اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیدی امسال كارمندان 318هزارتومان اعلام شد



 

 


عیدی

 

 

بر اساس ماده 75 قانون مدیریت خدمات كشوری، ضریب عیدی امسال كارمندان 5000 است كه با ضرب این عدد در ضریب ریالی حقوق امسال یعنی 636 ریال، میزان عیدی امسال كارمندان 318 هزار تومان برآورد می‌شود.

لطف‌الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با توضیح اینكه عیدی هر سال كارمندان و بازنشستگان دولت با ضرب دو عدد به‌دست می‌آید، گفت: میزان عیدی هر سال با ضرب ضریب ریالی حقوق آن سال با عدد 5000 تعیین می‌شود كه در سال جاری ضریب ریالی حقوق كارمندان 636 ریال است و با ضرب این عدد در 5000 میزان عیدی امسال 318 هزار تومان برآورد می‌شود.

وی با تصریح بر اینكه این شیوه محاسبه بر اساس ماده 75 قانون مدیریت خدمات كشوری تعیین می‌شود، گفت: در سال‌های گذشته نیز به همین روش اعمال می‌شد، كما اینكه عیدی 300هزار تومانی كارمندان دولت در سال گذشته با ضرب عدد 5000 در ضریب ریالی 600 به‌دست می‌آمد.

فروزنده در عین حال تصریح كرد كه رقم 318 هزار تومان هنوز نهایی نشده است و باید در هیات دولت به تصویب برسد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس كه در ضوابط مالی بخشنامه بودجه 1390كه یك ماه پیش از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور ابلاغ شد، حداقل مبلغ پاداش پایان سال به ازای هر نفر كارمند و بازنشسته در بودجه سال 1390 مبلغ 340 هزار تومان منظور شده است، گفت: این مساله را از معاونت برنامه‌ریزی بپرسید، ولی روال كار همین است كه گفتم..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
كارمندان نمونه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور: میزان عیدی امسال كارمندان وبازنشستگان



 

 

 

عیدی

 

 

 

لطف‌الله فروزنده در خصوص میزان افزایش عیدی در سال جاری، اظهار داشت: براساس قانون مدیریت خدمات كشوری عیدی بازنشستگان و كارمندان 385 هزار تومان است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: عید بازنشستگان و كارمندان امسال حدود 385 هزار تومان است.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص میزان افزایش عیدی در سال جاری، اظهار داشت: براساس قانون مدیریت خدمات كشوری عیدی بازنشستگان و كارمندان 385 هزار تومان است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینكه برنامه‌های آینده معاونت توسعه و مدیریت سرمایه انسانی فقط اجرای دوركاری است، گفت: انتقال 120 شركت از تهران قطعی شده و تاكنون 30 هزار كارمند از تهران خارج شده‌اند.

فروزنده خاطرنشان كرد: 14 برنامه برای ایجاد یك نگاه سیستمی نسبت به تهران داریم و توسعه هرگونه واحد صنعتی در تهران نیز ممنوع شده است...../تحلیل:تابناک