایی است.

به گزارش فارس، دیروز کتابی به صورت ای- بوک در فضای مجازی منتشر شد که داستانی است بر اساس هواپیمای ناپدید شده مالزی که هنوز خبر موثقی از سرنوشت آن به دست نیامده است.
 
نویسنده این کتاب اسکات ماکا یک نویسنده مشهور مالزیایی است که در این مدت به سراغ بازماندگان این حادثه رفته و بر اساس دانسته‌ها و اطلاعات گردآوری شده و همچنین هنر نویسندگی خودش رمانی در این باره نوشته است.
 
این کتاب دقیقا همزمان با سومین ماه ناپدید شدن هواپیمای MH370 با 227 مسافر و 12 خدمه پرواز منتشر شد که در هشتم مارس از کوالالامپو بلند شد اما به مقصدش یعنی پکن نرسید.
 
نویسنده 45 ساله این رمان کوتاه درباره انگیزه نوشتن این رمان گفته است که به دنبال نشان دادن علت‌های ممکن پدید آمدن این اتفاق است و او رمانش را یک ماجرای پیچیده توصیف کرده است که قهرمان آن یک مسافر زن است که نقش مهمی در خرابکاری‌های بین المللی دارد و در این ماجرا نیز به عنوان عامل اصلی توطئه و ناپدید شدن هواپیما معرفی شده است.
 
از انتشار الکترونیکی این رمان 24 ساعت می‌گذرد اما در این مدت این کتاب صدها بار دانلود شده است.
اخبار بین الملل - فارس