اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس هایی تاسف آور از جنگ داخلی سوریه


تصاویری از جنگ داخلی در سوریه.


ویدیو مرتبط :
گزارش العالم از جنگ داخلی تروریست ها در سوریه +ویدئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: نمایی دیگر از جنگ داخلی سوریه


کمتر از دو سال پیش این اتاق پذیرایی و این خانه مجلل در شهر حلب سوریه احتمالا محل زندگی خانواده ای سوری و محلی برای برگزاری جشن ها و میهمانی هایشان بوده است، اما امروز با جنگ داخلی این کشور صاحبان این خانه و هزاران خانه مشابه آنها را ترک کرده اند .

عصر ایران: کمتر از دو سال پیش این اتاق پذیرایی و این خانه مجلل در شهر حلب سوریه احتمالا محل زندگی خانواده ای سوری و محلی برای برگزاری جشن ها و میهمانی هایشان بوده است، اما امروز با جنگ داخلی این کشور صاحبان این خانه و هزاران خانه مشابه آنها را ترک کرده اند .

این خانه ها جولانگاه شورشیان مسلحی شده است که تفنگ به دست از این خانه به آن خانه و از این دالان به آن دالان با سربازان دولتی سوریه در حال جنگ و نبرد هستند و بسیاری از آنها آخر ماه حقوق ماهانه هم می گیرند.

عکس زیر متعلق به خبرگزاری رویترز است و عمق فاجعه جاری در سوریه امروز را نشان می دهد. یک شورشی مسلح از داخل خانه ای تقریبا مجلل در شهر حلب در حال تیراندازی است.